Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

P11 GT tak samo dobra jak P10 GT

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol

alirc

P11 GT tak samo dobra jak P10 GT

Post autor: alirc » 2012-11-25, 21:03

Witam. zastanawiam się nad kupnem P10GT lub P11GT.
Wiem że P10 są prawie bez awaryjne - auto czołg.
A jak jest z P11?
Czy jest równie dobra jak P10, czy już nowsza generacja się popsuła?
Jakie są częste bolączki P11.
I czy warto zię na nią zdecydować?

Dzięki za odpowiedzi...

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-11-25, 21:59

bierz p11. Nowszy silnik i cale auto

alirc

Post autor: alirc » 2012-11-25, 22:02

wiem że nowszy , ale wyczytałem że p10 jest mniej awaryjnym autem. Jak coś w nim wymienisz to masz już z tym spokój. Nie wiem ile w tym prawdy.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-11-25, 22:06

Najwiekszym problemem jest znalezienie nie skatowanego auta. silnik generalnie ten sam. za P10 przemawia niezalezne zawieszenie z tylu i nizsza masa. p11 jest nowoczesniejsze ale nie traci nic z niezawodnosci a do tego ma lepsze hamulce

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-11-25, 22:34

E tam bierz P10 jest ładniejsza :mrgreen: no chyba, że P11 stw masz :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2012-11-25, 22:40

bombel pisze:za P10 przemawia niezalezne zawieszenie z tylu
W P11 jest zawieszenie zalezne jak w krazach?

Awatar użytkownika
Fenr1r
fanatyk nissana
Posty: 480
Rejestracja: 2011-01-09, 02:44
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Fenr1r » 2012-11-25, 22:42

Wyboru dokonaj w sposób bardzo prosty, szukaj auta w jak najlepszym stanie, bez różnicy czy będzie to P10 czy P11 :)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-11-25, 22:46

W P11 jest belka, czyli zawieszenie stałe/zależne.

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2012-11-25, 22:59

Nie rozpedzal bym sie tak bardzo z tym zaleznym zawieszeniem.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-11-25, 23:03

No w P10 niezależne zawieszenie z wahaczami z tylu jest lepsze (i to mówię ja człowiek, któremu się ten wahacz urwał podczas jazdy)i tyle się różni od P11 ;-)

[ Dodano: 2012-11-25, 23:05 ]
Chociaż jest też druga strona medalu belka jest pewniejsza... :roll:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-11-26, 00:10

Fakt, trochę sie rozpędziłem i przyznaję, jest tam zawieszenie półzależne, czyli belka, ale skrętna.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2012-11-26, 00:25

Jeśli chodzi o wyposażenie to P10 jest dużo lepsza i bardziej funkcjonalna. Wszystkie przyciski ładnie podświetlone, sterowanie nawiewem w pełni elektryczne. Jak coś trzeba dołożyć, bo nie było to nie ma z tym problemu bo cała wiązka razem z wtyczkami jest. W P11 jest już różnie z tymi wtyczkami - raz są a raz nie i nie wiadomo do końca czy coś można kupić i dołożyć czy nie. Jeśli chodzi o komfort jazdy to fotele w P11GT są wygodniejsze niż w P10GT, ale gorsze niż w wersji cywilnej P10.
P10 ma DUŻO LEPSZE światła przednie - zwłaszcza drogowe, bo ma komplet H4+H3 (po załączeniu drogowych włókno 60W z H4 oraz 55W z H3 - co daje prawie 120W na stronę). P11 ma skromne H1 55W na drogowych na stronę.
Zawiecha P10 ma lepiej trzymającą zawieche zwłaszcza tył.
Na koniec - trafić dobre i nie zajechane GT'ki jest ciężko.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

alirc

Post autor: alirc » 2012-11-26, 00:39

Dzięki. Bardzo fajna odp. Czytając Wasze posty i grzebiąc na Google wydaje mi się żę ciekawsza będzie P10GT. Mam P10 1.6 i 2,0 i jestem z nich bardzo zadwolony- zero problemów.
Myślałem, że p11 bedzie lepszaa bo nowsza, ale pozostane przy P10. THX za wszystkie posty.
Pozdrawiam...

