Strona 3 z 4

amortyzatory koni str t primera p11 gt

: 2014-08-05, 20:21
autor: kabaczek
Chcialem się zorientowac o wasze opinie na temat tych amortyzatorów.
Cały czas zastanawiam się jeszcze na kyb agx, ale cena przemawia za koni.
Chcialem sie dowiedziec na ile sa sztywne i twarde i czy beda dobrze wspolgraly ze
sprezynami eibacha.
Cena agx na przod 450
Koni str t 288
Nie wiem na ile bym uzywal i czy bym uzywal regulacji tlumienia w agx.
Wczesniej w innej primerce mialem eibach na blinstein b6 i bylo bardzo dobrze.
Swietna przyczepnosc, nie bylo zadnych przechylow, pewnie sie wchodzilo w zakrety.
Chcialbym uzyskac cos podobnego w obecnej gt i bije sie w glowe czy mniejsza cena da taka jakosc
jak.wszyscy chwala w agx.
Pozdrawiam milosnikow gt.

: 2014-08-16, 21:41
autor: kejno
Nie wiem czy gdzieś dostaniesz te KONI - mi się nie udało nigdzie kupić, są wycofane z produkcji.
Ja założyłem u siebie Eibach + KYB UltraSr na przód. UltraSr kosztowały 170 PLN/szt.
Jestem zadowolony.
Na tył jest gorzej - bo w zasadzie albo AGX albo coś "standardowego" jak Bilstein B4.

: 2014-10-20, 09:44
autor: PrzeRuSco
Kupiłem ultra sr 351013 i mam pytanie czy wasze też nie były "wciśnięte" i nie spięte taśmą, w pudełku była jeszcze tylko nakrętka czy tak powinno być?

: 2014-10-20, 16:07
autor: zuh
Nie wszystkie amory są wciśnięte i spięte taśmą.

: 2014-10-20, 18:51
autor: bombel
PrzeRuSco, daj foty. Generalnie wygląda to tak:

1. amorki gazowo-olejowe nie potzrebują taśmy, bo gaz ich nie wypycha na zewnątrz
2. Amorki gazowe wypychają tłok i najczęściej są zastopowane taśmą.

Pytanie czy Twoje amorki się da łatwo wcisnąć?

: 2014-10-20, 21:28
autor: PrzeRuSco
Wcisnąłem bez problemu opierając się na nim foty jutro

: 2014-10-21, 06:31
autor: bombel
PrzeRuSco, i od razu pewnie wyskoczył? Martwić sie powinieneś jakbys lekko reką go mogl wcisnąć

: 2014-10-21, 08:28
autor: PrzeRuSco
Wciśnięcie amorka bez użycia masy własnej czyli tylko ściskają w rękach zajęło około 10 sekund wysuw trwa około 20-25 sekund.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
I czy w pudełku (ale ono wielkie) oprócz amorka, nakrętki i instrukcji nie powinno być jeszcze takich dwóch talerzyków pod i nad gumy łożyska amortyzatora, pytam bo pudełka miałem otwarte i chce się upewnić że wszystko jest kompletne.

: 2014-10-21, 10:06
autor: kejno
Ja miałem tylko amorki i nakrętki. Gumy to jest dodatkowy zestawik.

: 2014-10-21, 10:53
autor: PrzeRuSco
Ok dzięki to mnie uspokoiłeś.

: 2014-10-21, 15:33
autor: bombel
PrzeRuSco, gumy z oslonami kosztują max 10 zł/ampor

: 2014-10-21, 21:35
autor: PrzeRuSco
No trochę więcej ale i tak nie dużo. Na tył dać Koni czy Excel-G?

: 2014-10-21, 21:41
autor: bombel
PrzeRuSco, excel G, ale lepiej AGX :P

: 2014-10-21, 21:42
autor: PrzeRuSco
Na AGX'y nie mam kasy

: 2014-10-21, 21:48
autor: kejno
Nie dostaniesz nigdzie KONI - próbowałem.
Excel-G mam średnie doświadczenia - skończyły mi się po 1,5 roku (na zwykłych springach).
Teraz mam założone Bilstein B4, na razie jest ok.
Osobiście to bym wybierał między Bilstein B4 albo Sachsem, do auta do jazdy na codzień AGX to chyba szkoda kasy.

