[ Primera] Prima P11 gruntowny remont 2.0+TURBO ok 275KM 335
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Prima P11 gruntowny remont 2.0+TURBO ok 275KM 335
Witam chciałbym zaprezentować kolejnego Nissana którego chce zmodyfikować. Po Almerze przyszła pora na Primerę.
Auto z polskiego salonu zakupione w 97r. Obecny przebieg 245000tys na 100%. Auto było mocno uszkodzone z tyłu i na dzień dzisiejszy blaszka do zrobienia. Ale to auto ma potencjał i wiele możliwości przed sobą.
Od 2010 zmieniłem w aucie nagłośnienie obecnie 14 głośników.
Przyciemniłem szyby.
Zmieniłem tarcze zegarów oraz podświetlenie wnętrza.
Założyłem rozpórkę.
Zmieniłem tylne lampy.
Założyłem alusy 15.
Odnośnie silnika:
Najpierw był zwykły kolektor potem od Sunny GTI a teraz jest dobre 4-2-1+cały wydech 2,25 cala na 2 tłumikach, zmieniony wałek na GT, przestawiony rozrząd oraz zapłon, stożek w zamkniętej obudowie.
MODEL: Nissan Primera P11 1997 r.
SILNIK: SR20DE+T zalany olejem Motul 300V 10W40.
MOC: Było 131KM jest 250KM 330Nm.
UKŁAD DOLOTOWY: Stożek+intercooler.
UKŁAD WYDECHOWY: przelot 2,25” rozprowadzona na 2 strony auta na tłumikach końcowych Ulter.
ELEKTRONIKA: Ecumaster2
ZAWIESZENIE: sprężyny MTS+ 3 rozpórki
KOŁA:alufelgi ATT 15 z oponami 195/55R15
UKŁAD HAMULCOWY:seria
BODYKIT: dokładka przód, progi od GT oraz przerobiony zderzak tylni
OSIĄGI:-
A teraz przyszła pora na duże zmiany wizualne oraz silnikowe(turbo)
Tak to wygląda na dzień dzisiejszy ale zamierzam włożyć w ten projekt wiele swojej pracy oraz przyjaciół którzy mi w tym pomogą mam na myśli Damiana(MDCars Tuning Garage), Neptune, Ryba i zapewne reszcie grupy łódzkiej- za w czasu wielkie dzięki za pomoc, wsparcie i dobre słowo.
Auto z polskiego salonu zakupione w 97r. Obecny przebieg 245000tys na 100%. Auto było mocno uszkodzone z tyłu i na dzień dzisiejszy blaszka do zrobienia. Ale to auto ma potencjał i wiele możliwości przed sobą.
Od 2010 zmieniłem w aucie nagłośnienie obecnie 14 głośników.
Przyciemniłem szyby.
Zmieniłem tarcze zegarów oraz podświetlenie wnętrza.
Założyłem rozpórkę.
Zmieniłem tylne lampy.
Założyłem alusy 15.
Odnośnie silnika:
Najpierw był zwykły kolektor potem od Sunny GTI a teraz jest dobre 4-2-1+cały wydech 2,25 cala na 2 tłumikach, zmieniony wałek na GT, przestawiony rozrząd oraz zapłon, stożek w zamkniętej obudowie.
MODEL: Nissan Primera P11 1997 r.
SILNIK: SR20DE+T zalany olejem Motul 300V 10W40.
MOC: Było 131KM jest 250KM 330Nm.
UKŁAD DOLOTOWY: Stożek+intercooler.
UKŁAD WYDECHOWY: przelot 2,25” rozprowadzona na 2 strony auta na tłumikach końcowych Ulter.
