Łożysko tył P11 przedlift sedan TD po wymianie nadal drgania
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Łożysko tył P11 przedlift sedan TD po wymianie nadal drgania
Łożysko buczy mi w lewym tylnym kole i już bije , tylko teraz jak bez zdejmowania mam znaleźć jakie będzie dobre ? mam bębny z tyłu wiec pewnie bez abs bo w ogóle abs z tyłu
http://allegro.pl/lozysko-piasta-nissan ... 40163.html taki są jedyne bez abs .
Macie może gdzieś do polecenia gdzie kupić nowe w przestępnej cenie ?
http://allegro.pl/lozysko-piasta-nissan ... 40163.html taki są jedyne bez abs .
Macie może gdzieś do polecenia gdzie kupić nowe w przestępnej cenie ?
Ostatnio zmieniony 2014-05-30, 12:02 przez HakeN, łącznie zmieniany 1 raz.
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Eee, a wychodziły w ogóle p11 bez ABSu? Poza tym masz lepsza wersję, więc abs powinien być. Musisz kupić piastę, bo tylko w takiej postaci sprzedają, z naciętym, pierścieniem pod czujnik.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
były bez abs'u, nawet w wersji SRI. i pierścień raczej można zbić, ale może pęknąć..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Zerknąłem na Twoje zdjęcia, które wstawiłeś w innym temacie. Są przewody od ABS'u pod maską po lewej stronie, więc pompa i sam ABS też jest.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
abs jest zgadza się jak najbardziej działa nawet tylko z tyłu są bębny a nie zaciski i muszę zobaczyć ile idzie przewodów na tył i wtedy ogarnę ale wątpię hmy
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Też mam z tyłu bębny i jest abs czyli taka zębatka w bębnie.
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Matko co za oszczedności , jasne ze musisz kupic z pierscieniem . Tak z tyłu abs
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
abs na 2 koła? haha, spoko..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
dla mnie jest to nieco dziwne ,że abs w bębnach 0o , a co to za różnica jeżeli i tak przód ma ok 80% mocy hamowania . To nie są żadne oszczędności kolego radziejwwl tylko zwykłe pytanie użytkowe .
[ Dodano: 2014-05-29, 09:05 ]
haa a tutaj co jest hmy ? może być na front albo na 4 abs ! z mojego VIN-u http://japancars.ru/index.php?route=cat ... blk_id=476
[ Dodano: 2014-05-29, 09:05 ]
haa a tutaj co jest hmy ? może być na front albo na 4 abs ! z mojego VIN-u http://japancars.ru/index.php?route=cat ... blk_id=476
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
A jaka to różnica? Bęben czy tarcza, różnią się tylko rozwiązaniem konstrukcyjnym, ale jedno i drugie jest narzędziem do zwalniania auta. Ciśnieniem w układzie steruje pompa od ABS w przypadku blokowania koła, więc gdy jest ono zmniejszane na ułamek sekundy czy tłoczcek w zacisku czy tłoczki w cylinderku po prostu się delikatnie cofają.
Poza tym, jeśli występował w aucie ABS, rezygnowano z takiego rozwiązania jakim był korektor siły hamowania tylnej osi.
Jeśli korzystasz z tamtej strony, to na niej również znajdziesz numer części która Cię interesuje. I po tym numerze szukasz dopiero w specyfikacji, co to za część. Innej nie zamontujesz.
Proszę bardzo:
43202 43200-2F000
Replaced: 43200-9F500 |HUB ASSY-REAR AXLE |10.97 - 06.99 |Applied Model: (LX+GX+SLX+SI+SRI)
43202 43200-2F500
Replaced: 43200-9F510 |HUB ASSY-REAR AXLE |10.97 - 06.99 |Applied Model: *(LX+GX+SLX+SI+SRI)
|Specification: F/4 WHEEL ANTISKID
Poza tym, jeśli występował w aucie ABS, rezygnowano z takiego rozwiązania jakim był korektor siły hamowania tylnej osi.
Jeśli korzystasz z tamtej strony, to na niej również znajdziesz numer części która Cię interesuje. I po tym numerze szukasz dopiero w specyfikacji, co to za część. Innej nie zamontujesz.
