[N15] Dymi na szaro jak zimny
Moderator: sergiej
[N15] Dymi na szaro jak zimny
Witam serdecznie,
Jest to mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich
Od kilku lat mam almerke z silnikiem 1.4 87km, którym jeździ moja żona. Auto jest w rodzinie od nowości więc wiem że ma przebieg 150k. W ostatnim czasie zaobserwowałem że jak rano żona wyjeżdza z parkingu almerka dymi na szaro. Jest to problem raczej na zimnym silniku podczas przyspieszania. Wydaje mi się że również zrobiła się ociążała oraz paliwożerna.
Ile zużywa wam ten silnik podczas jazdy miejskiej.
Planuje wymienić świece oraz wyczyścić przepływomierz, czy w dobrym kierunku idę ?
Jest to mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich
Od kilku lat mam almerke z silnikiem 1.4 87km, którym jeździ moja żona. Auto jest w rodzinie od nowości więc wiem że ma przebieg 150k. W ostatnim czasie zaobserwowałem że jak rano żona wyjeżdza z parkingu almerka dymi na szaro. Jest to problem raczej na zimnym silniku podczas przyspieszania. Wydaje mi się że również zrobiła się ociążała oraz paliwożerna.
Ile zużywa wam ten silnik podczas jazdy miejskiej.
Planuje wymienić świece oraz wyczyścić przepływomierz, czy w dobrym kierunku idę ?
To ja proponuję jeszcze filtr powietrza oraz przewody zapłonowe.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
10kkm? Wymień na początek, bo pewnie jest trochę zawalony
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
może być wiele przyczyn kolego , "deptanie" na zimnym nawet latem zwiększa ilość "kolorowych" spalin , ale jak mówisz ,że zmieniło się spalanie oraz moc to ciekawe a nie masz innych objawów falownie obrotów przerywanie w jakimś zakresie czy czegokolwiek ?
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Ja mam KNECHTa, wymieniam tak ze 2 razy w roku - co 5-6kkm
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
możliwe ,że dynamika to efekt placebo , a jeśli chodzi o spaliny to zobacz jakie są na rozgrzanym silniku i w czasie jazdy na rozgrzanym przy "deptaniu" czy nadal kopci tak , i jeśli tak to zapach spalin Ci wyjaśni wszytko
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Mario1987, na zimnym silniku nie powinno się deptać. Poczekaj aż silnik złapie temperaturę tak ze 30°C i dopiero wtedy ruszaj. Żeby autko złapało taką temperaturę trzeba jakoś 1-2,5min.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To moja propozycja jest taka - wymień filtr powietrza, paliwa, świece, przewody, wyczyść przepływkę. Następnie wsiadasz za kółko i przegoń trochę Almerkę - 2 odcinka, 3 odcinka, 4 odcinka. Poganiaj trochę na wysokich obrotach. Niech rurki się przedmuchają.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_