Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Cichociemna, czyli WP11.144 by VILQ

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2014-06-04, 22:04

Zielkq - tylko klejony, choć na jakieś czarne paskudztwo i trzeba uważać, by nie odkleić razem z lakierem ;)

Ad@mus - na razie nie :P

janusz - na razie niewiele - koło 100km, ale mogę powiedzieć jedno ... nareszcie Cichociemna hamuje jak trzeba :)
Ostatnio zmieniony 2014-06-04, 22:09 przez VILQ, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-06-04, 22:09

ori alus ze sporta plus 195-55-16 i nie powiem nic wiecej:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2014-06-04, 22:10

jeśli miały by być 16" to raczej z 205/55 ;)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-06-04, 22:15

mam takie i powiem jedno-walec
szerokosc opony wcale nie pomaga w lapaniu takcji a profil jak z traktora:)
z kolei na 195-55-16 mamy tzw tuning uzytkowy, jest wygodnie, brak przesadnego spalania a na starcie sie klei w miare dobrze przy czym kosztuja niewiele:)

vilq powiedz mi jeszcze-ty masz ecumastera?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-06-04, 22:17

VILQ to może sobie sprawię takie lub Zimmermanny, bo na razie to ja mam jakieś spowalniacze, a nie hamulce....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2014-06-04, 22:29

Ad@mus - w sumie racja. Patrzyłem za 205 zanim doszedłem do ładu z zawieszeniem, które powodowało podnoszenie się przodu przy starcie.
Nie - nie mam ecumastera :)

janusz - tylko nie kupuj do nich twardych klocków, bo podobno przy takich te tarcze maja tendencje do pękania przy nawiertach.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-06-04, 22:35

nacinana tarcza ma miec miekki kloc, o to chodzi zeby kloc sie zcieral a nie tarcza to raz...
dwa, seryjny kloc i nacinana tarcza to nic dobrego

vilQ-podeslij mi specyfikacje co masz porobione na PW
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-06-04, 23:25

Ogólnie najlepiej gdy tarcza jest "twarda" a klocek "miękki". Ja mam setup twarde trw tarcze i miękkie bosche klocki, zdarły się dość szybko, ale dość dobrze hamuje. No i podstawa, to utrzymywać tył w pełni sprawny, bo one się lubią gdzieś tam przytrzeć, podrdzewieć...

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2014-06-05, 05:36

Zielkq, aż dziwne, w P11 ojca było na kołki... w P11.144 w hb z tyłu też mam kołki bo jeszcze ostatnio sprawdzałem.

Co do mikoda to też takie mam i po 1000 km jestem zadowolony wreszcie hamują a klocek do Ferodo Premier :)

VILQ, dobrze że działasz dalej :) a co do opon to nie polecam 205/55/16 mam take w swojej Padlinie i zdecydowanie to był mój błąd na przyszły sezon wracam na 205/50/16 bo profil 55 wygląda tragicznie auto wiadomo gorzej jedzie a podniesienia komfortu nie odczułem.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-06-05, 06:36

Za małe te felgi wg mnie, ale poza tym ok :D

Awatar użytkownika
MichałB86
fanatyk nissana
Posty: 801
Rejestracja: 2009-12-17, 16:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MichałB86 » 2014-06-05, 08:53

Mody uważam za zaliczone na + ;-)
A pomyśleć o felgach nie zaszkodzi :-P

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-06-05, 08:58

VILQ pisze:Patrzyłem za 205 zanim doszedłem do ładu z zawieszeniem, które powodowało podnoszenie się przodu przy starcie.
Z ciekawości, jak to rozwiązałeś? Tylnymi kolumnami z P12?
pozdr. Kamil

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-06-05, 10:09

Mikody po jakimś czasie...
Obrazek
Obrazek
Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-06-05, 13:09

Ferrodo....
Teraz na TRW i nie dawno robiły się fioletowe :o
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2014-06-05, 14:25

wod2u - te kolumny poza długością i twardością różnią się tylko 2 rzeczami. W P12 wystaje trzpień od amortyzatora (trzeba go przyciąć dremelem), bo w P12 są otwory w górnych mocowaniach kolumn. Druga rzecz to kwestia przekręcenia minimalnie dolnego mocowania amortyzatora (oczka - o jakieś 30 stopni).

