Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Nissan 100NX SR20DE ITB

Moderatorzy: janusz, Zielkq, mimier

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Nissan 100NX SR20DE ITB

Post autor: BeNeK » 2019-03-04, 14:41

Hej
Niestety po prawie 10latach nadszedł ten moment kiedy myślę o sprzedaży mojej setki :/
Poniżej krótki spec
Model : 100NX 1993 rok (GA16DS) buda po blacharce(wszystko robione na NOVOLu) zdrowa . ( do” zrobienia” tylna reperaturka , pękła szpachla i postanowiłem to zedrzeć i zabezpieczyć ) delikatny wykwit na tylnej klapie w okolicy szyby . Budy ma przebieg 230kkm , bezwypadkowa bez stłuczkowa . Ważne OC na pół roku
Silnik : Swap na SR20DE z p10eGT , silnik kompletnie uszczelniony , po obróbce głowicy u poprzedniego właściciela (shadows) , podkładka pod filtr oleju , sportowa aluminiowa chłodnica wody 50mm , nowa pompa wody Assin , nowy termostat , nowa OEM miska olejowa
Układ dolotowy : ITB z Pulsara GTiR , reszta dolotu oryginalne Apexi Power Flow 70mm , łączniki sylikonowe D1spec , opaski T clamp , wtryskiwacze 370cc
Układ paliwowy :kompletnie nowy układ z tekelanu , szybkozłączki , pompa paliwa z GTI (przydała by się jakaś wydajniejsza) filtr o zwiększonym przepływie
Układ wydechowy : Kolektor wydechowy JVT racing , reszta to przelot ze stali nierdzewnej 2,5” , wydech końcowy OBX racing
Elektornika : Dodatkowe zegary Defi , ciśnienie oleju , temperatura oleju oraz temperatura cieczy chłodzącej , główny wyłącznik prądu , ecu master DET 3 , Apexi RSM (Rev Speed meter) , akumulator w bagażniku
Układ napędowy : skrzynia biegów krótka z primery p10eGT nowy olej motul gear 300V
Zawieszenie :Nowe zawieszenie gwintowane ISC w wersji racing ze sprężynami F8 i R6 regulacja twardości , odbicia , dobicia wyskości , napięcia wstępnego sprężyny , przednie pillowbary , przednia rozpórka kielichów CUSCO , z tyłu C pil lar i 4 punktowa rozpórka , całe zawieszenie złożone od podstaw na żółtych poliuretanach StrongFlex , odnowione wahacze , Sworznie TRW , Drązki kierownicze i końcówki drążków kierowniczych TRW , Stabilizator przedni 29mm i tylny 15mm + łączniki ISC racing
Układ hamulcowy : Zaciski przednie dwu tłoczkowe EVO III 280mm (klocki EBC Green + sportowe tarcze ) , zaciski tylne z almery GTi 258mm (klocki DS. performance , tarcze Mtec Brakes performance kraking) cały układ miedziany ,Hydrauliczny ręczny JR spec( custom aluminiowe mocowanie) , regulator siły hamowania Wilwood( custom aluminiowe mocowanie) , Serwo oraz pompa z Nissana 350z , tylne przewody w oplocie HEL PERFORMANCE , przednie również w oplocie robione na zamówienie .
BodyKit :pełny GTi , dodatkowo maska z wylotem NIsmo Vent , tylny spoiler odlew APR z regulowanym kątem natarcia i trzema parami bocznych carbonowych skrzydełek(dokładam do samochodu) , koła Ronal o wadze 4kg + przednie slicki fedral 220/50(do dojechania) tylne opony semislick RegalRacer
Środek :wydmuszka , fotel kubełkowy Mirco + pasy takata i poduszki takata , dodatkowe zegary na desce , oryginalna gałka zmiany biegów NISMO , kierownica MoMO v35 +naba i QR , duże panoramiczne lusterko wsteczne
Chyba tyle jeśli chodzi o spec , na pewno o dużej ilości rzeczy zapomniałem bo wszystkiego nie sposób spamiętać a było tego naprawdę bardzo dużo. Modyfikacje takie jak, układ paliwowy , układ hamulcowy , całe zawieszenie (gwint , gumy Poli, kocówki drążki , sworznie) uszczelnienie silnika itd. Ma przebieg 0KM , tak ZERO KILOMETRÓW . Samochód należy wystroić , to chce zostawić już przyszłemu właścicielowi (polecę stroiciela który zna się na rzeczy ) Dla konkretnie zainteresowanego dokładam drugi silnik .

Obrazek
Obrazek
Obrazek

W razie pytań zapraszam na PW bądź do kontaktu telefonicznego 506-411-780.
Cena 14,500zł
Ostatnio zmieniony 2019-03-20, 10:31 przez BeNeK, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

Awatar użytkownika
deadduck
stały bywalec
Posty: 96
Rejestracja: 2012-05-31, 22:51
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Re: Nissan 100NX SR20DE ITB

Post autor: deadduck » 2019-03-05, 18:36

Wincyj zdjęć :-D

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Re: Nissan 100NX SR20DE ITB

Post autor: foo » 2019-03-05, 20:41

Weź pan to ogarnij do końca + wykres i wystaw.

Bez urazy, ale jak coś zrobiło 0km to ciężko zapłacić za to 14kpln nawet przy moim wrodzonym abstrakcyjnym myśleniu...

Awatar użytkownika
woytaz_gdy_elb
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Re: Nissan 100NX SR20DE ITB

Post autor: woytaz_gdy_elb » 2019-03-10, 22:47

Jak poprzednicy sądzę, że bez wystrojenia tego i wykresu nie ma szans na takie pieniądze za auto. N14 z wystrojonym VE potrafią niestety kosztować taniej. Tak jak stoi to w mojej ocenie najbardziej by się opłacało sprzedać na części. Gdybyś tak robił to zaklepuję kolektor z GTI-R :)
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik

ODPOWIEDZ

Wróć do „Auto Sprzedam / Zamienię”