Strona 1 z 1

[N16] stabilizator przód

: 2013-07-13, 07:51
autor: arty
Witam wszystkich i proszę o radę,otóż moja Almera n16 1.5b,nie posiada stabilizatora przedniego :oops: i nie muszę mówić jak się to przekłada na jazdę po zakrętach :( w związku z tym mam pytanie czy stabilizator jest ten sam w dieslu i benzynie?[wersja przed liftem 2001r]Duży jest problem z włożeniem go na miejsce?[czyli co odkręcić żeby go zakręcić]Pozdrawiam.

: 2013-07-13, 08:13
autor: bombel

: 2013-07-13, 09:02
autor: arty
Dzięki tylko powiedz mi jeszcze czy go tam włożę bez odkręcania np.wydechu?

[ Dodano: 2013-08-16, 23:12 ]
Odświerzam temat stabilizatora do n 16 1,5 b,kupiłem takowy,i nie wiem jak go zamontować,czy może któryś z Panów pośiadających to cudo,zaglądnąć z której strony jest ,taki przypłaszczony-z lewej,czy z prawej.Proszę o szybką odpowiedz jutro montuję :)

[ Dodano: 2013-08-17, 20:09 ]
Wracam po raz kolejny do tematu stabilizatora przód almera 1.5 b 2001r,ponieważ nikt nie odpowiedział na moje pytania w związku z montażem stabilizatora,wziąłem się za to sam[fabrycznie nie było wcale] :-/ Od razu mówie BYŁO WARTO,auto inaczej się prowadzi,nie przechyla się,od razu reaguje na ruch kierownicą,lepiej wybiera nierównośći[czytać dziury].Dla chętnych piszę jak go założyć-kupujemy stabilizator na złomie obojętnie od jakiej wersji silnikowej wszystkie są takie same!byle od n16 łącznie z uchwytami i śrubami,odkręcamy obydwa koła,popuszczamy sanki trzymajace silnik i skrzynię [dwie sruby,tylko te z tyłu około 1,5cm.Stabilizator wkładamy od strony kierowcy,powinien bez większych problemów wejść na miejsce,następnie zakladamy uchwyty,dokręcamy sanki,ustawiamy stabilizator aby był równo tak z prawej jak i z lewej strony.Ogólnie to tyle,no jeszcze łączniki rzecz jasna.WAŻNE -stabilizator jest z jednej strony taki spłaszczony na odcinku ok.10cm,TA STRONA MA BYĆ OD STRONY PASAZERA,PROBLEM MOGĄ SPRAWIĆ GWINTY W WÓZKU-WYCZYŚCIĆ OTWORY I ALBO GWINTOWNIK,ALBO WKRĘCAMY ŚRUBĘ CO JAKIŚ CZAS JĄ COFAJAC,PRZY CZYM NIE OSZCZĘDZAMY wd40. iW KOŃCU NASZA ALINA NORMALNIE SIE ZACHOWUJE NA ZAKRĘTACH :]

: 2014-05-09, 17:22
autor: nisanow
Tez odkrylem ze moja ALMA nie ma stabilizatora , koszt na dobrych czesciach (gumy , drazki , stabilizator , mocowania) to ponad 200 zl ale naprawde warto , na zakretach prawie w ogole nie przechyla i lepiej wybierane sa nierownosci .

: 2014-05-09, 21:06
autor: Mas
u mnie był w "serii", a w połączeniu z rozpórką kielichów dopiero robi robotę :D
wydawało mi się, że wszystko działa dobrze, ale z rozpórką dopiero prowadzi się prawidłowo :D