P10 nie trzyma toru jazdy
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
- creativesb
- nowy na forum
- Posty: 36
- Rejestracja: 2013-03-19, 16:28
- Lokalizacja: Suwałki
P10 nie trzyma toru jazdy
Witam mam problem z prowadzeniem mojej p10, auto nie trzyma toru jazdy szczególnie gdy są dziury raz z lewej raz z prawej, to wtedy w ogóle mam co robić...no mówiąc delikatnie jest to denerwujące, ale ucieka przy tym kierownica, puszczając ją na dziurach przekręca się raz w jedną raz w drugą, jadąc po piaskowej drodze powoli po duzych dołach to już naprawde potrafi sie sporo przekręcić, no ale trzymając ją na twardzela z calych sił w miejscu i tak pojedzie tam gdzie mu sie chce, najbardziej jest to odczuwalne przy predkosciach pozamiejskich 100-120km,więc na samochodzie opony 195/50r15, jest obniżony spręzynami MTS -40mm na seryjnych amorach z przodu pewnie ori, ale trzymają dobrze, z tyłu roczne kamoki, oba komplety łożysk zwrotnicy kanaco ( brak wytartych czopów itp) swożen lewy TRW jakies 3 miesiące temu, prawy optimal chyba w zeszły czwartek, gosciu mowił ze więcej luzów nie ma jak szukał co sie dzieje tyko ten swożeń był niedokręcony i sie obkręcał. górne wahacze mają napewno ponad rok były to chyba łożyskowane yamato, końcówki kierownicze obie na 555 (razem z tym swożniem trw) i przy tym ostatnim mialem ustawianą zbieżnosci gościu stwierdził delikatny luz na kolumnie kierowniczej. Macie jakieś pomysły co to może jeszce być ?
- creativesb
- nowy na forum
- Posty: 36
- Rejestracja: 2013-03-19, 16:28
- Lokalizacja: Suwałki
- creativesb
- nowy na forum
- Posty: 36
- Rejestracja: 2013-03-19, 16:28
- Lokalizacja: Suwałki
- creativesb
- nowy na forum
- Posty: 36
- Rejestracja: 2013-03-19, 16:28
- Lokalizacja: Suwałki
No byłem teraz sie przejechać i zastanawiam sie troche czy to normalne ze przy oponie 195 która az taką ogromną nie jest, na dziurach samochod proboje mi wyrwac poprostu z ręki kierownice, kazdą dziure czuje doskonale na kierownicy i kierownica potrafi na dosyc prostej jezdni chodzić sobie minimalnie lewa prawa (czyli ewidentnie jakiś luz na kolumnie)
Teoretycznie wygląda to na to, że koło nie trzyma geometrii gdy w ruch góra dół. Podejdź do samochodu od przodu i powtórz czynność raz dla prawego raz dla lewego koła: kopnij dość mocno koło od przodu. Nie powinno drgnąć (oprócz delikatnie samej opony). Jak będzie całe koło nienormalnie się zachowywać --> tuleje w wahaczu do wymiany i to najprawdopodoniej tylne, choć jak już będziesz miał zdjęty wahacz, to lepiej wymienić obydwie.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- creativesb
- nowy na forum
- Posty: 36
- Rejestracja: 2013-03-19, 16:28
- Lokalizacja: Suwałki
w dodatku dziwnie mi sie wydaje ze kierownica nie zawsze odbija, napewno nie do końca i wolno. Wieczorem mam jeszce podjechac w jedno miesce to zweryfikuje dokładnie
[ Dodano: 2013-10-27, 21:25 ]
Dobra, kiera odbija w sumie jest spoko, a powiedzcie mi ktoś kto ma egt i sciągał w niej nakładki na progi, jak to sie trzyma pod spodem, są otwory na plastikowe kołki w progach ?
[ Dodano: 2013-10-27, 21:25 ]
Dobra, kiera odbija w sumie jest spoko, a powiedzcie mi ktoś kto ma egt i sciągał w niej nakładki na progi, jak to sie trzyma pod spodem, są otwory na plastikowe kołki w progach ?