1. Czy w przepustnicy hitachi primera 1.6 benzyna +gaz 97 r. powinna być lekka szpara między motylkiem, a ścianą przepustnicy (widać pod światło) jeżeli nie to jak ją domknąć ?
Przepływomierza nie zamierzam ruszać o ile to to z tymi 2 drucikami w środku, jest tam trochę syfu, ale pewnie bardziej bym zaszkodził niż poprawił ;x
http://oi61.tinypic.com/2qda78y.jpg
@edit
Do przepustnicy idzie jakieś podciśnienie ( tak mi sie wydaje), przez tą dziurkę widać jak jest pół otworu przejrzyste, pół zakrywa motylek przepustnicy. Motylek powinien być wyżej, czyli przepustnica bardziej domknięta czy ok tak jak teraz ?
2. To normalne, że motylek przepustnicy gdy jest domknięty nie jest w pozycji poziomek tylko pod lekkim kątem ? Mam nadzieję, że na zdjęciu w miarę to widać.
http://oi57.tinypic.com/24l3fqb.jpg
3. Czy mogę to wnętrze korpusu umyć rozpuszczalnikiem Nitro ten pręt i sprężynkę na końcu ? Nie ma tam jakiś uszczelek które mógłbym zniszczyć? Po odkręceniu krokowego od korpusu który chcę wyczyścić znalazłem tylko jedną uszczelkę.
http://oi57.tinypic.com/zwm2du.jpg
@edit
Znalazłem coś takiego
http://i26.photobucket.com/albums/c115/ ... stnica.jpg
Czyli wychodzi, że powinna być domknięta? Jeżeli tak to kiedy kręcić tą śrubą "C" przy wyjętej przepustnicy czy przy założonej z czujnikami i włączonym zapłonie ? Czy może to się samo domyka przez jakiś czujnik ?Skup wzrok na przepustnicy po tej stronie gdzie jest spręzyna i talerzyk trzymający linke gazu.
Jest tam śruba zakontrowana nakrętko na klucz 8, rozkontrowujesz to i kręcisz srobą tak żeby przepustnica gazu się domkneła.
___________________________________________________________________________
Najpierw to, a następnie (jeżeli będzie potrzeba) doregulować wkrętem od prędkości obrotowej - po drugiej stronie przepustnicy
Ta zaznaczona jako "C" bo tylko po zwolnieniu tej śruby cokolwiek się przestawia. Wkręcając śrubę zauważyłem, że ta elipsowata blaszka obniża się , co powoduje przesunięcie ogranicznika (tego nad linką) i lepsze domknięcie przepustnicy, wtedy też wolne obroty na zimnym silniku są niższe, około 1200-1300.
Na benzynie obroty były w granicach 1500, wolno schodził z obrotów. Na jałowym zachowywał się tak jakby był lekko gaz wciśnięty. Na gazie gasł na wolnych.