[P11/WP11] Rozmiar felg oraz tylne zawieszenie
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Rozmiar felg oraz tylne zawieszenie
Witam,
Myślę o zakupie felg o rozmiarze 15' 4x114,3..6,5J..ET 40, tylko mam obawy czy wejdą bez problemu? Oponki 195/65.
Co do tylnego zawieszenia, to strasznie tłucze, przód praktycznie cały wymieniony, ale tył padaka. Na pewno będę nowe amorki. Na co zwrócić jeszcze uwagę? Strasznie mało informacji o tym układzie Scotta-Russela. Pzdr
Myślę o zakupie felg o rozmiarze 15' 4x114,3..6,5J..ET 40, tylko mam obawy czy wejdą bez problemu? Oponki 195/65.
Co do tylnego zawieszenia, to strasznie tłucze, przód praktycznie cały wymieniony, ale tył padaka. Na pewno będę nowe amorki. Na co zwrócić jeszcze uwagę? Strasznie mało informacji o tym układzie Scotta-Russela. Pzdr
Ostatnio zmieniony 2014-04-17, 21:59 przez mata23, łącznie zmieniany 1 raz.
do 195 szerokość 6J spokojnie wystarcza. Zamiast 195/65 kup 195/60.
Z tyłu to sprawdź poduszki amortyzatorów - jest duże prawdopodobieństwo, że już zakończyły swój żywot.
Z tyłu to sprawdź poduszki amortyzatorów - jest duże prawdopodobieństwo, że już zakończyły swój żywot.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A zdziwił byś się, wiele porównań p11 i 406 było w gazetach oraz w internecie.mata23 pisze:wiem wiem jak mozna porownywac te dwa samochody
Producent nie zalecał takiej wysokości ogumienia. Poza tym założysz na auto, to sam zobaczysz jak balonowato to będzie wyglądać 195/65/15, to chyba najtańszy rozmiar wśród 15stek.mata23 pisze:niestety juz kupilem 195\65
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
mata23 peugeot ma też belkę ale to całkiem inny komfort . Primera jest dużo bardziej sztywna od francuza , musisz się przyzwyczaić do belki w nissanie. Sam miałem kiedyś 206 i na początku też było sztywno ale się już przyzwyczaiłem. Tak jak pisałem musisz wymontować amortyzatory i sprawdzić stan gum i czy prawidłowo amorek jest dokręcony . Robota łatwa pod warunkiem że nie urwie się śrub mocowania poduszki do karoserii .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec