Witajcie,
Szukam porady znawców. W czasie wizyty u mechanika poprosiłem o dolanie oleju do skrzyni i wtedy się okazało, że cieknie z półosi przy simeringu. Wymienili mi oba i po odbiorze okazało się, że cieknie dalej. Już nawet coś z silikonem kombinowali pod uszczelnieniem a cieknie dalej. Mechanik powiedział, że rozmawiał z facetem, który pracował w serwisie nissana i to typowa wada dla P11 i że nie da rady tego zrobić, trzeba by wymienić półoś. I ten sam facet powiedział, żeby po prostu tak jeździć.
Potrzebuję waszej rady:
- czy rzeczywiście to takie typowe dla tego modelu?
- Czy wg waszej oceny powinienem wymienić półoś (wydaje mi się, że nie jest zjechana bo mechanik by zauważył i tym tłumaczył wyciek od razu)?
- Czy półoś da się kupić i wymienić samą czy zawsze jest z przegubami?
- Czy jak będę jeździł ze skrzynią przy niskim stanie oleju to mi się wysypie (do tej pory prawdopodobnie cały czas tak jeździłem ze 3 lata i działał bez zarzutu, przy uzupełnieniu weszło jakieś 2 litry czyli zakładam, że jeździłem z jaimś 1-1,5 l w skrzyni)?
- ewentualnie gdzie mi to naprawią jak ten się podda (mieszkam obecnie w warszawie)?
Każda rada mile widziana, z góry dziękuję.
Simering cieknie i nie ma siły [P11]
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Skróć sprężynkę w simimeringu Problem się rozwiąże Nowa półoś, a raczej przegub - po części mają rację, bo w starym pewnie jest już wytarte miejsce, gdzie guma tarła o metal.
Uszczelniacz można samemu wymienić.
Najlepiej to podjedź do Bodka viewtopic.php?t=5451&start=0
Uszczelniacz można samemu wymienić.
Najlepiej to podjedź do Bodka viewtopic.php?t=5451&start=0
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dziękuję za podpowiedzi.
Uszczelniacz to rzeczywiście chyba zamiennik, zaraz się dowiem.
A podpowiedz jeszcze janusz o ile tą sprężynkę skracać to mechanikowi podpowiem i czy jak coś zepsuje to ta sprężynka to jest oddzielna łatwo wymienialna część?
Rozumiem, że w tym zabiegu chodzi o to by simering zmienił położenie na osi i trafił na miejsce nie wytarte?
Do Bodka na pewno się umówię, dzięki za kontakt.
Uszczelniacz to rzeczywiście chyba zamiennik, zaraz się dowiem.
A podpowiedz jeszcze janusz o ile tą sprężynkę skracać to mechanikowi podpowiem i czy jak coś zepsuje to ta sprężynka to jest oddzielna łatwo wymienialna część?
Rozumiem, że w tym zabiegu chodzi o to by simering zmienił położenie na osi i trafił na miejsce nie wytarte?
Do Bodka na pewno się umówię, dzięki za kontakt.
Od razu jedź do Bodka. Sprężynka na wyczucie Niech Ci Bodek Ci to ogarnie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_