P11 GT tak samo dobra jak P10 GT
Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol
P11 GT tak samo dobra jak P10 GT
Witam. zastanawiam się nad kupnem P10GT lub P11GT.
Wiem że P10 są prawie bez awaryjne - auto czołg.
A jak jest z P11?
Czy jest równie dobra jak P10, czy już nowsza generacja się popsuła?
Jakie są częste bolączki P11.
I czy warto zię na nią zdecydować?
Dzięki za odpowiedzi...
Wiem że P10 są prawie bez awaryjne - auto czołg.
A jak jest z P11?
Czy jest równie dobra jak P10, czy już nowsza generacja się popsuła?
Jakie są częste bolączki P11.
I czy warto zię na nią zdecydować?
Dzięki za odpowiedzi...
No w P10 niezależne zawieszenie z wahaczami z tylu jest lepsze (i to mówię ja człowiek, któremu się ten wahacz urwał podczas jazdy)i tyle się różni od P11
[ Dodano: 2012-11-25, 23:05 ]
Chociaż jest też druga strona medalu belka jest pewniejsza...
[ Dodano: 2012-11-25, 23:05 ]
Chociaż jest też druga strona medalu belka jest pewniejsza...
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Jeśli chodzi o wyposażenie to P10 jest dużo lepsza i bardziej funkcjonalna. Wszystkie przyciski ładnie podświetlone, sterowanie nawiewem w pełni elektryczne. Jak coś trzeba dołożyć, bo nie było to nie ma z tym problemu bo cała wiązka razem z wtyczkami jest. W P11 jest już różnie z tymi wtyczkami - raz są a raz nie i nie wiadomo do końca czy coś można kupić i dołożyć czy nie. Jeśli chodzi o komfort jazdy to fotele w P11GT są wygodniejsze niż w P10GT, ale gorsze niż w wersji cywilnej P10.
P10 ma DUŻO LEPSZE światła przednie - zwłaszcza drogowe, bo ma komplet H4+H3 (po załączeniu drogowych włókno 60W z H4 oraz 55W z H3 - co daje prawie 120W na stronę). P11 ma skromne H1 55W na drogowych na stronę.
Zawiecha P10 ma lepiej trzymającą zawieche zwłaszcza tył.
Na koniec - trafić dobre i nie zajechane GT'ki jest ciężko.
P10 ma DUŻO LEPSZE światła przednie - zwłaszcza drogowe, bo ma komplet H4+H3 (po załączeniu drogowych włókno 60W z H4 oraz 55W z H3 - co daje prawie 120W na stronę). P11 ma skromne H1 55W na drogowych na stronę.
Zawiecha P10 ma lepiej trzymającą zawieche zwłaszcza tył.
Na koniec - trafić dobre i nie zajechane GT'ki jest ciężko.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Shadows, potwierdzam nic się nie psuje a jak już coś się zdarzy to tanio się zrobi na razie mam tylko problemy z niebieskimi a GT killuje, aż miło 3bieg miażdży suty
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
W P10 SR20Di z '91 (w swojej 9-letniej karierze - ponad 120kkm zrobione) podczas podróżowania to tylko raz padła pompa wody i raz przestał działać prędkościomierz. Żeby było śmieszniej to oba wypadki zdarzyły się wtedy, kiedy nie wziąłem ze sobą żadnych narzędzi poza kluczem do kół....
P11GT jak na razie w miarę bezawaryjnie, ale czas pokaże co będzie z nią dalej.
Jeśli w Primerze robi się wszystko na czas to nie ma z nią żadnych problemów
P11GT jak na razie w miarę bezawaryjnie, ale czas pokaże co będzie z nią dalej.
Jeśli w Primerze robi się wszystko na czas to nie ma z nią żadnych problemów
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
P11 mają wytrzymalszą blachę zwłaszcza GT, z tego co wiem jest pełen ocynk w dodatku anodowany, co do wyposażenia to oba modele są "biedne" w stosunku do wersji USA czy skandynawia, na szczęście z pomocą przychodzi e-bay i można dołożyć sobie smaczków czy to z Infiniti G20 czy też Primer Camino, zarówno do P10 jak i P11. Ogólnie to bardzo podobne auta i bardziej bym się zastanowił, które Ci się podoba bardziej bo pod każdym względem można je "zbliżyć" do siebie. Zaś co do belki z tyłu w P11 to wpływa ona na to że przednionapędowy GT jest bardziej nadsterowny niż podsterowny w przeciwieństwie do P10. Dla mnie osobiście to mega plus bo wole żeby zarzuciło tyłem, przód z dobrą oponą wyciągnie i czujesz się jak w Subaru AWD
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
U mnie w dowodzie masa własna P11GT to 1210kg
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_