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-11-26, 05:58

Ale znaleźć dziś ładną zadbana orginalna P10GT graniczy z cudem niestety...
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-11-26, 11:51

Ja mam p10 GT i podruzuje bezawaryjnie (mialem tylko problem z krokowcem ale juz wymieniony ), jak na razie niezamierzam sie z nia rozstawac :-)
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-11-26, 12:05

Shadows, potwierdzam nic się nie psuje a jak już coś się zdarzy to tanio się zrobi :-P na razie mam tylko problemy z niebieskimi :-/ a GT killuje, aż miło 3bieg miażdży suty 8-)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2012-11-26, 12:29

W P10 SR20Di z '91 (w swojej 9-letniej karierze - ponad 120kkm zrobione) podczas podróżowania to tylko raz padła pompa wody i raz przestał działać prędkościomierz. Żeby było śmieszniej to oba wypadki zdarzyły się wtedy, kiedy nie wziąłem ze sobą żadnych narzędzi poza kluczem do kół....
P11GT jak na razie w miarę bezawaryjnie, ale czas pokaże co będzie z nią dalej.

Jeśli w Primerze robi się wszystko na czas to nie ma z nią żadnych problemów
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
gogen
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2012-11-27, 02:53
Lokalizacja: Białystok

Post autor: gogen » 2012-11-28, 18:21

Fenr1r pisze:Wyboru dokonaj w sposób bardzo prosty, szukaj auta w jak najlepszym stanie, bez różnicy czy będzie to P10 czy P11 :)
Tyż prawda :) Mogę się pod tym podpisać:)

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2012-11-29, 01:05

Miałem i p10 i mam p11 jeśli chodzi o awaryjność to nie miałem wiekszych problemow:) wiec auta nie do zajechania:D tylko blacha chu....:D każdy wie:P szukaj w pieknym stanie budy bo p10 i p11 maja cos w sobie pięknego:)

Awatar użytkownika
FaFanty
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2012-11-27, 02:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: FaFanty » 2012-11-30, 01:50

No blacha to chyba u każdego taka... :-/

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2012-11-30, 19:23

P11 mają wytrzymalszą blachę zwłaszcza GT, z tego co wiem jest pełen ocynk w dodatku anodowany, co do wyposażenia to oba modele są "biedne" w stosunku do wersji USA czy skandynawia, na szczęście z pomocą przychodzi e-bay i można dołożyć sobie smaczków czy to z Infiniti G20 czy też Primer Camino, zarówno do P10 jak i P11. Ogólnie to bardzo podobne auta i bardziej bym się zastanowił, które Ci się podoba bardziej bo pod każdym względem można je "zbliżyć" do siebie. Zaś co do belki z tyłu w P11 to wpływa ona na to że przednionapędowy GT jest bardziej nadsterowny niż podsterowny w przeciwieństwie do P10. Dla mnie osobiście to mega plus bo wole żeby zarzuciło tyłem, przód z dobrą oponą wyciągnie i czujesz się jak w Subaru AWD ]:->
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-12-01, 14:57

Waga Panowie..P11 GT to tłusta locha,prawie 1400 kg w stosunku do bodajże niecałych 1200 w P10 a to też raczej istotne.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-12-01, 15:53

Arias pisze: i czujesz się jak w Subaru AWD
To znaczy że nie jeździłeś Subaru :P Tam lecąc bokiem za każdym razem walczy się z kierownicą, mimo wspomy, a przód w poślizgu ciągnie jak zły. Mówię o WRX z EJ20G pod maską ;)
QG15+
;-)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-12-01, 16:16

P10eGT 1190 kg
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Fenr1r
fanatyk nissana
Posty: 480
Rejestracja: 2011-01-09, 02:44
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Fenr1r » 2012-12-01, 21:21

P11 SLX SR20DE ma 1270kg masy, więc nie jest aż tak źle ;)

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-12-01, 22:03

W dowodzie mam wpisane tyle samo :P Trzeba będzie w końcu zważyć na jakiejś elektronice.
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2012-12-01, 22:40

U mnie w dowodzie masa własna P11GT to 1210kg :D
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-12-02, 09:57

W moim DR zaś 1345 kg.Jak jest faktycznie,nie wiem.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-12-02, 10:54

Moja P11.144 zwazona z pełnym bakiem - 1350 kg

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-12-02, 17:57

vixo, ja tez mam w eGT 1190kg :-P
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Eksploatacja pojazdów - porady”