AAC VALVE

Moderator: sergiej

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Juras18
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2015-07-23, 13:25
Lokalizacja: Olsztyn

AAC VALVE

Post autor: Juras18 » 2016-10-19, 12:27

Cześć ;-)
Mam mały problem z silniczkiem krokowym w moim VE.
A więc...Od jakiegoś czasu silnik dziwnie schodzi z obrotów, faluje,gaśnie itp...Wyczyściłem go preparatem przeznaczonym do krokowców ale nie pomogło.
Dzisiaj jak odłączyłem obydwie kostki od krokowca to silnik zaczął pracować tak jak powinien.Teraz pytanie czy krokowiec jest poprostu do wymiany czy z kablami jest coś nie tak?Jak myślicie?

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2016-10-19, 16:48

U mnie krokowiec co prawda w QG po prostu się zaciął a później przy próbach ruszenia tylko dym poszedł. Więc mógł i Tobie się skończyć. Tyle że u mnie nie było różnicy czy silnik pracował z odłączoną kostką czy wpiętą. Od razu schodził z obrotów i gasł

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-10-19, 16:54

bandito, w SR20VE "krokówka" wygląda zupełnie inaczej.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2016-10-19, 16:58

Wiem, ale może na jakiś trop naprowadzę ;-)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-10-19, 19:11

bandito, ale w zaworze IACV/AAC w przypadku VE nie ma się co zaciąć - tam jest zwykły elektrozawór, a nie silnik krokowy.

Juras18, kup od P11 - powinno pasować.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Juras18
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2015-07-23, 13:25
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Juras18 » 2016-10-20, 00:56

Z odłączonymi kostkami kiedy silnik jest zimny nie chce zapalić sam i nie chce trzymać obrotów trzeba mu pomóc pedałem gazu po chwili się nagrzeje i można bezproblemowo latać. Czyli motorownia reaguje na to że są odłączone.
Ciekawi mnie cena nowego made in japan ??

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2016-10-20, 16:08

Rozbierz, wyczyść, kup matę do uszczelek elringa. Dotnij nową i tyle

Awatar użytkownika
Juras18
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2015-07-23, 13:25
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Juras18 » 2016-10-29, 05:27

Spróbuję z ta uszczelką garygary Dzieki wielkie ;-) Choć z tego co pamiętam przy rozbiórce to uszczelki były w dobrym stanie. Jak coś to umówię się z jastrzębiem i podmienimy krokowe aby stwierdzić co jest nie tak !! Choć nadal myślę że auto zapina tak jak wcześniej ale, to nie usprawiedliwia usterki (Sorki za słabą jakość filmu i jeszcze nie z integrowane lampy tylne) ;-)
Ostatnio zmieniony 2016-10-29, 18:23 przez Juras18, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jastrząb
fanatyk nissana
Posty: 1053
Rejestracja: 2009-12-09, 17:19
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jastrząb » 2016-10-29, 09:17

Trzeba było od razu pisać, w bagażniku wożę krokowca sprawnego, bo u siebie miałem problem z obrotami.
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.

Awatar użytkownika
Juras18
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2015-07-23, 13:25
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Juras18 » 2016-10-29, 18:40

Ok to super...Podmienimy zobaczymy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”