[N15] Poczwórne światła tylne
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
[N15] Poczwórne światła tylne
Witam.
Orientuje sie może ktoś z was jak wykonuje sie takie oświetlenie?
Czy jest to poprostu nowa lampa czy przerobienie starej?
Moim zdaniem wyglada to super, może ktoś coś wie na ten temat?
Orientuje sie może ktoś z was jak wykonuje sie takie oświetlenie?
Czy jest to poprostu nowa lampa czy przerobienie starej?
Moim zdaniem wyglada to super, może ktoś coś wie na ten temat?
Może w czymś Ci ten temat pomoże
viewtopic.php?t=559
viewtopic.php?t=559
w 100nx widzialem taka modyfikacje. tam gdzie przeciwmgielny nie ma proglemu natomiast z drugiej strony rzeźba. obadaj moze czy aby w anglii nie maja po prawej stornie tez przeciwmgielnego- problem rozwiazany z rzeźba.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
no tak zostaje tylko rzeżba bo co tu wymyślić najlepiej było by chyba rzeczywiście podłączyć sie pod podświetlenie rejestracji ale tam watowość jest zupełnie inna w obudowie lamp na klapie bagażnika sa takie miejsca na otwory nie wiem czy to produkcyjne czy moze do innych wersji mysle ze mozna by było coś wyrzeżbić pomyślimy zobaczymy. byłem ciekawy czy ktoś wykonywał taka modyfikacje
W sunnym po prostu szukales odblysnika i wkladales go na druga strone podpinales pod instalacje drugiej strony i dzialalo
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.
Posiadam części do N14.
Żeby nie obciążać instalacji od podświetlenia tablicy , wystarczy zamiast żarówek od podświetlenia wstawić ledy.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
w p10 bynajmniej mojej mozna rezygnującz jako takiego sw przeciwmgłowego zrobić to w bardzo prosty sposób. U mnie w prawej lampie jest miejsce na żarówkę od przeciwmgielnych wystarczy tylko przewiercić dziurkę od wewnątrz w lampie wkładamy żaróweczkę włączamy swiatłą przeciwmgłowe na stałe i taki oto efekt jest:
- vimek999
- fanatyk nissana
- Posty: 370
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland
Witam.Ja w swojej P11 wywaliłem kabel od przeciwmgielnych.Zdjąłem tapicerkę z klapy bagażnika,oblukałem jaki kabel plusowy jest odpowiedzialny za przeciwmgielne światła aby nie bawić się w poprowadzenie jakiegos dodatkowego kabla od rejestracji.Mianowicie przed lewym nadkolem w bagażniku jest biała kostka w której jest pomarańczowy kabelek z czarnym paskiem.Wypiąłem go z kostki(nie ucinałem).Drugim krokiem jest znalezienie jakiegoś kabelka o długości ok 40 cm i podobnej średnicy jak pozostałe w celu przedłużenia pomarańczowego z czarnym paskiem, wyciągnięcie kostki od świateł z lewej strony(kierunkowskaz,światło stop) i wpięcie się w kabel czerwony z niebieskim paskiem.W światła na klapie włożyłem żarówki 5W i szczerze mówiąc żadnej różnicy w odcieniu światła nie widać,no i efekt nocą jest nawet fajny.Przerabiałem to w aucie które na co dzień jeździ w Irlandii więc nie gwarantuje że kolory kabli będą takie same jak w aucie LHD.Moja Primera to model 1.6 sedan z 99 roku.Mam nadzieję że choć trochę pomogłem.Pozdrawiam
SR20VE + ?
Ja to widzę tak:
Normalnie podłączamy 4x żarówki dwu-włóknowe na pozycje i stop. W momencie załączenia przeciwmgielnego napięcie na przekaźniku rozłącza wew żarówki poza jednym włóknem 21W z lewej strony i w tym momencie mamy pełnoprawne reflektory tak jak każdy by to sobie obmyślił. Mam nadzieję że jakoś naprowadziłem tą koncepcją na odpowiednie tory
Normalnie podłączamy 4x żarówki dwu-włóknowe na pozycje i stop. W momencie załączenia przeciwmgielnego napięcie na przekaźniku rozłącza wew żarówki poza jednym włóknem 21W z lewej strony i w tym momencie mamy pełnoprawne reflektory tak jak każdy by to sobie obmyślił. Mam nadzieję że jakoś naprowadziłem tą koncepcją na odpowiednie tory
ja w p11 mam 4 pozycje, 2 przeciwmgłowe a na przeglądzie nie sprawdzał diagnosta tylnych świateł.