Proszę bardzo:
43202 43200-2F000
Replaced: 43200-9F500 |HUB ASSY-REAR AXLE |10.97 - 06.99 |Applied Model: (LX+GX+SLX+SI+SRI)
43202 43200-2F500
Replaced: 43200-9F510 |HUB ASSY-REAR AXLE |10.97 - 06.99 |Applied Model: *(LX+GX+SLX+SI+SRI)
|Specification: F/4 WHEEL ANTISKID
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
wszystko masz racje
tylko Specification: F/4 WHEEL ANTISKID to nie czasami f-front , 4-wszytkie ? czyli jakby dwie wersje ? juz zakupiłem piastę z łożyskami nową z abs bo dwa przewody idą do tyłu na strone tyle co zauważyłem po zaparkowaniu fury przed robota .
tylko Specification: F/4 WHEEL ANTISKID to nie czasami f-front , 4-wszytkie ? czyli jakby dwie wersje ? juz zakupiłem piastę z łożyskami nową z abs bo dwa przewody idą do tyłu na strone tyle co zauważyłem po zaparkowaniu fury przed robota .
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
HakeN zauważ, że przy dekodowaniu VIN większość opcji ma F viewtopic.php?t=861&postdays=0&postorder=asc&start=480
A to czy osoba, która dekoduje VIN wpisze F czy nie, to tylko zależy od poziomu zaawansowania jego lenistwa....
A to czy osoba, która dekoduje VIN wpisze F czy nie, to tylko zależy od poziomu zaawansowania jego lenistwa....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ciebie interesuje tylko to: /4 WHEEL ANTISKID.
Tak jak napisał janusz, F to jest mało ważna litera, stawiana na początku nowego wiersza przy wyposażeniu. A F/4 WHEEL ANTISKID, to jest jedna z części wyposażenia twojego auta.
Tak jak napisał janusz, F to jest mało ważna litera, stawiana na początku nowego wiersza przy wyposażeniu. A F/4 WHEEL ANTISKID, to jest jedna z części wyposażenia twojego auta.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
dobra dobra ogarnąłem , jutro albo jeszcze dziś będę wybijać piastę i wymieniać na nówkę , mam nadzieję ,że to tylko łożyska bo przejechałem jakieś 200km od kiedy było je słychać a jest katastrofa niosą sie drgania po całym aucie katastrofa !
[ Dodano: 2014-05-30, 12:54 ]
i pizda ! wymieniłem piaste z łożyskiem , bez problemu nei słychać już buczenia ale drgania nadal są choć mniejsze ! wzrastają z prędkością i przechodzą na całe auto jak by opony biły ale dopiero co założyłem nowe opony i felgi wyważone i jak by odwaznik spadł to by ściągało na któraś strone albo biła kierownica a nie ma tego , tylko drgania budy są . Byłem na stacji i wyszło że prawy amor ma 22% lewy 42% ale trzymaja odbijają sie 1,5x , innych luzów nie ma w zawieszeniu sprężyny całe ! Nie wiem co to może być bo amory to by odbijały a nie drgały jak by ktoś wiertarkę przyłożył do budy (chyba ,tak miałem w P10) ! nie wiem co mam zrobić od czego zacząć co zrobić!
[ Dodano: 2014-05-30, 17:52 ]
i okazało się co było nie tak oprócz łożyska które dopiero zaczynało wyć !
Siatka w oponie poszła nie widać z zewnątrz ale tak właśnie się to objawia huczeniem i drganiami budy , założyłem 2 zimówki na tył i nie ma śladu po dolegliwościach
[ Dodano: 2014-05-30, 12:54 ]
i pizda ! wymieniłem piaste z łożyskiem , bez problemu nei słychać już buczenia ale drgania nadal są choć mniejsze ! wzrastają z prędkością i przechodzą na całe auto jak by opony biły ale dopiero co założyłem nowe opony i felgi wyważone i jak by odwaznik spadł to by ściągało na któraś strone albo biła kierownica a nie ma tego , tylko drgania budy są . Byłem na stacji i wyszło że prawy amor ma 22% lewy 42% ale trzymaja odbijają sie 1,5x , innych luzów nie ma w zawieszeniu sprężyny całe ! Nie wiem co to może być bo amory to by odbijały a nie drgały jak by ktoś wiertarkę przyłożył do budy (chyba ,tak miałem w P10) ! nie wiem co mam zrobić od czego zacząć co zrobić!
[ Dodano: 2014-05-30, 17:52 ]
i okazało się co było nie tak oprócz łożyska które dopiero zaczynało wyć !
Siatka w oponie poszła nie widać z zewnątrz ale tak właśnie się to objawia huczeniem i drganiami budy , założyłem 2 zimówki na tył i nie ma śladu po dolegliwościach
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie