Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[s] Nissan Pulsar GTI-R 1990r SR20DET AWD 300-330KM, RHD Japan

Moderatorzy: janusz, Zielkq, mimier

Awatar użytkownika
moryc7
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2011-01-06, 17:43
Lokalizacja: Zakopane

[s] Nissan Pulsar GTI-R 1990r SR20DET AWD 300-330KM, RHD Japan

Post autor: moryc7 » 2019-01-20, 15:16

Silnik po generalce: szlifowanie i planowanie bloku, planowanie i sprawdzenie szczelności głowicy, docieranie gniazd, szlifowanie i prostowanie wału, kątowanie i osiowanie korb, nowe panewki King Racing: główne, korbowodowe i oporowe, nowe pierścienie OEM Nissan, nowe uszczelniacze wału przód i tył, nowe wszystkie uszczelki w silniku, magnetyczny korek w misce oleju, nowe świece NGK BKR7E-11, zalany olejem 10W40 Motul - zerowy przebieg od remontu
Sprzęgło spiek RPS, lekkie koło zamachowe RPS, Short shifter, nowe osłony przegubów

Centralny intercooler FMIC, grube orurowanie dolotu, stożek

Układ wydechowy 3 cale przelotowy

Elektronika: Komputer ECU Mine's, HKS Tubotimer, HKS FCD, HKS AFR, HKS EVC, Akumulator w bagażniku w Carbonowej kuwecie

Felgi RAYS Sebring Vesta 15" Made in Japan

Hamulce: Klocki EBC Red Stuff Ceramic, tarcze wentylowane Tarox G88

Gwintowane zawieszenie TEIN Japan z regulacją wysokości i twardości, Camber plates TEIN, Camber bolts, Rozpórki przód i tył, poliuretanowe tuleje

Kierownica Momo, gałka zmiany biegów Sparco, Przyciemnione wszystkie szyby, pojedyncza wycieraczka przedniej szyby

Komplet dokumentów opłaconych i przygotowanych do rejestracji w PL ze zgodą w sprawie krótkiego VINu

Drugi komplet reflektorów LHD

Do zrobienia: skręcenie układu dolotowego, skręcenie wydechu, podpięcie węży chłodzenia i zalanie układu płynem, podpięcie wiązki silnikowej, zalanie skrzyni biegów olejem, lakier i blacha bez rewelacji (jak to w starym Japońcu) - widać, że auto przez te 28 lat miało jakieś przygody, do wyciągnięcia małe wgniotki na masce i dachu (złośliwy sąsiad), dobrze by było go zakonserwować i odmalować, na końcach progów pojawiają się ogniska korozji, pas przedni odgięty przy wciąganiu na lawetę (auto zblokował wydech a laweciarz wciągał wyciągarką), opony do zmiany.

Cena: 30 000 zł - do negocjacji

Tel: 604 80 83 86

Do odbioru w Zakopanem

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Auto Sprzedam / Zamienię”