Spalanie w 1.4
Moderator: sergiej
Spalanie w 1.4
Witajcie, mam pewien problem gdyż jak czytam opinie, i raporty spalania w necie to jest mowione ze w cyklu miejskim pali on około 7.5l, spalanie w moim nissanie wychodzi troche wyższe czyli na poziomie 10-11l. a nie pałuje go to w końcu 1.4... czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać rozwiązania?
Toruńska w godzinach szczytu czy poza?
Wracając do tematu. Wymień filtr paliwa i powietrza. Sprawdź świece, kable WN. Do tego czy łożyska są w dobrej kondycji i czy Ci np nie trzyma zacisk w którymś tylnym kole. Po drodze jeszcze sonda lambda.
Bardziej jednak uważam, że to normalne spalanie w Warszawie
Wracając do tematu. Wymień filtr paliwa i powietrza. Sprawdź świece, kable WN. Do tego czy łożyska są w dobrej kondycji i czy Ci np nie trzyma zacisk w którymś tylnym kole. Po drodze jeszcze sonda lambda.
Bardziej jednak uważam, że to normalne spalanie w Warszawie
Eleir, jeśli masz instalację IV gen. to prawdopodobnie leją Ci wtryski - są brudne i się nie domykają. Co więcej sam reduktor może być kaput.
Miałem to samo w swojej P11. 30L LPG starczało mi na raptem 180km - wszystko przez lejące wtryski.
Miałem to samo w swojej P11. 30L LPG starczało mi na raptem 180km - wszystko przez lejące wtryski.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Eleir, na gwarancji mi wymieniali. Jaką masz instalację i jakie podzespoły?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Popraw link, bo nie działa.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zwierzak też mam 1.4 w almerce jak Toja bez gazu i na całym baku przejezdzam 700km plus minus pare km, wiecej sie boje żeby syfu się nie najadła.
Na połowie baku robię około 420km w trasie, reszta miasto i wychodzi mi około 700km przy silniku 1.4 oczywiscie przy jezdzie w granicy 100-110km w trasie.
Na połowie baku robię około 420km w trasie, reszta miasto i wychodzi mi około 700km przy silniku 1.4 oczywiscie przy jezdzie w granicy 100-110km w trasie.
Nadal nie wiem czy masz podciśnieniówkę czy sekwencję.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Czyli masz podciśnieniówkę. Podjedź do jakiegoś zakładu, niech Ci wyregulują. Być może reduktor już dogorywa i dlatego. Poleciały membrany.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 2014-07-06, 14:26
- Lokalizacja: Warszawa
Eleir, znajdź użytkownika Tofu i napisz do niego. Może coś Ci poradzi i pomoże, bo też jest z Krk.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No, widzę, że będę miał trochę wydatków. Jeszcze kumpel mi mówił, jak jechał za mną, że co jakiś czas wylatuje czarny dymek... Ciągnie olej albo płyn? I nie wiem co to może być ale gdzieś koło kierownicy, zegarów cały czas słyszę jakieś pstrykanie, dziwny dźwięk, trochę podobny do odgłosu migacza. A mam zwarcie chyba w przedniej lewej żarówce od migacza (wilgoć tam podchodzi i czasami działa a czasami nie, też muszę zrobić). Co to może być?
"Obstawiam... wycieraczki przedniej szyby . Mam takie same objawy i Mati pokazał mi w czym rzecz - wycieraczki nie schodzą do samego dołu bo szyba jest na przykład za sucha lub oblodzona i jakiś tam czujnik nieprawidłowo rozpoznaje ich pozycję, przez to cyka przekaźnik od silnika wycieraczek. Mówię "jakiś tam", bo nie wiem jak ten mechanizm jest zbudowany i opieram się na diagnozie Matiasa. W każdym razie gdy wycieraczki zjadą do samego dołu cykanie nie występuje . Teoretycznie powinno pomóc nasmarowanie i rozruszanie mechanizmu wycieraczek." - kaktusKRK Z innego forum. Może to być własnie to cykanie ponieważ, wycieraczki nie kończą pracy na swoim miejscu tylko tam, gdy wyłączę. Silniczek prawdopodobnie walnięty i raczej nie są na samym dole.
[ Dodano: 2014-11-05, 17:25 ]
Jest ktoś?
"Obstawiam... wycieraczki przedniej szyby . Mam takie same objawy i Mati pokazał mi w czym rzecz - wycieraczki nie schodzą do samego dołu bo szyba jest na przykład za sucha lub oblodzona i jakiś tam czujnik nieprawidłowo rozpoznaje ich pozycję, przez to cyka przekaźnik od silnika wycieraczek. Mówię "jakiś tam", bo nie wiem jak ten mechanizm jest zbudowany i opieram się na diagnozie Matiasa. W każdym razie gdy wycieraczki zjadą do samego dołu cykanie nie występuje . Teoretycznie powinno pomóc nasmarowanie i rozruszanie mechanizmu wycieraczek." - kaktusKRK Z innego forum. Może to być własnie to cykanie ponieważ, wycieraczki nie kończą pracy na swoim miejscu tylko tam, gdy wyłączę. Silniczek prawdopodobnie walnięty i raczej nie są na samym dole.
[ Dodano: 2014-11-05, 17:25 ]
Jest ktoś?
troche odgrzeje kotleta. Czy spalanie może wzrosnąć przez zapchany/zużyty katalizator? I jak wpływa na spalanie zużyty olej? i ostatnia rzecz czy jest ktoś z warszawy z nierozdłubanym 1.4? chciałbym się spotkać i porównać osiągi. wcześniej miałem lanosa który był bardziej dynamiczny, a miał 3 kM mniej niż tutaj mam.