Witam!
Jestem posiadaczem nissana primery P11 silnik 1.8 benzyna Kombi z 2001r. Od niedawna nie mogę zredukować w czasie jazdy z 4 na 3 bieg. Powstaje opór. Bieg wchodzi jak wyhamuje obroty do 1000/1200. Zastanawiam się czy to coś ze skrzynią czy może sprzęgło. Dodam że sprawdzałem sprzęgło (ręczny dwójka i próba ruszenia, silnik gaśnie więc raczej się nie ślizga.
Dodam jeszcze że bardzo trudno wyczuć mi sprzęgło mimo że jeżdżę primerką już 2 rok. Muszę naprawdę się skupiać by przy puszczaniu sprzęgła z biegów 1 na 2 i z 2 na 3 nie szarpało. Nie dzieje się tak przy wyższych biegach. Do tej pory myślałem że to mój brak doświadczenia (pierwsze auto)ale ostatnio w pracy jeżdżę różnymi autami i nie mam takich problemów ze zmianą biegów ani redukcją.
czy coś nie tak z moją primerką???
[P/WP11.144] Problem ze zmianą biegów
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Problem ze zmianą biegów
Pazdzioch
Witam,
Jeszcze gdybyś powiedział ile masz przejechane i czy jest to autentyczny przebieg. Wszystko jest możliwe, nawet i to że tarcza się może już kończyć.
Jeszcze gdybyś powiedział ile masz przejechane i czy jest to autentyczny przebieg. Wszystko jest możliwe, nawet i to że tarcza się może już kończyć.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Przebieg 100 tys. czy autentyczny? Sam byłem po niego w Niemczech ma książkę prowadzoną do 2008r.
Jeszcze jedno od roku mam zamontowany gaz sekwencja i wywala mi błąd wydajność kat. poniżej minimum. Olej w skrzyni biegów zmieniłem jakieś dwa miesiące temu. czy da się sprawdzić bez wyciągania skrzyni czy to docisk?
Jeszcze jedno od roku mam zamontowany gaz sekwencja i wywala mi błąd wydajność kat. poniżej minimum. Olej w skrzyni biegów zmieniłem jakieś dwa miesiące temu. czy da się sprawdzić bez wyciągania skrzyni czy to docisk?
Pazdzioch