Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P12/WP12] Problemy po kapitalnym remoncie silnika brak iskr

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

iwan2525
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2015-03-26, 20:10
Lokalizacja: Krapkowice

[P12/WP12] Problemy po kapitalnym remoncie silnika brak iskr

Post autor: iwan2525 » 2015-05-13, 20:19

Witam.
Pytanie do mądrych głów. ale najpierw krok po kroku co zrobiono przed:
1.Autko niedawno kupione jeździło jako tako aż do wymiany oleju silnikowego - po tym zabiegu siorbał olej w ilosci około 1 litra na 300 km. Pewnie pan sprzedawczyk złodziejczyk nalał motodoctora przed sprzedażą i ot cała tajemnica ale ok,
2. Postanowiłem zainwestować i zacząłem od kompletnej regeneracji głowicy, wymianie pierscieni i uszczelki pod głowicą
3. I tu zaczyna sie problem po złożeniu starych nowiutkich częsci auto nie dawało iskry na świece zapłonowe. czujniki sprawdzone i nic
4. Spoko autodata i jazda dalej wyczytane że wariator został zdemontowany bez zabezpieczenia procedura do ustawienia jak w autodacie i po złożeniu auto odpaliło raz po zgaszeniu juz nie powtórka całej operacji i ta sama sytuacja cały czas koło było przestawione o jakies 10 stopni
Teraz pytania:
jak prawidłowo powinień ustawic sie wariator czy otwór na nim po odpaleniu silnika powinien byc w osi z wycięciem na przedniej blaszcze wariatora?
po drugie czy nadmiernie wyciągnięty łancuszek może sprawić ze auto nie odpali? Dodam ze napinacz wystawił sie juz jakies 25 mm.
mam wrażenie że temat jest nie do przejscia proszę o pomoc

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-05-13, 22:42

iwan2525, dodaj jeszcze jaki silnik :) Jak 1,8 to branie oleju i wyciagnięty łańcuch to standard. Być może przez łańcuch nie odpala

iwan2525
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2015-03-26, 20:10
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: iwan2525 » 2015-05-14, 08:23

Tak dokładnie ten silnik 1.8 Może mi kto podpowiedziec gdzie mógłbym zamówic sam łańcuch?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-05-14, 08:39

iwan2525, spróbuj jeszcze z czujnikiem położenia wału (standard)

iwan2525
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2015-03-26, 20:10
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: iwan2525 » 2015-05-14, 09:16

A dokładniej? bo jesli chodzi o podmianke to juz zrobiona
:-(

Awatar użytkownika
berny_p
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2013-07-07, 07:28
Lokalizacja: DPL/DW

Post autor: berny_p » 2015-05-14, 09:31

W razie czego masz nie daleko do mnie na diagnostykę czujników po sprawdzeniu łańcucha.

Service Manual co do łańcucha w QG:
https://drive.google.com/file/d/0BzjsF- ... sp=sharing
Pozdrawiam
BernyP
IT Help i Diagnostyka aut Wrocław
Moja Lorcia :P
Blog o renowacji Lorci

iwan2525
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2015-03-26, 20:10
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: iwan2525 » 2015-05-14, 11:44

W związku ze łancuch mega długi a koło VVT zdjęte nieprawidłowo z wałka kupuje cały komplet. We wtorek reperuje a potem dam znać.
:-/

[ Dodano: 2015-05-18, 18:52 ]
Części już w domku jutro zabieram się do wymiany. Tak nawiasem mówiąc trzeba będzie się trochę napiąć. Zestaw rozrządu FAI Auto Parts - wszystko jest łącznie z simeringiem wału.

[ Dodano: 2015-05-19, 18:32 ]
Wrona żyje jest gitara.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”