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-06-06, 09:02

VILQ, nie chodziło mi o to jak sobie poradziłeś z założeniem tych kolumn, tylko czy w ten sposób (zakładając twardszy tył) opanowałeś podnoszenie przodu przy starcie?
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2014-06-06, 09:55

wod2u podnoszenie przy starcie bardziej załatwiło usztywnienie i obniżenie przodu. Tył bardziej wpłynął na kwestie 'bujania' tyłu :)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-03-17, 21:42

żyjesz ? cos się dzieje ? głodny jestesm, kotleta bym zjadł.......
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2015-03-17, 22:14

Kotlet kotletem ;)
Chwilowo Cichociemna jest dupowozem - brak czasu na coś więcej... Czeka mnie niedługo wymiana wahaczy i oliwy, wiec taki standard. Silniczek oliwy w zasadzie nie bierze - może 100ml ubyło na 10k, wiec pikuś.

Do tego pojawił się mały problem z centralnym i oświetleniem w kabinie ... uprzedzając - BUZ90A nie jest dokładnym zamiennikiem R4383. Owszem - centralny po wymianie zaczął w końcu działać, ale oświetlenie poczeka aż R4383 dotrą ze wschodu ;)

Za to w końcu doszedłem do ładu z doświetlaniem zakrętów i follow me home :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-03-17, 22:33

VILQ, ale Ciebie nie było :D Na spota byś wpadł

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2015-03-17, 22:52

bombel nawet nie wiesz ile razu w ciągu ostatnich kilku miesięcy chciałem się pojawić, ale zawsze coś wypada... po prostu zawsze... Mam nadzieję, że w kwietniu już nic nie wypadnie :)

[ Dodano: 2015-03-24, 10:05 ]
Za namową Ad@mus'a - nagrałem dziś start 0-100 ;)
https://www.youtube.com/watch?v=iW2J2p3Vax4

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-03-24, 21:46

zapierd@@@@la :mrgreen:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2015-03-25, 07:15

O kurna, 7 sek wg zegarow O.O

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-03-25, 07:24

Ja tam 8 widzę, ale faktycznie zapi****.

Chyba ustawke z autobusem na spocie zrobimy :D

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-03-25, 09:48

bombel, robi sete poniżej 8s, jak dla mnie to jest 7.xx s-100km/h, a biorąc pod uwagę ze jest to silnik bez strojenia podparty jedynie podstawowymi modami (wydech, zapłon, rozrząd, CAI+KN) a buda to cielsko kombi to wynik dla mnie jest rewelacyjny

porównać można do dłubanej p11GT z tym że GT ma inne przełożenia, tak więc dalej idąc gdyby założyć skrzynie krótsza szeł by jak dzik w szyszkach
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-03-25, 09:52

Ad@mus pisze:bombel, robi sete poniżej 8s
NIe bedziemy sie spierać o dziesiąte sekundy, bo jak to zmierzyć? :)

Mi na GTECHU na podobnym setupie wychodziło 7,68 s

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2015-03-25, 10:19

Wrzucilem film do edytora i zliczylem poklatkowo - wyszlo 7,21s wg zegarow ;)

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2015-03-25, 11:36

Nie jedno GTI może pozazdrościć wyniku.
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2015-03-28, 20:55

Sobotnia wizyta w garażu zakończona sukcesem - w końcu opanowałem dość newralgiczny moduł... ale może od początku.

Zaczęło się od niewygasającego światła podsufitki... tzn przygasało (tak na 6V), ale nie do końca. Później zaczęły się problemy z centralnym zamkiem, a konkretniej z zamykaniem i razem z nimi oświetlenie przestało działać.
Trochę się naszukałem i znalazłem odpowiedzialny za to moduł (komfortu, czy jak mu tam). Z lektury NPOC wynikało, że padł tranzystor R4383 i wystarczy wstawić w jego miejsce zamiennik w postaci BUZ90A... Nie wiem jak im, ale w moim przypadku dało to jedynie połowiczny efekt.
O ile centralny znów zaczął działać normalnie, o tyle lampka w podsufitce dostawała 6V. Decyzja była prosta - sprowadzić R4383, bo BUZ nie jest takim ładnym odpowiednikiem ;)
W tygodniu dotarł do mnie zapasik wspomnianych tranzystorów i dziś po wymianie na oryginalny układ znów cieszę się w pełni działającym oświetleniem i centralnym :)

Przy okazji dorobiłem sobie podświetlenie sterowania szybami, ale to już w zasadzie była kosmetyka na 5 minut roboty ;)

Lokalizacja modułu:
Obrazek

Winowajca awarii (już po wymianie):
Obrazek

P.S. Jeśli będziecie się sami podejmować takiej wymiany to radzę zaopatrzyć się w dobrą lutownicę, sporo cierpliwości i pewną rekę ;)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-03-28, 20:59

VILQ, jak chcesz wylutować takie coś to bierzesz opalarkę :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”