Strona 1 z 1

[P/WP11.144] Amortyzatory - twarde bez obniżenia na tyl

: 2016-07-05, 15:52
autor: Bziuk
Jau jau!

Planuje nieco podnieść tył w primerze pod kątem większej butli która będę montował. Obecnie przy pełnej butli i dwóch osobach z tyłu jak dla mnie za bardzo siedzi. Wie ktoś moze czy kupię seryjnej długości springi i większej twardości? podrzuccie jakieś pomysły;)

: 2016-07-05, 17:43
autor: vixo
To nie była akcja z kolumnami z p12 ?

: 2016-07-05, 17:48
autor: cloud_9
Kolumny z P12 to chyba tylko do WP11.144, ale chyba Przerusco ma w temacie opisane jak robił AGX + gumy od Vitary i to do sedana powinno być, nie będzie tanio:) Bziuk ma chyba seryjne amory + H&R -40

: 2016-07-05, 17:49
autor: janusz
Z P12 pasuje. Jak chcesz mieć twardo, to z kombiaka - ale wtedy tyłek idzie w górę o jakieś 5-7cm. Nieco niżej z sedana/hatchbacka - 3-5cm w górę.
Możesz też zrobić takie coś jak ja - amor z N16, sprężyna P11GT. poducha amora z N16 - 1,5-2cm w górę.

: 2016-07-05, 18:13
autor: ulisses
Spokojnie pasują kolumny z P12 HB/SD (kombi dla hardcorów jak napisał Janusz) do P11/P11.144/WP11/WP11.144.

: 2016-07-05, 18:15
autor: janusz
Kolega Look założył do HB springi z amorem od kombiaka P12 :d Zatankował gazolinę na maksa, zapakował cały bagażnik - zawieszenie przysiadło o 2-3cm :d

: 2016-07-06, 11:42
autor: Bziuk
Mam obecnie kyb excel g i hr -35. Chodzi mi o to żeby tył przywrócić do serii a nie podnosić jakoś hardcorowo. Stąd moje pytanie o seryjnej długości springi żeby nie było mega różnicy między obniżonym przodem a seryjnym tyłem. Czy jak kupię takie springi kyb np które są ogólnodostępne to czy tył mi się zrobi miękki znowu czy jest opcja na jakieś seryjne wymiarowo ale twardsze?

: 2016-07-06, 11:59
autor: Fogo
jako, że się nie znam to się wypowiem ;)
a tak serio, to ja obecnie mam niemal seryjne zawieszenie. Co prawda nie jest to primera a almera i n16 i jedyna różnica względem serii to są ultra sr, które są twardsze niż standard.
Różnice jakie zauważyłem (wcześniej miałem ucięte sprężyny i zwykłe amory, ale to nie ja tak wymyśliłem tylko takie auto kupiłem).
Ogólnie tył poleci trochę do góry, a nawet mocno przez jakiś czas jeździłem z wysokim tyłem i niskim przodem i nie było jakoś szczególnie źle.
Moim zdaniem nie jest wcale miękko, ale zdecydowanie bardziej komfortowo niż wcześniej. W zakręty wchodzi się cały czas dobrze, a pełny bagażnik i dwie osoby z tyłu nie powodują opadu zadka.
Najlepiej byłoby gdybyś mógł się takim zestawem przejechać i ocenić, czy Ci coś takiego odpowiada.
Jeżeli jakoś jeszcze mógłbym pomóc to chętnie :)

: 2016-07-06, 12:26
autor: PrzeRuSco
Możesz spróbować dać takie podkładki jak ja viewtopic.php?t=17434&postdays=0&postor ... &start=111 Nie wiem jak jest przy kyb excel g i hr -35 ale u mnie przy agx i eibach mogłem złożyć/skręcić kolumnę właściwie bez uginania sprężyny, więc wyrzeźbiłem takie dystanse z suzuki vitary.