[N16] Zawór BLOW OFF lub BUMP VALUVE lub ZAWÓR SPUSTOWY

Moderator: sergiej

ODPOWIEDZ
jawka1989
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2014-05-18, 09:28
Lokalizacja: Toruń

[N16] Zawór BLOW OFF lub BUMP VALUVE lub ZAWÓR SPUSTOWY

Post autor: jawka1989 » 2014-05-18, 09:33

Witajcie Panowie i Panie.

Posiadam Nissana Almere N16 1.5 DCI 2005r po liftingu.
Jako że to diesel ma turbinę i próbowałem znaleźć ten zawód BLOW OFF. i nigdzie go nie widzę.

mogli by byście mi powiedzieć gdzie to ustrojstwo może być ???

pozdr KUba

Proszę tagować tematy.
Ostatnio zmieniony 2014-05-18, 12:28 przez jawka1989, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
lazik
fanatyk nissana
Posty: 831
Rejestracja: 2012-07-21, 11:54
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: lazik » 2014-05-18, 09:57

o ile sie nie myle to w tym modelu nie masz bov`a ;)
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-18, 11:46

jawka1989 BOV nie występuje w serii. Możesz zamontować na dolocie, ale raczej przy tej wielkości turbiny nic nie da.

jawka1989
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2014-05-18, 09:28
Lokalizacja: Toruń

Post autor: jawka1989 » 2014-05-18, 11:49

ona taka mała turbinka nie jest:) a i tak z czasem trochę większą mu dam od 2.2 DCI

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-18, 12:09

Jeszcze turbo dużego nie widziałeś chyba :)

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2014-05-18, 21:15

sznikers99 pisze:Będziesz kusił innych na jakieś starty spod świateł
Nawet nie będzie kusił bo za mała pojemność i za mała moc na to, żeby wydawać jakieś bojowe dźwięki...

Majkel
nowy na forum
Posty: 21
Rejestracja: 2009-12-10, 06:34
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Majkel » 2014-05-20, 15:18

A propo lupo to na codzień mam schipowane lupo 1.2 TDI :D dzięki swojej wadze ~850kg wszystkie 1.9 biorę z palcem w ... :D i diesela 2.2 almerki z pewnością też..

do setki nie mierzyłem nigdy, ale predkość maksymalna wedlug gpsa 196km/h ;) Ale tłoki to prawie wylatywały przez maskę :D

Awatar użytkownika
nismo46
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2012-02-22, 13:54
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: nismo46 » 2014-05-20, 19:53

noo watpie ze 1.9 wszystkie chyba to ci sie śniło
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-05-21, 18:50

hahaha ale znawcy widzę tematu :) Blow off czy jak to tam chcesz nazwać jest stosowany do BENZYNOWYCH i tylko u wyłącznie tam jest potrzebny do turboa by zniwelować podciśnienie które jest szkodliwe dla turbo , w dieslu nie ma przepustnicy która steruje powietrzem nie ma podciśnienia w dolocie !! Nawet działać Ci nie będzie kolego bez osobnego styku który by otwierał bova po odjęciu gazu !
Tyle pozdrawiam

[ Dodano: 2014-05-21, 19:52 ]
aha i w ogóle to rozmiar turbiny nie ma tu takiego znaczenia jak wielkość doładowania a w turbo dieslach jest ono seryjnie większe niż nawet w podkręconych benzynkach
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”