[P11] TD , spężyny od czego pasuja
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11] TD , spężyny od czego pasuja
jakie sprężyny pasują do P11 TD przedlift , z innych Nismo lub innych marek chodzi mi tutaj głownie o to by obniżyć auto trochę i usztywnić ! Czy z GT wejda albo może z Sunnego ?
HakeN P11 nie ma McPhersona, ma pseudo McPhersona. Zaadoptowanie z GT'ka nic Ci nie da. W każdej P11 przód siedzi wysoko - zobacz u mnie w prezentacji na 9 stronie jak wygląda oryginalna zawiecha w P11GT.
Jak chcesz obniżyć to musisz jakieś sprężyny -30 zaadoptować.
Jak chcesz obniżyć to musisz jakieś sprężyny -30 zaadoptować.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
dlaczego nie chcesz mts'a?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Na stronie Eibach jest troche inaczej http://www.eibach.pl/search.html?search ... t_line=913bombel pisze:HakeN wszystkie p11 i p11.144 maja takie same obniżające niezależnie od silnika
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco żeby było śmieszniej w WP11 i P11GT sprężyny z tyłu są takie same.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Nie są identyczne ale różnią się długością i chyba twardością ale każdą zamontujesz . Ja kiedyś testowałem tylne to sprężyna z sedana amorek z kombi różnica na tyle była 1 cm niżej po stronie sprężyny od sedana .A przód ta sama długość tylko sedan , kombi czy hatchback różnica w twardości nie licząc wersji gt. Kolory masz na sprężynach
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
nawet w wersjach GT występowały różne kolory sprężyn. Ja sprawdzałem na przykładzie sprężyn z 1.6 do 2.0 (jest niżej niż ori sprężyny w SR20DE, ale zarazem bardziej komfortowo), sprężyny na oko przyłożone do siebie nie różnią się niczym prócz kolorami dopiero uginając je masą ciała już widać sporą różnice. Oczywiście mowa o przodzie, no i amorek bez zmian.
bombel, a sprawdzałeś czy dla wszystkich pojemności jest tak samo nawet wg nissan4u?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
P11 - 1,6 - 5401090J76
P11 - 2,0 De - 5401090J76 lub 5401090J77
P11 - 2,0 DEH - 540102F505 lub 540102F510
P11 - 2,0 D - 5401086J01
P11.144 - 1,6 - 5401090J76
P11.144 - 1,8 - 5401090J76 lub 5401090J77
P11.144 - 2,0 - 5401090J77 lub 540102F510
P11.144 - 2,0D - 540102F024 lub 5401086J01
Czyli 1,6 i 1,8 oraz 2,0 mają takie same sprężyny. 2,0GT ma sprężyny niższe, które da się zamontować do P11.144 2,0
Wychodzi na to, że Diesel ma inne, ale wystarczy wejść http://nissan4u.com/parts/info/5401086J01/ i wychodzi, że to to samo co 5401090J76
Przerabiałem to u siebie i kupując sprężyny obniżane to jest jeden ...
P11 - 2,0 De - 5401090J76 lub 5401090J77
P11 - 2,0 DEH - 540102F505 lub 540102F510
P11 - 2,0 D - 5401086J01
P11.144 - 1,6 - 5401090J76
P11.144 - 1,8 - 5401090J76 lub 5401090J77
P11.144 - 2,0 - 5401090J77 lub 540102F510
P11.144 - 2,0D - 540102F024 lub 5401086J01
Czyli 1,6 i 1,8 oraz 2,0 mają takie same sprężyny. 2,0GT ma sprężyny niższe, które da się zamontować do P11.144 2,0
Wychodzi na to, że Diesel ma inne, ale wystarczy wejść http://nissan4u.com/parts/info/5401086J01/ i wychodzi, że to to samo co 5401090J76
Przerabiałem to u siebie i kupując sprężyny obniżane to jest jeden ...
Ostatnio zmieniony 2014-05-14, 15:26 przez bombel, łącznie zmieniany 1 raz.
Diesle mają twardsze sprężyny na przodzie. Na tych z benzyn dość mocno pływają, ale rozmiar teoretycznie ten sam, więc pewnie dlatego uważają je za te same.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
No oczywiście, że przy utwardzanych nie ma problemu nawet wszystkie standardowe mają te same wymiary zewnętrzne, w sensie wysokość i same zakończenia.
Ale teraz się dopatrzyłem w katalogu, że do TD bez klimy i gorszych opcjach wyposażenia były montowane springi z p11 SR20De o tym numerze: 5401090J77.
Ale teraz się dopatrzyłem w katalogu, że do TD bez klimy i gorszych opcjach wyposażenia były montowane springi z p11 SR20De o tym numerze: 5401090J77.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
HakeN, tak
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B