Hej
Niestety po prawie 10latach nadszedł ten moment kiedy myślę o sprzedaży mojej setki
Poniżej krótki spec
Model : 100NX 1993 rok (GA16DS) buda po blacharce(wszystko robione na NOVOLu) zdrowa . ( do” zrobienia” tylna reperaturka , pękła szpachla i postanowiłem to zedrzeć i zabezpieczyć ) delikatny wykwit na tylnej klapie w okolicy szyby . Budy ma przebieg 230kkm , bezwypadkowa bez stłuczkowa . Ważne OC na pół roku
Silnik : Swap na SR20DE z p10eGT , silnik kompletnie uszczelniony , po obróbce głowicy u poprzedniego właściciela (shadows) , podkładka pod filtr oleju , sportowa aluminiowa chłodnica wody 50mm , nowa pompa wody Assin , nowy termostat , nowa OEM miska olejowa
Układ dolotowy : ITB z Pulsara GTiR , reszta dolotu oryginalne Apexi Power Flow 70mm , łączniki sylikonowe D1spec , opaski T clamp , wtryskiwacze 370cc
Układ paliwowy :kompletnie nowy układ z tekelanu , szybkozłączki , pompa paliwa z GTI (przydała by się jakaś wydajniejsza) filtr o zwiększonym przepływie
Układ wydechowy : Kolektor wydechowy JVT racing , reszta to przelot ze stali nierdzewnej 2,5” , wydech końcowy OBX racing
Elektornika : Dodatkowe zegary Defi , ciśnienie oleju , temperatura oleju oraz temperatura cieczy chłodzącej , główny wyłącznik prądu , ecu master DET 3 , Apexi RSM (Rev Speed meter) , akumulator w bagażniku
Układ napędowy : skrzynia biegów krótka z primery p10eGT nowy olej motul gear 300V
Zawieszenie :Nowe zawieszenie gwintowane ISC w wersji racing ze sprężynami F8 i R6 regulacja twardości , odbicia , dobicia wyskości , napięcia wstępnego sprężyny , przednie pillowbary , przednia rozpórka kielichów CUSCO , z tyłu C pil lar i 4 punktowa rozpórka , całe zawieszenie złożone od podstaw na żółtych poliuretanach StrongFlex , odnowione wahacze , Sworznie TRW , Drązki kierownicze i końcówki drążków kierowniczych TRW , Stabilizator przedni 29mm i tylny 15mm + łączniki ISC racing
Układ hamulcowy : Zaciski przednie dwu tłoczkowe EVO III 280mm (klocki EBC Green + sportowe tarcze ) , zaciski tylne z almery GTi 258mm (klocki DS. performance , tarcze Mtec Brakes performance kraking) cały układ miedziany ,Hydrauliczny ręczny JR spec( custom aluminiowe mocowanie) , regulator siły hamowania Wilwood( custom aluminiowe mocowanie) , Serwo oraz pompa z Nissana 350z , tylne przewody w oplocie HEL PERFORMANCE , przednie również w oplocie robione na zamówienie .
BodyKit :pełny GTi , dodatkowo maska z wylotem NIsmo Vent , tylny spoiler odlew APR z regulowanym kątem natarcia i trzema parami bocznych carbonowych skrzydełek(dokładam do samochodu) , koła Ronal o wadze 4kg + przednie slicki fedral 220/50(do dojechania) tylne opony semislick RegalRacer
Środek :wydmuszka , fotel kubełkowy Mirco + pasy takata i poduszki takata , dodatkowe zegary na desce , oryginalna gałka zmiany biegów NISMO , kierownica MoMO v35 +naba i QR , duże panoramiczne lusterko wsteczne
Chyba tyle jeśli chodzi o spec , na pewno o dużej ilości rzeczy zapomniałem bo wszystkiego nie sposób spamiętać a było tego naprawdę bardzo dużo. Modyfikacje takie jak, układ paliwowy , układ hamulcowy , całe zawieszenie (gwint , gumy Poli, kocówki drążki , sworznie) uszczelnienie silnika itd. Ma przebieg 0KM , tak ZERO KILOMETRÓW . Samochód należy wystroić , to chce zostawić już przyszłemu właścicielowi (polecę stroiciela który zna się na rzeczy ) Dla konkretnie zainteresowanego dokładam drugi silnik .
W razie pytań zapraszam na PW bądź do kontaktu telefonicznego 506-411-780.
Cena 14,500zł
Nissan 100NX SR20DE ITB
Moderatorzy: janusz, Zielkq, mimier
Nissan 100NX SR20DE ITB
Ostatnio zmieniony 2019-03-20, 10:31 przez BeNeK, łącznie zmieniany 1 raz.
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
Re: Nissan 100NX SR20DE ITB
Wincyj zdjęć
Re: Nissan 100NX SR20DE ITB
Weź pan to ogarnij do końca + wykres i wystaw.
Bez urazy, ale jak coś zrobiło 0km to ciężko zapłacić za to 14kpln nawet przy moim wrodzonym abstrakcyjnym myśleniu...
Bez urazy, ale jak coś zrobiło 0km to ciężko zapłacić za to 14kpln nawet przy moim wrodzonym abstrakcyjnym myśleniu...
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Re: Nissan 100NX SR20DE ITB
Jak poprzednicy sądzę, że bez wystrojenia tego i wykresu nie ma szans na takie pieniądze za auto. N14 z wystrojonym VE potrafią niestety kosztować taniej. Tak jak stoi to w mojej ocenie najbardziej by się opłacało sprzedać na części. Gdybyś tak robił to zaklepuję kolektor z GTI-R
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik