[ 100NX] 100NX-->SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Oponki Yoko Parada Spec-2 polecam
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 168
- Rejestracja: 2010-03-21, 21:54
- Lokalizacja: krk
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 168
- Rejestracja: 2010-03-21, 21:54
- Lokalizacja: krk
U siebie mam Conti sport contact i bardzo fajnie kleją do asfaltuLimon pisze:O nie nie polecam, moim zdaniem zbyt niebezpieczna ta opona, mozna pomyślec na toyo t1r, continental sport contact...Pawel18PL pisze:Oponki Yoko Parada Spec-2 polecam
Swoją drogą miło wspominam ten wozik bardzo miło i przyjemnie z nim szło
Ja do swoich też zastrzeżeń nie mam jakoś....dawidkrakow pisze:U siebie mam Conti sport contact i bardzo fajnie kleją do asfaltuLimon pisze:O nie nie polecam, moim zdaniem zbyt niebezpieczna ta opona, mozna pomyślec na toyo t1r, continental sport contact...Pawel18PL pisze:Oponki Yoko Parada Spec-2 polecam
Swoją drogą miło wspominam ten wozik bardzo miło i przyjemnie z nim szło
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
moim zdaniem jeśli toyo to tylko r1r albo r888
mega kleją, trochę gorzej na mokrym ale myślę że
autko jest używane tylko w pogodne dni...
lepiej kupić raz dobre gumy i cieszyć się z przyśpieszenia, niż
robić co światła burnouta i dostawać baty od dużo słabszych auta...
TOYO R1R jest semislickiem który daję niesamowitą przyczepność a
przytym nie zużywa się szybko.
TOYO T1R to zwykła opona uliczna, która po dwóch startach nie nadaje się
już do niczego ( szybko się przegrzewa ! )
Niezłe też są FEDERALE 595 rs-r - trochę słabsze od r1r ale i tak BDB.
Opisuje wraźenia na podstawie własnych doświadczeń.
proponuje poczytać opinie innych użytkowników w necie i podjąć właściwą decyzję.
Każda z tych opon może być z powodzeniem wykorzystywana na tack day-e czy 1/4 mili.
pzdr
[ Dodano: 2012-01-03, 21:42 ]
Koledzy piszecie, że Parada Spec 2 to bardzo niebezpieczna opona...
A czy 100 NX posiadający 200 PS w nieodpowiednich rękach to bezpieczne auto???
Przy zakupie opon należy zwrócić uwagę na datę produkcji.
Bo nawet najdroższa ale stara opona nadaje się na śmietnik ( brak trzymania nawet po rozgrzaniu, niestety gumy z której wykonane są opony z wiekiem wulkanizują się, a co za tym idzie twardnieją i tracą właściwości trakcyjne. )
mega kleją, trochę gorzej na mokrym ale myślę że
autko jest używane tylko w pogodne dni...
lepiej kupić raz dobre gumy i cieszyć się z przyśpieszenia, niż
robić co światła burnouta i dostawać baty od dużo słabszych auta...
TOYO R1R jest semislickiem który daję niesamowitą przyczepność a
przytym nie zużywa się szybko.
TOYO T1R to zwykła opona uliczna, która po dwóch startach nie nadaje się
już do niczego ( szybko się przegrzewa ! )
Niezłe też są FEDERALE 595 rs-r - trochę słabsze od r1r ale i tak BDB.
Opisuje wraźenia na podstawie własnych doświadczeń.
proponuje poczytać opinie innych użytkowników w necie i podjąć właściwą decyzję.
Każda z tych opon może być z powodzeniem wykorzystywana na tack day-e czy 1/4 mili.
pzdr
[ Dodano: 2012-01-03, 21:42 ]
Koledzy piszecie, że Parada Spec 2 to bardzo niebezpieczna opona...
A czy 100 NX posiadający 200 PS w nieodpowiednich rękach to bezpieczne auto???
Przy zakupie opon należy zwrócić uwagę na datę produkcji.
Bo nawet najdroższa ale stara opona nadaje się na śmietnik ( brak trzymania nawet po rozgrzaniu, niestety gumy z której wykonane są opony z wiekiem wulkanizują się, a co za tym idzie twardnieją i tracą właściwości trakcyjne. )
NISSAN PULSAR GTI-R
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków
Limon pisze:O nie nie polecam, moim zdaniem zbyt niebezpieczna ta opona, mozna pomyślec na toyo t1r, continental sport contact...Pawel18PL pisze:Oponki Yoko Parada Spec-2 polecam
Swoją drogą miło wspominam ten wozik bardzo miło i przyjemnie z nim szło
hmm szło?? i jak??
[ Dodano: 2012-01-03, 21:45 ]
zmienił się troszkę;prz pisze:Znam tego NX-a dosyć dobrze. Przy sprzedaży też byłem
Trafna uwaga...BANIAK pisze: A czy 100 NX posiadający 200 PS w nieodpowiednich rękach to bezpieczne auto???
