Obniżenie Autka a Awarie? Mit czy Prawda?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Obniżenie Autka a Awarie? Mit czy Prawda?
chciałem poruszyć tutaj jeden temat który nie zauważyłem aby był tak typowo poruszony, a więc wczoraj postawiłem moją primerke do mechanika na założenie poli żółtego na górne wachacze, owy pan mechanik najpierw pojechał na diagnostyke, po czasie wrócił i stwierdził że wszelkiej maści problemy z zawieszeniem u mnie powodują sprężyny obniżające , nadmieniam że posiadam H&R -40 około z przodu, i niby to było u mnie powodem padnięcia wachaczy górnych, problemów wcześniejszych z przegubem ( 3 wymienione w ciągu miesiąca...ale okazało się że przeguby były wadliwe ) a więc jaka jest wasza opinia na ten temat czy obniżenie zawieszenia na prawdę powoduje awarie całego układu?
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Czyli do obniżających sprężyn najlepiej jest dodać od razu jakiś lepszy amor? np. KYB, a odnośnie górnych wachaczy to wiem że to temat bajka dlatego montuje Poli, ale mimo wszystko nie chce mi się wierzyć że problem z przegubami to wina sprężyn , chwilowo mam spokój z przegubami bo zrobiłem całe 300km i nic nie stuka , i no wiadomo VE to VE hehe nie zawsze da się spokojnie ruszyć
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
i właśnie to samo usłyszałem ale jakoś do końca mi się wierzyć w to nie chcę...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Moim zdaniem do przegubów i częstotliwości ich padania najbardziej przyczynia się moc auta i sposób użytkowania, szczególnie częste przeciążanie na skręconych kołach skraca ich żywot. Twadsza obniżająca sprężyna nie wpływa na ten element w żaden sposób, bo jedyne jego obciążenia biorą się ze skrzyni (bynajmniej takie jest założenie w 100% sprawnego zawieszenia z niewybitymi tulejami, aby koła się nie rozjeżdżały). Wysokość nie, ale twardość sprężyn natomiast będzie miała znaczenie w przypadku wybijania się tulejek w zawieszeniu, ponieważ te same siły z poruszającego się koła są o wiele bardziej przenoszone na budę niż przy seryjnym setupie. Dlatego warto pomyśleć o amortyzatorach o sportowej charakterystyce, bo inaczej pracują.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
tu sie mylisz ze nie wplywa bo wplywa i to bardzo bo przy obnizeniu pòloska idzie do gory i w tym momecie ona bardziej wchodzi w przegub a nie jest prawie prosto jak na seri wiec przy duzej glebie leciej skrócić wiem z wlasnego doświadczenia bo lekkie obniżenie to nie jest gleba
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!
Sztuka jest go zbudować!
czyli teoretycznie złotym środkiem jest przerobienie półośki ?
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
niestety nizsze twardsze zawieszenie wplywa na szybsze wykonczenie , sworzni tulei i lacznikwo z powodu wiekszych przeciazen. dlatego zalecane poli. ale to nie znaczy ze wszystko bedzie padac co 5k km. co do przegubow nie wiem ale mam niski twardy zawias i jedyne co przez rok urzytkowania popsulem to urwalem polos ale to inna bajka. moze te przeguby badziewia kupujesz.