Czy jak wymieniałem amorki to tez spręzyny ?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Czy jak wymieniałem amorki to tez spręzyny ?
Witam
Mam takie pytanie jak w temacie . zabieram sie za wymiane amorków na tył (KAYABA) na przodzie wymieniłem jakis miesiąc temu tez KayaBA. czy automatycznie musze wymieniac spręzyny
Mam takie pytanie jak w temacie . zabieram sie za wymiane amorków na tył (KAYABA) na przodzie wymieniłem jakis miesiąc temu tez KayaBA. czy automatycznie musze wymieniac spręzyny
Ostatnio zmieniony 2013-09-22, 15:14 przez pawio15, łącznie zmieniany 1 raz.
Pawio15 takiej konieczności nie ma. Jednak jeśli masz jeszcze oryginały to wypadałoby je wymienić. Od Nubiry kombi pasują z tego co pamiętam - tyłek nie siedzi tak jak na oryginałach, a i dużo tańsze są
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Pawio15 Na tył tylko. Przednie sprężyny mają inny kształt. Tylko najpierw zmierz sobie średnicę, żeby nie było kwiatków, ale powinno podejść bez bólu.
http://allegro.pl/zawieszenie-i-uklad-k ... 9%C5%BCyny
a jaki masz silnik u siebie?
http://allegro.pl/zawieszenie-i-uklad-k ... 9%C5%BCyny
a jaki masz silnik u siebie?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Bo 2.0B mają inną średnicę niż 1.6 i 2.0D. Do 1.6 i 2.0D te od nubiry pasują - jednak dla pewności zmierz średnicę.
Na tych od nubiry dupa trochę idzie w górę i tak nie siada jak się coś nawrzuca do kufra.
Na tych od nubiry dupa trochę idzie w górę i tak nie siada jak się coś nawrzuca do kufra.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No to do roboty - linijka w rękę - mierzysz średnicę sprężyny. Idziesz do sklepu bierzesz wzmacniane sprężyny od nubiry kombi - 50zł/szt. Mierzysz średnice, jak pasuje to kupujesz i zakładasz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
U mnie w P10 jak sprężyny były wywalone to dupa siadała już przy niewielkim obciążeniu, a że jeszcze była butla LPG to opony pięknie potrafiły się schować po tym jak wsiadły 3 osoby z tyłu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- creativesb
- nowy na forum
- Posty: 36
- Rejestracja: 2013-03-19, 16:28
- Lokalizacja: Suwałki
Nice-wawa ale tu się rozchodzi o P10. W P10 też chyba Monroe było na pierwszy montaż. Ja w P10 na przodzie miałem Monroe produkowane w Belgii.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, ja tez na starych na przodzie jak wymieniałem przypatrzyłem sie pod rdzą MADE IN BELGIUM miałem ostatnio przemyślenia czy dobrze zrobiłem ze zamówiłem sobie te amorki na tył za 500komplet czy jeszcze nie pojeździć na starych ale juz mi to przeszlo jak mysle ze tam są jeszcze orginały 19letnie to aż chęc te stare wymienic LICZY SIE KOMFORT !
To do tego sprężyny z Nubiry kombi i elegancja Francja. Tyłek lekko się podniesie i nie będzie wisiał. Ja u siebie do P11 wsadziłem amory od Almery N16 2.2di (1,5cm dłuższe) tyłek lekko wstał i nie siedzi już tak strasznie. Nawet jak wsiądą 3 osoby. Sprężyny zostawiłem swoje z GT. Bo na tych z N16 tak jakoś przysiadał.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
na razie zobacze jaki efekt przyniesie sama wymiana amorków . ale jak bedzie więcej funduszy to po wymieniam sobie spręzyny na takie co mówisz właśnie niedawno wróciłem ze sklepu z nówkami KYB olejowo gazowymi (trafiłem na MADE IN JAPAN bo jakby było MADE IN CZECH to bym sie chyba zabił)
Ostatnio zmieniony 2013-09-23, 17:28 przez pawio15, łącznie zmieniany 1 raz.
pawio15 ale sprężyny od nubiry to koszt <100zł za 2 szt nówki.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
I się zrobi za jednym razem - po co 2 razy robić. Tylko najpierw pomierz wszystko.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
devil1985, słyszałem i czytałem gdzies ze MADE IN CZECH to jakieś podróby są , jakościowo słabsze niz Japońskie , ale nie jestem pewny nie bede siał paniki .
[ Dodano: 2013-09-23, 22:33 ]
vixo, takie właśnie kupiłem, kurde zebym wiedział to bym wziąął je od ciebie jeśli byś puscił za mniej niz w sklepie
[ Dodano: 2013-09-23, 22:33 ]
vixo, takie właśnie kupiłem, kurde zebym wiedział to bym wziąął je od ciebie jeśli byś puscił za mniej niz w sklepie
U mnie zawsze taniej niż w sklepie poza tym pisałem Ci, że mampawio15 pisze:vixo, takie właśnie kupiłem, kurde zebym wiedział to bym wziąął je od ciebie jeśli byś puscił za mniej niz w sklepie
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily