[N15] Różnice po puszczeniu gazu - silnik GA14 i GA16
: 2014-10-09, 08:29
Mam prośbę do Was - szczególnie użytkowników 1.4 i 1.6 w Almerze N15.
Zaobserwowałem następującą różnice pomiędzy jazdą z komputerem 1.4 a 1.6:
Sterownik 1.6 rok 97/98
-zwiększenie obrótów i puszczenie gazu powoduje ze obroty gwałtownie spadają do 1.100 obr. po czym następuje zatrzymanie opadania i po 3 sek pracy na podwyższonym biegu jałowym obroty spadają do 850 obr
- podczas jazdy i zmianie biegów i puszczeniu sprzęgła silnik zachowuje się bardzo płynne - nie czuć szarpania napędu (wynika to z podtrzymania wyższych obrotów jałowych o którym piszę wyżej)
Sterownik 1.4 rok 95/96
-zwiększenie obrótów i puszczenie gazu powoduje ze obroty gwałtownie spadają od razu do 850-900 obr.
- podczas jazdy i zmianie biegów i puszczeniu sprzęgła praca silnika jest twarda, czuć wręcz szarpnięcie po zmianie biegu na wyższy, puszczeniu sprzęgła i dodaniu gazu
Jak to wygląda u Was ?
Ja mam dwa sterowniki którymi sobie żongluję i widzę od razu różnice - chodzi mi głównie o opadanie obrotów - czy może w 1.4 po FL w sterowniku wprowadzono jakieś zmiany i pojawiło się podtrzymanie wyższych obr, biegu jałowego ?
Jak będziecie pisać to podajcie pojemność i rok. Może uda wyciągnąć się jakieś zależności.
Zaobserwowałem następującą różnice pomiędzy jazdą z komputerem 1.4 a 1.6:
Sterownik 1.6 rok 97/98
-zwiększenie obrótów i puszczenie gazu powoduje ze obroty gwałtownie spadają do 1.100 obr. po czym następuje zatrzymanie opadania i po 3 sek pracy na podwyższonym biegu jałowym obroty spadają do 850 obr
- podczas jazdy i zmianie biegów i puszczeniu sprzęgła silnik zachowuje się bardzo płynne - nie czuć szarpania napędu (wynika to z podtrzymania wyższych obrotów jałowych o którym piszę wyżej)
Sterownik 1.4 rok 95/96
-zwiększenie obrótów i puszczenie gazu powoduje ze obroty gwałtownie spadają od razu do 850-900 obr.
- podczas jazdy i zmianie biegów i puszczeniu sprzęgła praca silnika jest twarda, czuć wręcz szarpnięcie po zmianie biegu na wyższy, puszczeniu sprzęgła i dodaniu gazu
Jak to wygląda u Was ?
Ja mam dwa sterowniki którymi sobie żongluję i widzę od razu różnice - chodzi mi głównie o opadanie obrotów - czy może w 1.4 po FL w sterowniku wprowadzono jakieś zmiany i pojawiło się podtrzymanie wyższych obr, biegu jałowego ?
Jak będziecie pisać to podajcie pojemność i rok. Może uda wyciągnąć się jakieś zależności.