Check engine - brak pomysłów co jeszcze
Moderator: sergiej
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2013-09-28, 10:00
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Check engine - brak pomysłów co jeszcze
Problem polega na tym iż świeci się ciągle kontrolka check engine i przez to przy uruchamianiu jest problem. Samochód gdy jest ciepło na dworzu (+20st) odpala za pierwszym razem ale jak już jest 5st celsjusza to odpala za ok. 3 razem wyrzucając chmurę dymu z wydechu, i ogólnie silnik przez to źle pracuje tzn. warkocze.
Byłem u mechanika, najpierw komputer wskazał ,że jest uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa. wymieniłem. Później regulator ciśnienia paliwa, wymieniłem na nowy Delphi, a 2 dni później znów się zapaliła kontrolka i sytuacja się powtarza. Pomóżcie, bo z wymianami nie nadążę a to i tak nic nie daje.
Samochód to Nissan Almera N16 04r. 1.5 dCi hatchback
pozdrawiam
Byłem u mechanika, najpierw komputer wskazał ,że jest uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa. wymieniłem. Później regulator ciśnienia paliwa, wymieniłem na nowy Delphi, a 2 dni później znów się zapaliła kontrolka i sytuacja się powtarza. Pomóżcie, bo z wymianami nie nadążę a to i tak nic nie daje.
Samochód to Nissan Almera N16 04r. 1.5 dCi hatchback
pozdrawiam
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2013-09-28, 10:00
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2013-09-28, 10:00
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
witam serdecznie wszystkich ,jestem nowy ,nie chce zakładac nowego tematu wiec spróbuje tu w diagnostyce
mój problem polega na tym : mam nissana almerke N16 2003r 1,5DCI poprzedni własciciel jezdzil na strasznej ropie i padła pompa a co za tym idzie to i wtryski od opiłków z pompy itd ,wiec kupiłem prawie nowa pompe import z Europy na gwarancji i chodzi pieknie ,nastepnie wtryski sie nie nadawały wiec kupiłem używki dwa sa super (sprawdzane u pompiarza musiały byc regenerowane w ostatnim czasie ) dwa takie srednie (on by zalecał wymiane ,eh) ,wyczysczony został cały układ z opiłków zmieniiony filter itp nastepnie wyczyszczony zbiornik zatankowany do pełna na BP diesel ULTIMATED i dodatkowo jeszccze płyn do czyszczenia wtrysków (uszlachetniacz) ,później diagnostyka i czyszczenie błedów u specjalisty ,świece sprawdzane grzeją , no i tu problem po tygodniu jazdy jak mu wcisnałem ok 150 na h wyswietliła sie kontrolka check na pół min i za dwa dni znów diagnostyka i pokazało tak :
P 0 772 zaw.magnet
771 zawór magnet
832 właczn.pedal sprz
769 zaw magnet
137 lambda niskie na.
514 czujnik tem akum
co te błedy wogóle znacza bo mechanik ma po angielsku i to tak tylko wytłumaczyłem sobie
powiedzcie co mam konkretnie zrobic co jeszcze powymieniac zeby to auto pochodziło troche juz koszty trudno ,ja obstawiam te dwa wtryski które sa srednie pewnie tez do wymiany (pompy i kolejnych dwóch wtrysków jestem pewien na 100procent ) i zawór erg czy cos jeszcze? pomóżcie
ZNALAZŁEM NA FORUM
P0137 - czujnik O2 -NISKIE NAPIECIE
771 -ELEKTROMAGNES /CEWKA PRZESUWU E -PROBLEM
772 -ZATRZYMANIE
769 - D PRZERWA
ALE CO TO ZNACZY CO WYMIENIC i co pozostałe błędy czyli P0514 i P0832
może ktos ma na sprzedanie dwa dobre wtyski
[ Dodano: 2014-12-01, 16:51 ]
pomocy hallo ludie pomóżcie
mój problem polega na tym : mam nissana almerke N16 2003r 1,5DCI poprzedni własciciel jezdzil na strasznej ropie i padła pompa a co za tym idzie to i wtryski od opiłków z pompy itd ,wiec kupiłem prawie nowa pompe import z Europy na gwarancji i chodzi pieknie ,nastepnie wtryski sie nie nadawały wiec kupiłem używki dwa sa super (sprawdzane u pompiarza musiały byc regenerowane w ostatnim czasie ) dwa takie srednie (on by zalecał wymiane ,eh) ,wyczysczony został cały układ z opiłków zmieniiony filter itp nastepnie wyczyszczony zbiornik zatankowany do pełna na BP diesel ULTIMATED i dodatkowo jeszccze płyn do czyszczenia wtrysków (uszlachetniacz) ,później diagnostyka i czyszczenie błedów u specjalisty ,świece sprawdzane grzeją , no i tu problem po tygodniu jazdy jak mu wcisnałem ok 150 na h wyswietliła sie kontrolka check na pół min i za dwa dni znów diagnostyka i pokazało tak :
P 0 772 zaw.magnet
771 zawór magnet
832 właczn.pedal sprz
769 zaw magnet
137 lambda niskie na.
514 czujnik tem akum
co te błedy wogóle znacza bo mechanik ma po angielsku i to tak tylko wytłumaczyłem sobie
powiedzcie co mam konkretnie zrobic co jeszcze powymieniac zeby to auto pochodziło troche juz koszty trudno ,ja obstawiam te dwa wtryski które sa srednie pewnie tez do wymiany (pompy i kolejnych dwóch wtrysków jestem pewien na 100procent ) i zawór erg czy cos jeszcze? pomóżcie
ZNALAZŁEM NA FORUM
P0137 - czujnik O2 -NISKIE NAPIECIE
771 -ELEKTROMAGNES /CEWKA PRZESUWU E -PROBLEM
772 -ZATRZYMANIE
769 - D PRZERWA
ALE CO TO ZNACZY CO WYMIENIC i co pozostałe błędy czyli P0514 i P0832
może ktos ma na sprzedanie dwa dobre wtyski
[ Dodano: 2014-12-01, 16:51 ]
pomocy hallo ludie pomóżcie