Aby Cię dalej uspokoić: Te Twoje amory wyglądają ok :) - czasy które podałeś na ściskanie i wysuwanie też :)

: 2015-03-24, 14:10
autor: PrzeRuSco
W motointegrator jest promocja na AGX tył 352,17 https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... -kyb741055 niedawno były po jakieś 440

[P11/WP11] amortyzatory

: 2015-07-15, 15:43
autor: Puchacz
witam,
od kilku dni zaczęło mi coś walić w prawym kole pojechałem dziś na szarpaki i maszyna pokazała amory przód 73 % tył zaś 32 lewe koło i 2 % prawe- te które pukało.

mam sprężyny eibacha - 40mm co polecanie na tyl przy seryjnym przodzie ?? czy wymienić od razu komplet ?? walał bym tylko tył bo przód jest Jeszce w miarę.

kumpel w sklepie może załatwić mi bilsteiny b6 po 420/szt ma jeszcze kayaby exel g za okolo 150 zl ??

co wy na to ??
pozdrawiam

: 2015-07-16, 08:06
autor: PrzeRuSco
Za 470 szt są AGX https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... -kyb741055 może gdzieś jeszcze taniej znajdziesz, a na przód ultra SR i jest bajka.

: 2015-07-16, 11:27
autor: Puchacz
na razie przod zostawie serie bo maja ponad 76% wiec nie bd ich ruszal a te agx,y lepsze nic b6 ?? je mzna regenerowac z tego co wiem

te ultra sry znalesc to jest masakra;/

: 2015-07-16, 11:46
autor: bombel
Puchacz pisze:a te agx,y lepsze nic b6 ??
Oczywiście, bo AGX mają ustawianą twardość, a B6 to zwykły amor twardszy, jak ULTRA SR

: 2015-07-17, 19:42
autor: Puchacz
a go eibachó 40mm lepsze b6 czy agxy ?

: 2015-07-18, 09:16
autor: HakeN
jak jezdzisz normalnie bez torów upalania itp to tak naprawdę nie potrzebujesz nic lepszego niż b6:) ja na próbę włożyłem najtańsze z allegro na tył i po 40kkm maja ponad 70% :D ale jeżdżę zazwyczaj sam no i samochód czasami "skacze" bo amory nie są utwardzane ale przyzwyczaiłem się i prowadzi sie miodnie !

: 2015-07-18, 16:55
autor: Puchacz
HakeN, lubie depnac po zakretach ale na tory nie jezdze, dzis padlo na b6 :)

[ Dodano: 2015-07-19, 15:04 ]
Panowie jak to jest z tymi b6 ? wydaja sie dluzsze niz seria a na tyc samych sprezynach auto stoi ok 1,5 -2 cm wyzej niz na tych starych ?? a niby sportowe ??

: 2015-07-19, 14:58
autor: HakeN
jak dobrze złożyłeś to pojeździ po drogach polskich moment chwila się ułożą i zjedzie wsio na dół :)
Również zadowalam się bardziej zakrętami niż długa prosta tylko wtedy na prawym fotelu alarm się włącza :)
Dobre opony i tani zawias i jeździ się wyśmienicie w porównaniu do serii która ma ojciec jak na łodzi tragedia i koza :D

: 2015-07-19, 20:07
autor: Puchacz
HakeN, mam taka nadzieje ze sie ułoża bo oczekiwalem ze bd niżej niz faktyczny stan ale na razie jest fajnie i sztywno na tyle;)

[ Dodano: 2015-07-21, 21:19 ]
jak dobrze załóżyłem ?? a co tu mozna załozyc źle ??

[P11/WP11] Bilstein b6 sport

: 2015-07-23, 18:05
autor: Puchacz
hej,
jak to możliwe ze auto stoi na nowych amorach z tylu wyżej niż wczesnej przy tych samych sprężynach ??

: 2015-07-23, 19:15
autor: bombel
Puchacz, normalnie. Stare musiały być mocno zużyte

: 2015-07-23, 21:31
autor: PrzeRuSco
Bombel tych samych a nie takich samych.

: 2015-07-23, 21:44
autor: bombel
PrzeRuSco, spręzyny są te same, ale amorki nowe. Jak stare amory były dowalone, to normalne ze sie podniósł

: 2015-07-24, 14:15
autor: d3mox
Dwa worki cementu załatwią sprawę ew. teściowa w bagażniku :lol: