Z Angola będziesz miał problem z wiązką (będzie trzeba przedłużać kable) no i nie przełożysz klimy.
A przełożyć trzeba praktycznie wszystko:
- silnik z osprzętem (półosie, alternator, skrzynia, pompy, chłodnica, dolot)
- cały wydech,
- piasty kompletne z hamulcami, zwrotnice, mcphersony, sprężyny i amortyzatory tył
- nie wiem, czy każdy N15 ma korektory z tyłu, jak tylko 2.0, to też do przełożenia, albo wywalenie
- wiązki,
- pompę hamulcową, serwo, jak nie masz abs to pompę abs i wszystkie przewody miedziane z przodu i wiązkę abs na tył (u mnie w N14 trzeba bak zrzucić, żeby ją zainstalować)
- pompa paliwa,
- rozpórka przód (w N15 GTI w serii),
- licznik, ecu
- linkę ręcznego (w GTI są tarcze z tyłu)
- linka przepustnicy (moźe z angola nie pasować), (może sprzęgła, u mnie są takie same w N14)
-nie wiem czy w N15 jest , ale w N14 mam chłodnicę oleju wspomagania, też trzeba rurki do magla przerzucić
- filtr par benzyny (jak jest w N15, bo nie wiem
)
- kosmetyka, czyli np elektryczne lusterka, szyby, centralny zamek (jak nie masz- wtedy już i wiązki drzwiowe też raczej), zderzaki, fotele, kierownica, lotka
i jeszcze pewnie 152534 innych pierdół o których zapomniałem
Generalnie to jest mocarny SWAP, dużo prościej jest wrzucić SR20DET albo SR20VE zamiast SR20DE niż do 1,4/1,6 wrzucać 2.0.
Ogólnie sporo zabawy