Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

P11 GT tak samo dobra jak P10 GT

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-12-02, 18:03

Moja ważona była razem ze mną. Bez klimy ale z lapa mocujaca sprężarke :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-12-02, 22:03

Tak też mi się zdawało że Prima z człowiekiem ma ok. 1200 kg.

Z tą bezawaryjnością to przesadzacie :P chyba że leciutka noga i jazda po bułki :D Wszystko zależy od tego co było w aucie już wymienione. W P10 często lecą wahacze górne, stabilizatory, 5 bieg w skrzyni, blacha i podłoga tragedia praktycznie nie ma sztuki bez rudej, odklejają się boczki, fotel w GT często poprzecierany, rwie się podsufitka z tyłu itp itd... silnik sr20 super ale po 300 tys padają panewy tym bardziej że pod koniec życia trafiają na fanatyków którzy grzebią i depczą. Nie piszę tylko o swoich autach ;)

Tak czy inaczej nie kupował bym wersji GT. Jest większa szansa że auto było katowane, zawieszenie wystukane itd. Jeśli już to P11GT ;) Znacznie świeższe auto szczególnie fotele i blacha... choć dla nie za ciężkie hehe
Nissan Primera SR20DE+T

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-12-02, 23:11

Maski się otwierają uderzają w szybę, linka od prędkościomierza raz na parę miesięcy się urywa.....
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Eksploatacja pojazdów - porady”