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Witam.prosta sprawa,ja bynajmniej mam tak w p10.po pierwsze,wklady do zarowek dwuwłuknowych i oczywiscie takowe zarówki,slabiej swiecace włokno podlaczone jako lampy ,mocniejsze sluzy do stopow.a przeciwmglową podbatrzylem jak to robia w civach np 5gen jajo.poprostu mam wstawiony tzw fog od 4gena po lewej stronie w zderzaku i jest gicior
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Nie mam niestety fotorelacji z prac, ale postaram się wyjaśnić z grubsza o co chodzi [Almera po fl.] Od razu zaznaczam, że zrezygnowałem z światła przeciwmgłowego i jako dodatkowe oświetlenie zrobiłem tylko światła pozycyjne- bez stopów.
1. Wykręciłem prawą tylną lampę z klapy bagażnika.
2. Wyciąłem w niej otwór na gniazdo żarówki.
3. Wykręciłem lewą tylną lampę z klapy i usunąłem z niej aluminiowy odbłyśnik od lampy przeciwmgłowej, oraz plastikową wewnętrzną przegrodę (najlepiej to ładnie i równomiernie wytopić- przeciąć się nie da bo jest to cholernie twarde i stosunkowo grube).
4. Dodatkową instalację elektryczną poprowadziłem podłączając się do instalacji oryginalnej. Największą trudność sprawia poprowadzenie kabli z bagażnika, przez jego klapę- cudem udało się przewlec drut przez jej wzmocnienia. Dodatkowo przeszkadza gąbka, którą owinięta jest wiązka elektryczna.
Tak to się prezentuje:
Śmiało pytać, jak czegoś nie dopisałem
P.S.
W wolnym czasie będę starał się ogarnąć światło przeciwmgłowe żarówką dwuwłóknową.
1. Wykręciłem prawą tylną lampę z klapy bagażnika.
2. Wyciąłem w niej otwór na gniazdo żarówki.
3. Wykręciłem lewą tylną lampę z klapy i usunąłem z niej aluminiowy odbłyśnik od lampy przeciwmgłowej, oraz plastikową wewnętrzną przegrodę (najlepiej to ładnie i równomiernie wytopić- przeciąć się nie da bo jest to cholernie twarde i stosunkowo grube).
4. Dodatkową instalację elektryczną poprowadziłem podłączając się do instalacji oryginalnej. Największą trudność sprawia poprowadzenie kabli z bagażnika, przez jego klapę- cudem udało się przewlec drut przez jej wzmocnienia. Dodatkowo przeszkadza gąbka, którą owinięta jest wiązka elektryczna.
Tak to się prezentuje:
Śmiało pytać, jak czegoś nie dopisałem
P.S.
W wolnym czasie będę starał się ogarnąć światło przeciwmgłowe żarówką dwuwłóknową.
Ostatnio zmieniony 2012-05-22, 20:40 przez Modzelitto, łącznie zmieniany 2 razy.
QG15+
Nie, żebym się czepiał ale wydaje mi się, że jednak pozycje dodatkowe zrobiłeś mijania są tylko z przoduModzelitto pisze:Od razu zaznaczam, że zrezygnowałem z światła przeciwmgłowego i jako dodatkowe oświetlenie zrobiłem tylko światła mijania- bez stopów.
Efekt deLUX
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Ja u siebie jeszcze dodatkowo wywaliłem te odbłyśniki (ograniczniki te kwadraciki pod kloszem) w klapie i cała lampa świeci
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Ja bym wywalił jedno światło wstecznego i tam założył przeciwmgłowe na diodowej czerwonej żarówce.Modzelitto pisze: Tak to się prezentuje:
Obrazek
P.S.
W wolnym czasie będę starał się ogarnąć światło przeciwmgłowe żarówką dwuwłóknową.
PANOWIE DA RADĘ WSZYTGO ZROBIĆ
kupujemy żarówkę dwuwłókową taką do stopu/pozycje i ona będzie działać jako przeciwmgielne i pozycje
to ta w klapie
w błotniku zostawiamy stare tylko kabelek puszczamy w klapę od pozycji
a najlepiej kupić lampę od anglika w klapę i nic nie trzeba wiercić
wiem tak miałem zrobione w p11 gt i nikt sie na przeglądzie nie czepiał
a było tak 4x pozycje (2xbłotnik 2x klapa) i przeciwmgielne
kupujemy żarówkę dwuwłókową taką do stopu/pozycje i ona będzie działać jako przeciwmgielne i pozycje
to ta w klapie
w błotniku zostawiamy stare tylko kabelek puszczamy w klapę od pozycji
a najlepiej kupić lampę od anglika w klapę i nic nie trzeba wiercić
wiem tak miałem zrobione w p11 gt i nikt sie na przeglądzie nie czepiał
a było tak 4x pozycje (2xbłotnik 2x klapa) i przeciwmgielne
było 2xn15 k11 p11GT R20KA24 jest p10gt i y60