ELEKTRONIKA: Ecumaster2
ZAWIESZENIE: sprężyny MTS+ 3 rozpórki
KOŁA:alufelgi ATT 15 z oponami 195/55R15
UKŁAD HAMULCOWY:seria
BODYKIT: dokładka przód, progi od GT oraz przerobiony zderzak tylni
OSIĄGI:-
A teraz przyszła pora na duże zmiany wizualne oraz silnikowe(turbo)
Tak to wygląda na dzień dzisiejszy ale zamierzam włożyć w ten projekt wiele swojej pracy oraz przyjaciół którzy mi w tym pomogą mam na myśli Damiana(MDCars Tuning Garage), Neptune, Ryba i zapewne reszcie grupy łódzkiej- za w czasu wielkie dzięki za pomoc, wsparcie i dobre słowo.
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:15 przez Maro, łącznie zmieniany 14 razy.
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...wrzucaj fotkensy do obczajki
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Yo . znam furacza Głośny pieron ..
Maro .. jak to ma być "elegancki" szybki dupowóz .. to zrób blachę na tip top .. On się i tak fajnie odpycha bez turbo .. także to zostaw sobie na deser. Zadbana sztuka ale wymaga pracy
Trzymam kciuki
Maro .. jak to ma być "elegancki" szybki dupowóz .. to zrób blachę na tip top .. On się i tak fajnie odpycha bez turbo .. także to zostaw sobie na deser. Zadbana sztuka ale wymaga pracy
Trzymam kciuki
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Zdjęcia wstawione.
Powtórzę się tak to wygląda na dzień dzisiejszy ale zamierzam włożyć w ten projekt wiele swojej pracy oraz przyjaciół którzy mi w tym pomogą mam na myśli Damiana(MDCars Tuning Garage), Neptune, Ryba i zapewne reszcie grupy łódzkiej- za w czasu wielkie dzięki za pomoc, wsparcie i dobre słowo.
Powtórzę się tak to wygląda na dzień dzisiejszy ale zamierzam włożyć w ten projekt wiele swojej pracy oraz przyjaciół którzy mi w tym pomogą mam na myśli Damiana(MDCars Tuning Garage), Neptune, Ryba i zapewne reszcie grupy łódzkiej- za w czasu wielkie dzięki za pomoc, wsparcie i dobre słowo.
Jako że poruszałem się tym autem ze 4 lata temu to dodam coś od siebie
Primka w rodzinie od nowości, miała kilka przygód z przodu, z boku, z tyłu ale jest proste raczej powierzchowne rany. Czas trochę ją zeżarł ale to jak każdego nissana... i tak ładnie się prezentuje.
3,5 roku temu w wakacje przeszła w ręce siostry a ja pozostałem przy P10. Takie oto dwie stojące serie.
Bez żadnych bajerów i tuningów:
Pierwszy pomiar na hamowni pokazał że trzyma serię jak należy(na stożku i końcowym basowym). Kolejne kreski po wałku z GT, modzie rozrządu i kolektorze z Sunnego GTI.
Obecnie autko na lepszym kolektorze, pełnym wydechowaniu i generuje przyzwoitą moc. Niut świetnie wyszedł i to w całym zakresie (przydała by się fota). Auto ciągnie ładnie od dołu... a będzie jeszcze lepiej.
Primka w rodzinie od nowości, miała kilka przygód z przodu, z boku, z tyłu ale jest proste raczej powierzchowne rany. Czas trochę ją zeżarł ale to jak każdego nissana... i tak ładnie się prezentuje.
3,5 roku temu w wakacje przeszła w ręce siostry a ja pozostałem przy P10. Takie oto dwie stojące serie.
Bez żadnych bajerów i tuningów:
Pierwszy pomiar na hamowni pokazał że trzyma serię jak należy(na stożku i końcowym basowym). Kolejne kreski po wałku z GT, modzie rozrządu i kolektorze z Sunnego GTI.
Obecnie autko na lepszym kolektorze, pełnym wydechowaniu i generuje przyzwoitą moc. Niut świetnie wyszedł i to w całym zakresie (przydała by się fota). Auto ciągnie ładnie od dołu... a będzie jeszcze lepiej.
Nissan Primera SR20DE+T
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Dziś rozebrałem cały silnik nie wygląda to za ciekawie pełno szlamu i nagaru.
Panewki w strasznym stanie o dziwo nie pukały.
Półoś skorodowana pod tłumikiem drgań.
