[P/WP11.144] Nowy zacisk hamulca a grzanie koła
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Nowy zacisk hamulca a grzanie koła
Co może być przyczyną że po wymianie tylnego zacisku na nowy po zaciągnięciu i zwolnieniu hamulca ręcznego koło się grzeje? Czy to może oznaczać linkę do wymiany?
Linka lekko chodzi, ale tak jakby do końca nie cofała się po zwolnieniu ręcznego. Dźwignia tym samym do końca się nie cofa, jak poluzuje linkę bez problemu powraca do odpowiedniej pozycji.Czy to oznacza że musiałbym wymienić linkę od ręcznego z tej strony co mi tak się dzieje czy jakaś regulacja jest możliwa?
,
regulację masz tylko pod dźwignią ręcznego..
ręczny do góry i gumę zawiń, tam masz nakrętkę m6
regulację masz tylko pod dźwignią ręcznego..
ręczny do góry i gumę zawiń, tam masz nakrętkę m6
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Dzisiaj wymieniłem drugi tylny zacisk. Blokował się mimo nie używania ręcznego. Przy okazji naprawiłem blokujący się lewy ręczny od poprzedniej wymiany, okazało się że musiałem linkę ręcznego poluzować. Cóż poświęciłem się i zdemontowałem tunel środkowy bo innej opcji nie widziałem, ale się opłacało:) teoretycznie już nie trzyma a zobaczymy w praktyce jak będę jechał czy będzie się grzało.