Check engine - brak pomysłów co jeszcze

Moderator: sergiej

ODPOWIEDZ
mariusz012
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2013-09-28, 10:00
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Check engine - brak pomysłów co jeszcze

Post autor: mariusz012 » 2013-10-27, 07:32

Problem polega na tym iż świeci się ciągle kontrolka check engine i przez to przy uruchamianiu jest problem. Samochód gdy jest ciepło na dworzu (+20st) odpala za pierwszym razem ale jak już jest 5st celsjusza to odpala za ok. 3 razem wyrzucając chmurę dymu z wydechu, i ogólnie silnik przez to źle pracuje tzn. warkocze.
Byłem u mechanika, najpierw komputer wskazał ,że jest uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa. wymieniłem. Później regulator ciśnienia paliwa, wymieniłem na nowy Delphi, a 2 dni później znów się zapaliła kontrolka i sytuacja się powtarza. Pomóżcie, bo z wymianami nie nadążę a to i tak nic nie daje.

Samochód to Nissan Almera N16 04r. 1.5 dCi hatchback

pozdrawiam

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-10-27, 08:01

Cześć. A jakie błędy wyświetla komputer?

Niestety ten silnik to dzieło Renault i jest awaryjny. Zacznij od zatankowania dobrego paliwa z jakimś uszlachetniaczem, żeby wyczyścić wtryskiwacze. Najgorsza opcja to, że będą do wymiany

mariusz012
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2013-09-28, 10:00
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: mariusz012 » 2013-10-31, 17:32

no i niestety są to 2 wtryskiwacze do regeneracji. Ile może kosztować taka regeneracja wtryskiwaczy ?

[ Dodano: 2013-11-04, 16:01 ]
nikt nie wie ile może kosztować regeneracja wtrysku ?

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2013-11-05, 18:20

rob kmpl 4 szt kwota to ok 150 zl sztuka plus robocizna czyli wyjecie i montaz

mariusz012
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2013-09-28, 10:00
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: mariusz012 » 2013-11-05, 19:41

no i dzisiaj odebrałem 2 wtryski, wymienili w nich zaworki i skasowali mnie 700zł ;/

komprez
nowy na forum
Posty: 37
Rejestracja: 2009-12-11, 10:03
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: komprez » 2013-11-19, 23:51

qrw..aaa ILE ??????????? czlowieku ... to chyba założyli ze złota ... CAŁĄ LISTWE w dobrym stanie idzie kupić na allegro do 100zł ....

Awatar użytkownika
berny_p
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2013-07-07, 07:28
Lokalizacja: DPL/DW

Post autor: berny_p » 2013-11-20, 11:12

ja bym proponował podłączyć się pod consulta.
Pozdrawiam
BernyP
IT Help i Diagnostyka aut Wrocław
Moja Lorcia :P
Blog o renowacji Lorci

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-11-20, 22:49

co Wy gadacie chłopaki :-P przecież to diesel 1.5 Dci i wtryski wcale nie są tanie, nie wiem czemu sie tak dziwicie. Listwa za 100zł to do benzyniaka a nie diesla xD mariusz012, nie policzyli Cię wcale jakoś dużo, osobiście tego nie robię ale znam ceny, o ile oczywiście zrobili to co napisałeś
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

andred25
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2014-11-29, 07:07
Lokalizacja: Kutno

Post autor: andred25 » 2014-11-29, 07:20

witam serdecznie wszystkich ,jestem nowy ,nie chce zakładac nowego tematu wiec spróbuje tu w diagnostyce
mój problem polega na tym : mam nissana almerke N16 2003r 1,5DCI poprzedni własciciel jezdzil na strasznej ropie i padła pompa a co za tym idzie to i wtryski od opiłków z pompy itd ,wiec kupiłem prawie nowa pompe import z Europy na gwarancji i chodzi pieknie ,nastepnie wtryski sie nie nadawały wiec kupiłem używki dwa sa super (sprawdzane u pompiarza musiały byc regenerowane w ostatnim czasie ) dwa takie srednie (on by zalecał wymiane ,eh) ,wyczysczony został cały układ z opiłków zmieniiony filter itp nastepnie wyczyszczony zbiornik zatankowany do pełna na BP diesel ULTIMATED i dodatkowo jeszccze płyn do czyszczenia wtrysków (uszlachetniacz) ,później diagnostyka i czyszczenie błedów u specjalisty ,świece sprawdzane grzeją , :-( no i tu problem po tygodniu jazdy jak mu wcisnałem ok 150 na h wyswietliła sie kontrolka check na pół min i za dwa dni znów diagnostyka i pokazało tak :

P 0 772 zaw.magnet
771 zawór magnet
832 właczn.pedal sprz
769 zaw magnet
137 lambda niskie na.
514 czujnik tem akum
co te błedy wogóle znacza bo mechanik ma po angielsku i to tak tylko wytłumaczyłem sobie
powiedzcie co mam konkretnie zrobic co jeszcze powymieniac zeby to auto pochodziło troche juz koszty trudno ,ja obstawiam te dwa wtryski które sa srednie pewnie tez do wymiany (pompy i kolejnych dwóch wtrysków jestem pewien na 100procent ) i zawór erg czy cos jeszcze? pomóżcie

ZNALAZŁEM NA FORUM
P0137 - czujnik O2 -NISKIE NAPIECIE
771 -ELEKTROMAGNES /CEWKA PRZESUWU E -PROBLEM
772 -ZATRZYMANIE
769 - D PRZERWA
ALE CO TO ZNACZY CO WYMIENIC i co pozostałe błędy czyli P0514 i P0832
może ktos ma na sprzedanie dwa dobre wtyski
:-( :-( :-( :-( :-(

[ Dodano: 2014-12-01, 16:51 ]
pomocy hallo ludie pomóżcie :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”