Cześć wszytkim,
We wcześniejszym temacie próbowałem dowiedzieć się czy zmiana tarczy z tylu z 258 na 278 coś zmieni, dziś mam pewien pomysł.
Mianowicie skoro większa tarcza poza tym ze odprowadza szybciej ciepło nie zmieniają nic w skuteczności hamowania to co jeśli do tych tarcz 278 zamiast zacisku lucas o średnicy tłoczka 34 mm włożył by zacisk trw w którym mamy tłoczek o średnicy 38 mm. W ten sposób tarcza szybciej odprowadzała by ciepło wiec szybciej by stygła a większy tłoczek powodował by większy nacisk na klocek.
Tylko taz tak. Żeby przejść na tarcze 278 potrzebujemy jarzmo ale czy klocki bd te same jeśli chodzi i inny rozmiar tarczy oraz czy te klocki są rożne jeśli chodzi o to czy mamy zacisk lucas lub trw.
Pozdrawiam.
[P11/WP11] Zestaw na tył p11
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Zestaw na tył p11
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Jak dla mnie skóra nie warta wyprawki, bo siła hamowania tylnej osi w P11 jest stosunkowo niewielka, a nie ma też możliwości zmiany tych proporcji ze względu na brak regulatorów.
Widzę, to po wymianie tarcz - zrobiłem już 8kkm i ledwo się dotarły (zaciski sprawne, bo przy tej samej robocie je regenerowałem i na badaniu technicznym siła OK)
Chyba, że Twoje odczucia są inne. Co prawda ja mam HB przedlift 98r i seryjnie mam tarcze 278mm...
Widzę, to po wymianie tarcz - zrobiłem już 8kkm i ledwo się dotarły (zaciski sprawne, bo przy tej samej robocie je regenerowałem i na badaniu technicznym siła OK)
Chyba, że Twoje odczucia są inne. Co prawda ja mam HB przedlift 98r i seryjnie mam tarcze 278mm...
Hobbysta Japanista