P11 GT tak samo dobra jak P10 GT
Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol
Tak też mi się zdawało że Prima z człowiekiem ma ok. 1200 kg.
Z tą bezawaryjnością to przesadzacie chyba że leciutka noga i jazda po bułki Wszystko zależy od tego co było w aucie już wymienione. W P10 często lecą wahacze górne, stabilizatory, 5 bieg w skrzyni, blacha i podłoga tragedia praktycznie nie ma sztuki bez rudej, odklejają się boczki, fotel w GT często poprzecierany, rwie się podsufitka z tyłu itp itd... silnik sr20 super ale po 300 tys padają panewy tym bardziej że pod koniec życia trafiają na fanatyków którzy grzebią i depczą. Nie piszę tylko o swoich autach
Tak czy inaczej nie kupował bym wersji GT. Jest większa szansa że auto było katowane, zawieszenie wystukane itd. Jeśli już to P11GT Znacznie świeższe auto szczególnie fotele i blacha... choć dla nie za ciężkie hehe
Z tą bezawaryjnością to przesadzacie chyba że leciutka noga i jazda po bułki Wszystko zależy od tego co było w aucie już wymienione. W P10 często lecą wahacze górne, stabilizatory, 5 bieg w skrzyni, blacha i podłoga tragedia praktycznie nie ma sztuki bez rudej, odklejają się boczki, fotel w GT często poprzecierany, rwie się podsufitka z tyłu itp itd... silnik sr20 super ale po 300 tys padają panewy tym bardziej że pod koniec życia trafiają na fanatyków którzy grzebią i depczą. Nie piszę tylko o swoich autach
Tak czy inaczej nie kupował bym wersji GT. Jest większa szansa że auto było katowane, zawieszenie wystukane itd. Jeśli już to P11GT Znacznie świeższe auto szczególnie fotele i blacha... choć dla nie za ciężkie hehe
Nissan Primera SR20DE+T