Na tłokach straszny nagar a pierścienie olejowe zapieczone.
W misce pełno syfu.
Kolektor ssący czarny z nagarem.
Wał raczej do szlifu w poniedziałek oddam do pomiarów.
A to mój silnik obok Skubzikowego którego dziś włożyliśmy
Panewki w strasznym stanie o dziwo nie pukały.
Półoś skorodowana pod tłumikiem drgań.
Na tłokach straszny nagar a pierścienie olejowe zapieczone.
W misce pełno syfu.
Kolektor ssący czarny z nagarem.
Wał raczej do szlifu w poniedziałek oddam do pomiarów.
A to mój silnik obok Skubzikowego którego dziś włożyliśmy
Ostatnio zmieniony 2012-03-23, 20:42 przez Maro, łącznie zmieniany 1 raz.
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Maro .. nic się nie łam .. Zrób powoli wszystko łącznie z testem bloku i głowy .. Poskładaj na spokojnie. i będzie gitara .. trzymam kciuki za projekt
no i maluj blok
no i maluj blok
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
No mam jeszcze kupe pracy przy aucie nie wspominając o silniku.
1. Zlikwidować rdze
2. Zabezpieczyć podwozie
3. Dopracować wytłumienie wnętrza
4. Wyczyścić wszystkie plastiki i wyprać tapicerkę na błysk
5. Obniżyć zawias i założyć nowe amorki
6. Zrobić wizual z zewnątrz
7. Remont kapitalny silnika + soft turbo
8. Dokończyć rozbudowę audio
Jednym słowem generalna reanimacja P11 po 15latach eksploatacji.
1. Zlikwidować rdze
2. Zabezpieczyć podwozie
3. Dopracować wytłumienie wnętrza
4. Wyczyścić wszystkie plastiki i wyprać tapicerkę na błysk
5. Obniżyć zawias i założyć nowe amorki
6. Zrobić wizual z zewnątrz
7. Remont kapitalny silnika + soft turbo
8. Dokończyć rozbudowę audio
Jednym słowem generalna reanimacja P11 po 15latach eksploatacji.
Maro, no i zrobić porządne CB
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Maro, jeśli na miasto to krótką . .nie dłuższą niż 1m .. (zwłaszcza jeśli będziesz montował na dachu) , jak na klapę .. ok 1,5 m ..
Marki .. sądzę , że nic niżej jak Sirio czy Lemm ... no chyba że na bogato . .to President
Marki .. sądzę , że nic niżej jak Sirio czy Lemm ... no chyba że na bogato . .to President
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
jeśli "maluszek" na dach to np.
http://allegro.pl/cb-antena-na-uchwyt-l ... 79901.html
[ Dodano: 2012-03-24, 12:29 ]
http://allegro.pl/okazja-antena-montazo ... 98903.html
podobną już znasz
http://allegro.pl/cb-antena-na-uchwyt-l ... 79901.html
[ Dodano: 2012-03-24, 12:29 ]
http://allegro.pl/okazja-antena-montazo ... 98903.html
podobną już znasz
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Nie Damian tylko ja. Oczywiście Damian mi dużo pomaga ale wiekszość sam robieRyba pisze:Widze że Damian z MD Carsu ma pełne ręce roboty. Scubzik teraz Ty - ciekawe kiedy skończy swojego "złomka" . Powodzenia
Faktycznie silnik kiepsko wygląda ale dam z siebie wszystko żeby było tak jak należy.
[ Dodano: 2012-03-25, 22:41 ]
Jutro dalszy ciąg walki z Primerką. Graty jadą do czyszczenia a ja się biorę jeszcze nie wiem za co
[ Dodano: 2012-03-26, 20:44 ]
Graty pojechały do czyszczenia.
Niestety wał do szlifu
Okazało się też że jeden z kanałów olejowych w głowicy był zapchany co spowodowało nacięcie wałka wydechowego. Przez co muszę go wymienić dzięki Macu za szybkie znalezienie wałka . Dodatkowo muszę wymienić prowadnice łańcucha rozrządu bo jest przetarty