Dzięki tylko powiedz mi jeszcze czy go tam włożę bez odkręcania np.wydechu?
[ Dodano: 2013-08-16, 23:12 ]
Odświerzam temat stabilizatora do n 16 1,5 b,kupiłem takowy,i nie wiem jak go zamontować,czy może któryś z Panów pośiadających to cudo,zaglądnąć z której strony jest ,taki przypłaszczony-z lewej,czy z prawej.Proszę o szybką odpowiedz jutro montuję
[ Dodano: 2013-08-17, 20:09 ]
Wracam po raz kolejny do tematu stabilizatora przód almera 1.5 b 2001r,ponieważ nikt nie odpowiedział na moje pytania w związku z montażem stabilizatora,wziąłem się za to sam[fabrycznie nie było wcale]
Od razu mówie BYŁO WARTO,auto inaczej się prowadzi,nie przechyla się,od razu reaguje na ruch kierownicą,lepiej wybiera nierównośći[czytać dziury].Dla chętnych piszę jak go założyć-kupujemy stabilizator na złomie obojętnie od jakiej wersji silnikowej wszystkie są takie same!byle od n16 łącznie z uchwytami i śrubami,odkręcamy obydwa koła,popuszczamy sanki trzymajace silnik i skrzynię [dwie sruby,tylko te z tyłu około 1,5cm.Stabilizator wkładamy od strony kierowcy,powinien bez większych problemów wejść na miejsce,następnie zakladamy uchwyty,dokręcamy sanki,ustawiamy stabilizator aby był równo tak z prawej jak i z lewej strony.Ogólnie to tyle,no jeszcze łączniki rzecz jasna.WAŻNE -stabilizator jest z jednej strony taki spłaszczony na odcinku ok.10cm,TA STRONA MA BYĆ OD STRONY PASAZERA,PROBLEM MOGĄ SPRAWIĆ GWINTY W WÓZKU-WYCZYŚCIĆ OTWORY I ALBO GWINTOWNIK,ALBO WKRĘCAMY ŚRUBĘ CO JAKIŚ CZAS JĄ COFAJAC,PRZY CZYM NIE OSZCZĘDZAMY wd40. iW KOŃCU NASZA ALINA NORMALNIE SIE ZACHOWUJE NA ZAKRĘTACH