[P/WP11.144] Skrzypienie w prawym przednim kole - koszmar
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
- beatfanatic
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2010-04-22, 08:00
- Lokalizacja: Poznań
2 tygodnie temu podczas w trasie zaczęło się skrzypienie w zawieszeniu w prawym nadkolu. dźwiek jak stara wersalka.. bylem u mechaników naoliwili wszystko,nasmarowali,wymontowali wahacz górny i dalej to samo. dopiero w stacji diagnostycznej poradzili mi żebym wymienił kompletny wachacz z tulejami.Wymieniłem i strzał w dziesiątkę jest cisza jak makiem zasiał
wahacz górny lewy w inter-cars - 180zł
wymiana - 120zł
wahacz górny lewy w inter-cars - 180zł
wymiana - 120zł
No to chyba rekord jak za wymianę górnego wahacza...beatfanatic pisze:2 tygodnie temu podczas w trasie zaczęło się skrzypienie w zawieszeniu w prawym nadkolu. dźwiek jak stara wersalka.. bylem u mechaników naoliwili wszystko,nasmarowali,wymontowali wahacz górny i dalej to samo. dopiero w stacji diagnostycznej poradzili mi żebym wymienił kompletny wachacz z tulejami.Wymieniłem i strzał w dziesiątkę jest cisza jak makiem zasiał
wahacz górny lewy w inter-cars - 180zł
wymiana - 120zł
Sporo kasy dałeś za wymianę górnego wahacza , ja wymieniam w 30 min pod blokiem na lewarku.
A za ten wahacz górny tez drogo dałeś więc obstawiam że Lemforder lub 555 bo inne raczej nie warte tej ceny.
http://moto.allegro.pl/item1039767648_j ... a_p10.html
http://moto.allegro.pl/item1008561238_w ... 0_p11.html
A za ten wahacz górny tez drogo dałeś więc obstawiam że Lemforder lub 555 bo inne raczej nie warte tej ceny.
http://moto.allegro.pl/item1039767648_j ... a_p10.html
http://moto.allegro.pl/item1008561238_w ... 0_p11.html
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
- waichwaich
- fanatyk nissana
- Posty: 308
- Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
- Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK
nie jest trudno...dwie narętki na klucz 17 o ile dobrze pamiętam...no i trochę lewarkiem musisz podeprzeć tarczę coby regulować sobie wysokość zawiasu w celach zamontowania wachacza do skręcenia..trochę ciężko długa szpilka wewnętrzna wchodzi w wachacz (mało miejsca tam jest z racji tego iż sprężyna lekko przeszkadza) ale dasz radę
prosta robota tylko należy pamiętać że skręcenie na gotowo powinno być na opuszczonym aucie!!
prosta robota tylko należy pamiętać że skręcenie na gotowo powinno być na opuszczonym aucie!!
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
U mnie ja odkręcam z uchwytem który montuje górny wahacz do karoserii . Szpilka od strony karoserii nie cofnie się na tyle żebyś mógł wymontować wahacz .
Dobre klucze nasadowe 17 i 19 potrzebne , roboty na 15 min gdzie wliczyłem czas na jednego browarka.
[ Dodano: 2010-08-31, 22:09 ]
Nie potrzeba żadnego lewarka podstawiać pod tarczę ,nie rozpinasz przecież zawieszenia i półoś ci się nie wysunie z skrzyni.
Dobre klucze nasadowe 17 i 19 potrzebne , roboty na 15 min gdzie wliczyłem czas na jednego browarka.
[ Dodano: 2010-08-31, 22:09 ]
Nie potrzeba żadnego lewarka podstawiać pod tarczę ,nie rozpinasz przecież zawieszenia i półoś ci się nie wysunie z skrzyni.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
Też musiałem cały uchwyt odkręcać przez śrubę, jak składałem to śrubę przełożyłem od sprężyny tak na przyszłość.
Lewarek potrzebny lub kilka cegieł aby oprzeć primke na dolnym wahaczu by móc porządnie dokręcić górny wahacz, na podniesionym się tego nie robi bo za małe jest obciążenie które normalnie nie występuje przy opuszczonym aucie.
Lewarek potrzebny lub kilka cegieł aby oprzeć primke na dolnym wahaczu by móc porządnie dokręcić górny wahacz, na podniesionym się tego nie robi bo za małe jest obciążenie które normalnie nie występuje przy opuszczonym aucie.
patrzę w dół na góry
przepraszam panowie za odgrzanie kotleta, chcę być po prostu pewny:
http://allegro.pl/2-wahacze-przod-lemfo ... 68812.html
te wahacze górne spoko?
http://allegro.pl/2-wahacze-przod-lemfo ... 68812.html
te wahacze górne spoko?