Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11] TD , spężyny od czego pasuja

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

[P11] TD , spężyny od czego pasuja

Post autor: HakeN » 2014-05-10, 20:28

:) jakie sprężyny pasują do P11 TD przedlift , z innych Nismo lub innych marek chodzi mi tutaj głownie o to by obniżyć auto trochę i usztywnić ! Czy z GT wejda albo może z Sunnego ?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-10, 21:10

HakeN wszystkie p11 i p11.144 maja takie same obniżające niezależnie od silnika

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-05-10, 21:46

no okej spoko , czyli można zaadoptować z GT np. całe mcpersony ?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-05-10, 21:50

HakeN P11 nie ma McPhersona, ma pseudo McPhersona. Zaadoptowanie z GT'ka nic Ci nie da. W każdej P11 przód siedzi wysoko - zobacz u mnie w prezentacji na 9 stronie jak wygląda oryginalna zawiecha w P11GT.
Jak chcesz obniżyć to musisz jakieś sprężyny -30 zaadoptować.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-05-10, 21:53

pasują od innego nismo czy muszą być dedykowane ? może ma ktoś na sprzedaż używki jakies H&R , Eibach czy coś firmowego , bo mts odpada !

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-05-10, 22:01

dlaczego nie chcesz mts'a?
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-10, 22:10

HakeN, pisalem Ci od czego pasuja

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-05-10, 23:26

bombel pisze:HakeN wszystkie p11 i p11.144 maja takie same obniżające niezależnie od silnika
czyli tylko od primery no to lipa , trza teraz szukać

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-05-14, 11:05

bombel pisze:HakeN wszystkie p11 i p11.144 maja takie same obniżające niezależnie od silnika
Na stronie Eibach jest troche inaczej http://www.eibach.pl/search.html?search ... t_line=913
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-05-14, 11:08

widziałem ale to jest dziwn bo do tych samych pojemności te samo obniżenie te same parametry wagowe , może kolorami się różnią :D
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-05-14, 11:24

a przed liftem i po lifcie są te same?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-05-14, 11:44

na pewno , lift obejmuje tylko pierdoły stylistyczne !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-05-14, 11:50

No to jeszcze buda przód pewnie bez różnicy ale tył kombi?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-05-14, 11:55

PrzeRuSco żeby było śmieszniej w WP11 i P11GT sprężyny z tyłu są takie same.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-05-14, 12:32

Czyli wszystkie p11 i p11.144 niezależnie od budy i silnika mają to samo?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2014-05-14, 12:52

Nie są identyczne ale różnią się długością i chyba twardością ale każdą zamontujesz . Ja kiedyś testowałem tylne to sprężyna z sedana amorek z kombi różnica na tyle była 1 cm niżej po stronie sprężyny od sedana .A przód ta sama długość tylko sedan , kombi czy hatchback różnica w twardości nie licząc wersji gt. Kolory masz na sprężynach
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
Niedział
aktywny forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2013-03-01, 07:06
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Niedział » 2014-05-14, 13:23

nawet w wersjach GT występowały różne kolory sprężyn. Ja sprawdzałem na przykładzie sprężyn z 1.6 do 2.0 (jest niżej niż ori sprężyny w SR20DE, ale zarazem bardziej komfortowo), sprężyny na oko przyłożone do siebie nie różnią się niczym prócz kolorami dopiero uginając je masą ciała już widać sporą różnice. Oczywiście mowa o przodzie, no i amorek bez zmian.

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-05-14, 13:41

Eibach ma różne długości przednich sprężyn do różnych silników, dla porówania do P11.144 SR20/CD20 jest chyba 15mm wyższa przednia sprężyna niż do 1.6/1.8. Dlatego sprężyna z 1.8 założona do 2.0 sprawia, że auto siada więcej niż 30mm.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-14, 13:53

PrzeRuSco, bzdura. Wziąłem od przedlifta, bo są tańsze, a wg nissan4u nie ma róznicy

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2014-05-14, 14:07

bombel, a sprawdzałeś czy dla wszystkich pojemności jest tak samo nawet wg nissan4u?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-14, 14:20

P11 - 1,6 - 5401090J76
P11 - 2,0 De - 5401090J76 lub 5401090J77
P11 - 2,0 DEH - 540102F505 lub 540102F510
P11 - 2,0 D - 5401086J01

P11.144 - 1,6 - 5401090J76
P11.144 - 1,8 - 5401090J76 lub 5401090J77
P11.144 - 2,0 - 5401090J77 lub 540102F510
P11.144 - 2,0D - 540102F024 lub 5401086J01

Czyli 1,6 i 1,8 oraz 2,0 mają takie same sprężyny. 2,0GT ma sprężyny niższe, które da się zamontować do P11.144 2,0

Wychodzi na to, że Diesel ma inne, ale wystarczy wejść http://nissan4u.com/parts/info/5401086J01/ i wychodzi, że to to samo co 5401090J76

Przerabiałem to u siebie i kupując sprężyny obniżane to jest jeden ...
Ostatnio zmieniony 2014-05-14, 15:26 przez bombel, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-05-14, 16:14

Diesle mają twardsze sprężyny na przodzie. Na tych z benzyn dość mocno pływają, ale rozmiar teoretycznie ten sam, więc pewnie dlatego uważają je za te same.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-05-14, 16:22

Wiooreck, przy standardowych pewnie tak jest, ale obniżane są też utwardzone, więc nie ma wg mnie problemu

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-05-14, 16:25

No oczywiście, że przy utwardzanych nie ma problemu ;) nawet wszystkie standardowe mają te same wymiary zewnętrzne, w sensie wysokość i same zakończenia.

Ale teraz się dopatrzyłem w katalogu, że do TD bez klimy i gorszych opcjach wyposażenia były montowane springi z p11 SR20De o tym numerze: 5401090J77.

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-07-22, 07:55

dobra dobra , tylko czy amory również są takie same mocowania w P11 jak w WP11 ? z tyłu ?
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-07-22, 21:15

HakeN, tak
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-07-22, 21:49

HakeN, również potwierdzam.

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-07-23, 07:02

czyli mówicie ,że na lajcie mogę wziąść setup zawieszenia tył/przód z WP11 i założyć cały do P11 ? to jest dla mnie dobra nowina :D
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-07-23, 07:05

HakeN, tak możesz

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-07-23, 08:24

wszystko pięknie ładnie tylko czy tył amory jak marlos90 mi podpowiedział nie będą dłuższe od WP11 ? w P10 i W10 były inne .
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”