[ NV200] rozładowany akumulator nv200
Moderator: bonzo
-
- nowy na forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2014-10-24, 20:04
- Lokalizacja: wrocław
[ NV200] rozładowany akumulator nv200
witam dziś chciałem odpalić swojego nv po 4 dniowym postoju i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu akumulator był rozładowany na tyle ze auto ledwo co zapaliło za 10 razem długiego kręcenia rozrusznikiem
w poniedziałek auto pokonało 800 km więc akumulator miał czas się naładować
w aucie nie było żadnego swiatła czy czegoś co mogło by rozładować akumulator
auto ma niecałe 18 mc od nowości
w poniedziałek auto pokonało 800 km więc akumulator miał czas się naładować
w aucie nie było żadnego swiatła czy czegoś co mogło by rozładować akumulator
auto ma niecałe 18 mc od nowości
Ostatnio zmieniony 2016-02-20, 10:47 przez krzysiek1705, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale elektronika pokładowa też może rozładować akumulator Trzeba zobaczyć jaki jest pobór prądu na wyłączonym zapłonie.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
są dwa wyjścia. a właściwie 3...
albo wadliwy akumulator,
albo zrypany alternator ( u mnie mimo, że kontrolka się nie paliła to i tak altek dawał napięcie =0V..)
albo coś baaaaardzo szybko wcina prąd- źle podpięte radio, alarm- ale skoro piszesz, że auto masz od 18 miesięcy, to napewno prędzej juz byś zauważył ten problem.
bieraj miernik w rączki, włącz silnik i zobacz jakie alternator daje napięcie.
jak będzie wszystko ok, to warto też sprawdzić jaki jest pobór prądu, kiedy auto jest zgaszone i ma wyłączone wszystkie odbiorniki prądu. jak tu i tu będzie ok, to winny będzie akumulator, który mimo swojego wieku umiera.( w pracy w rocznej astrze też ostatnio padł- auto używane tylko na długie trasy po 500km+)...
[ Dodano: 2016-02-19, 19:52 ]
janusz, o wyprzedził mnie
albo wadliwy akumulator,
albo zrypany alternator ( u mnie mimo, że kontrolka się nie paliła to i tak altek dawał napięcie =0V..)
albo coś baaaaardzo szybko wcina prąd- źle podpięte radio, alarm- ale skoro piszesz, że auto masz od 18 miesięcy, to napewno prędzej juz byś zauważył ten problem.
bieraj miernik w rączki, włącz silnik i zobacz jakie alternator daje napięcie.
jak będzie wszystko ok, to warto też sprawdzić jaki jest pobór prądu, kiedy auto jest zgaszone i ma wyłączone wszystkie odbiorniki prądu. jak tu i tu będzie ok, to winny będzie akumulator, który mimo swojego wieku umiera.( w pracy w rocznej astrze też ostatnio padł- auto używane tylko na długie trasy po 500km+)...
[ Dodano: 2016-02-19, 19:52 ]
janusz, o wyprzedził mnie
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Majchrzok, zdarza się A z tym miernikiem, to ja bym się tak nie rozpędzał, bo jak się nie wie jak posługiwać, to można sobie więcej krzywdy narobić.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2014-10-24, 20:04
- Lokalizacja: wrocław
z tym brakiem umiejętności posługiwania się miernikiem to nie jest u mnie aż tak źle skończyłem jakieś tam tech elektryczne więc coś jeszcze pamiętam
co do alternatora to musi coś dawać bo jak już udało się odpalić auto i popracowało sobie trochę to paliło bez problemu jutro zobaczę jak to będzie
co do odbiorników to autoalarmu nie mam, radio fabryczne inne odbiorniki są martwe przy wyłączonym zapłonie
pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja
jak wpadnie mi w ręce miernik to pomierze
co do alternatora to musi coś dawać bo jak już udało się odpalić auto i popracowało sobie trochę to paliło bez problemu jutro zobaczę jak to będzie
co do odbiorników to autoalarmu nie mam, radio fabryczne inne odbiorniki są martwe przy wyłączonym zapłonie
pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja
jak wpadnie mi w ręce miernik to pomierze
krzysiek1705, no to tyle dobrego Jeśli aku jest w pełni sprawne to 4 dni to nie powinno być problemu. Mój aku - jakoś 5 lat ma i po dwóch dniach na mrozie -15st bez problemu ruszył silnik
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 2014-10-24, 20:04
- Lokalizacja: wrocław