[N15] Problem z zawieszeniem ?? O co kaman ??
Moderatorzy: Seba WWA, sergiej
[N15] Problem z zawieszeniem ?? O co kaman ??
Koledzy i koleżanki.
Ostatnio zauważyłem że przód mojej Green Arrow na nierównościach zaczyna pływać.
Kierownica zaczyna bardzo lekko się poruszać i lata z lewej do prawej - muszę uważać bardzo przy jeździe. Mniej więcej podobny efekt uzyskuję przy bardzo dużych prędkościach np.: przy 140 -160 km/h też kierownica dostaje dziwnej bezwładności.
Na badaniu technicznym - trzepaki - amortyzatory przód 85% tył 56%.
Kolo ze stacji diagnostycznej mówi że można jeszcze jeździć.
Czy stan techniczny tylnych amortyzatorów kwalifikuje je do wymiany??
Czy tylne amorki mogą odpowiadać za takie zachowanie pojazdu??
Co jeszcze muszę sprawdzić żeby poprawnie zdiagnozować ten kłopot??
Ostatnio zauważyłem że przód mojej Green Arrow na nierównościach zaczyna pływać.
Kierownica zaczyna bardzo lekko się poruszać i lata z lewej do prawej - muszę uważać bardzo przy jeździe. Mniej więcej podobny efekt uzyskuję przy bardzo dużych prędkościach np.: przy 140 -160 km/h też kierownica dostaje dziwnej bezwładności.
Na badaniu technicznym - trzepaki - amortyzatory przód 85% tył 56%.
Kolo ze stacji diagnostycznej mówi że można jeszcze jeździć.
Czy stan techniczny tylnych amortyzatorów kwalifikuje je do wymiany??
Czy tylne amorki mogą odpowiadać za takie zachowanie pojazdu??
Co jeszcze muszę sprawdzić żeby poprawnie zdiagnozować ten kłopot??
BABY SITER OKNGŚ
GREEN DRAGON ON THE ROAD
GREEN DRAGON ON THE ROAD
przód 85% tył 56% <- amortyzatory z przodu jak nowe, z tyłu "prawie". Naprawdę jest dobrze. Badanie amortyzatorów nigdy nie pokaże 100 procent.
Najważniejsza jest różnica między lewą i prawą stroną.
Zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia powietrza w kołach.
Przy okazji na stacji sprawdzałeś stan całego zawieszenia na "trzepakach"?
Najważniejsza jest różnica między lewą i prawą stroną.
Zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia powietrza w kołach.
Przy okazji na stacji sprawdzałeś stan całego zawieszenia na "trzepakach"?
Ciśnienie w oponach mam zgodne z "Tabelką" na drzwiach.
Pod pompowane na obciążenie 3 osoby dorosłe.
Mogę podjechać i sprawdzić czy jest OK .... kapcie zmieniałem 2 miesiące temu na zimowe - były wyważane i sprawdzane w nich ciśnienie też było.
Na stacji sprawdzane były amorki, hamulce, oraz na trzepakach stan zawieszenia przedniego.
Podobno jest mały luz na lewym sworzniu wahacza.
Pod pompowane na obciążenie 3 osoby dorosłe.
Mogę podjechać i sprawdzić czy jest OK .... kapcie zmieniałem 2 miesiące temu na zimowe - były wyważane i sprawdzane w nich ciśnienie też było.
Na stacji sprawdzane były amorki, hamulce, oraz na trzepakach stan zawieszenia przedniego.
Podobno jest mały luz na lewym sworzniu wahacza.
BABY SITER OKNGŚ
GREEN DRAGON ON THE ROAD
GREEN DRAGON ON THE ROAD
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
sworzeń raczej nie rzutuje tak bardzo na takie zachowanie bardziej stawiał bym na tylną gumę wahacz ale na trzepakach by to wyszło
dlatego pisze że ciśnienie, a po dwóch miesiącach mogło się wiele zmienić u mnie po misiącu tez było mniej i to o wiele
a przy sliskiej nawierzchni koło z mniejszym ciśnieniem na pewno lepiej ciągnie
dlatego pisze że ciśnienie, a po dwóch miesiącach mogło się wiele zmienić u mnie po misiącu tez było mniej i to o wiele
a przy sliskiej nawierzchni koło z mniejszym ciśnieniem na pewno lepiej ciągnie
Tylnej zawiechy nie było na trzepakach. Ale ja to już obserwuje gdy przednie kółka wjadą na wyboje.bonzo pisze:tylną gumę wahacz ale na trzepakach by to wyszło
dlatego pisze że ciśnienie, a po dwóch miesiącach mogło się wiele zmienić u mnie po misiącu tez było mniej i to o wiele
a przy sliskiej nawierzchni koło z mniejszym ciśnieniem na pewno lepiej ciągnie
BABY SITER OKNGŚ
GREEN DRAGON ON THE ROAD
GREEN DRAGON ON THE ROAD