Strona 1 z 1

[P/WP11.144] Prawy tył grzeje - po naprawie bez efektów - po

: 2017-02-26, 15:23
autor: marcindziki1
Witam. Od jakiegoś czsu zaczeło mi grzać prawe tylnie koło po czym również i przód prawy. Zastosowałem zestaw naprawczy przód i tył zacisków złożyłem do kupy odpowietrzyłem i przód chodzi elegancko a tył jak trzymał tak trzyma - po przejechaniu ok 10km felga gorąca. Proszę o pomoc zmieniałem już zacisk na inny i dalej to samo. Wyczytałem na forum iż może to być jeszcze pompa ABS . Czy ją również muszę odpowietrzyc a jeśli tak to w jaki sposób i jaka kolejność odpowietrzania kół stosujecie. Proszę o pomoc

: 2017-02-26, 16:37
autor: ulisses
Może być jeszcze przewód elastyczny. Dźwigienka ręcznego wraca bez problemów?

: 2017-02-26, 17:04
autor: nice-wawa
Linkę sprawdź od ręcznego czy lekko chodzi .

: 2017-02-26, 22:05
autor: marcindziki1
Linka chodzi lekko nawet popuscilem na srubie regulacyjnej ze jest jyz luzno lapa od recznego tez chodzi i cofa lekko na zacisku w dloni ruszajac dzwgnia wysuwa i wciaga tloczek bez problemu

[ Dodano: 2017-02-26, 22:06 ]
Przewod elastyczny tzn? Nie jest popekany ani uszkodzony

: 2017-02-26, 23:12
autor: zuh
Może być zapchany. Mógł spuchnąć ale do środka i zasłonił prześwit.

: 2017-02-26, 23:41
autor: janusz
marcindziki1, a kiedy wymieniałeś płyn hamulcowy?

: 2017-02-27, 07:10
autor: Wiooreck
Tarcza prosta, tzn nie ma bicia?

: 2017-02-27, 10:44
autor: marcindziki1
Tarcza prosta nie bije linki lyzne reczny cofa dokonca . Plyn wymieniony przy naprawie awarii jakies 2 tyg temu

: 2017-02-27, 11:11
autor: bandito
To tak jak koledzy piszą wyżej może przewód elastyczny puchnie w środku i nie ma siły cofnąć tłoczka bo jest za mały prześwit w przewodzie.
A druga sprawa, na klockach są takie dzyndzle l(wystające bolce) może on nie na chodzi na tłoczek.

A zestawy naprawcze są strasznie słabej jakości. Pierścień uszczelniający tłoczek po pół roku od wymiany był na ściankach zacisku po rozebraniu a tłoczek płynnie chodził.

: 2017-03-02, 17:51
autor: Wiooreck
bandito pisze:na klockach są takie dzyndzle l(wystające bolce) może on nie na chodzi na tłoczek
Też tak może być, że np tłoczek jest wkręcony nie o ten kąt. Ja wymieniałem z tyłu tłoczki i wszystkie "gumki" firmy autofren seinsa. Żadnych problemów, trzeba tylko o sworzniach prowadzących pamiętać i blaszkach, żeby co jakiś czas przeczyścić.

Czy jak podniesiesz koło do góry, to kręci się swobodnie? Jak było po złożeniu wszystkiego, ustawieniu i odpowietrzeniu?

: 2017-03-02, 19:34
autor: bandito
, trzeba tylko o sworzniach prowadzących pamiętać i blaszkach, żeby co jakiś czas przeczyścić.
Chodzi Ci o blaszki które są na klockach?
U mnie po wymianie tłoczka i jeszcze raz gumek wszystko wróciło do normy