Nawet w odpowiednich rękach dwustukonne 100nx/sunny to już jest mega zabawka.
Seta bardzo fajna, jednak jasne wnętrze do mnie nie przemawia. Wiadomo są gusta i guściki...
Pokusił bym się o zamianę ssac`a na jakieś customowe 4-1.
za projekt.
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków
NX... nigdy mi się to autko nie podobało, ale ten jest genialny
Dużo pracy włożonej praktycznie od zera.
do tego taka oponka by się przydała
BfGoodrich G-force proflier T/A KDW
Dużo pracy włożonej praktycznie od zera.
do tego taka oponka by się przydała
BfGoodrich G-force proflier T/A KDW
Punto HGT
Bravo HGT
Bravo JTD
Swift GTI - sprzedany
była - Almera GTI
Toyota 4Runner 236-hp, 4.0-liter V-6
Bez sensu, przecież masz FWD. Nic to nie daje, oprócz może! lansuzywy0911 pisze:ja mam z przodu letnie 195/40R16 a z tylu 215/40R16 wszystko naciągnięte
ps. chyba że masz napęd na tył
BTW.
Krzychu100nx graty, zrobiłeś z autem kawał dobrej i jakże słusznej roboty a jeszcze tyle przed Tobą choć wzór felg (oprócz rzecz jasna kolorku) bym zmienił, ale to tylko gust.
Zawsze będę mieć sentymencik do setki, w końcu 1szego urodzinowego Nissanka.
pozdr.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Miałem okazje testowac liczony kolektor 4-1 z KMS-u który nie bagatela kosztował dobrze ponad 2000zł a w stosunku do SSAC wyszedł słabo... Nie wspominając już o konstrukcji jeszcze innego kolegi w tym wypadku wyszło -20KMpodj pisze:Trafna uwaga...BANIAK pisze: A czy 100 NX posiadający 200 PS w nieodpowiednich rękach to bezpieczne auto???
Nawet w odpowiednich rękach dwustukonne 100nx/sunny to już jest mega zabawka.
Seta bardzo fajna, jednak jasne wnętrze do mnie nie przemawia. Wiadomo są gusta i guściki...
Pokusił bym się o zamianę ssac`a na jakieś customowe 4-1.
za projekt.
W tej cenie to już lepiej poszukac wałków z SR16VE - sprawdzone wiele krotnie +10KM...
Zresztą to auto ma seryjnej średnicy układ wydechowy i to jest jego największą bolączką
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Miałem na myśli podniesienie Nm w zakresie użytecznym przy poruszaniu się o mieście. Tam też 4-1 z KMS wyszło gorzej niż ssacCoobcio pisze:Miałem okazje testowac liczony kolektor 4-1 z KMS-u który nie bagatela kosztował dobrze ponad 2000zł a w stosunku do SSAC wyszedł słabo... Nie wspominając już o konstrukcji jeszcze innego kolegi w tym wypadku wyszło -20KMpodj pisze:Trafna uwaga...BANIAK pisze: A czy 100 NX posiadający 200 PS w nieodpowiednich rękach to bezpieczne auto???
Nawet w odpowiednich rękach dwustukonne 100nx/sunny to już jest mega zabawka.
Seta bardzo fajna, jednak jasne wnętrze do mnie nie przemawia. Wiadomo są gusta i guściki...
Pokusił bym się o zamianę ssac`a na jakieś customowe 4-1.
za projekt.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wyszło gorzej w całym zakresie oraz powstał duży dołek w przedziale 2500-3500obr.min...
Po kręceniu wałkami i po przejściu na przepustnicę fi85mm udało się mocno go wyprostować niby ale do SSAC dalej brakuje
Po kręceniu wałkami i po przejściu na przepustnicę fi85mm udało się mocno go wyprostować niby ale do SSAC dalej brakuje
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
jak napisałem oponki sa naciągnięte i to bardzo fajnie wygląda , głównie chodziło o wygląd, a jezdzi sie bardzo dobrze na takim zestawieNadiR pisze:zywy0911 napisał/a:
ja mam z przodu letnie 195/40R16 a z tylu 215/40R16 wszystko naciągnięte
Bez sensu, przecież masz FWD. Nic to nie daje, oprócz może! lansu
ps. chyba że masz napęd na tył
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia
Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.
100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest
....tam kończy się ekonomia
Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.
100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Co tam z wozem się dzieje, jakiś wydech nowy wleciał może czy dalej seria która 30KM zabiera
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To dobry wydech w Almerce miałeś
Ten ze 100NX i Sunnego GTI opierdziela moc do ok. 172-173KM... Bez kata może z 5KM więcej...
Ten ze 100NX i Sunnego GTI opierdziela moc do ok. 172-173KM... Bez kata może z 5KM więcej...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
sory za OT
ktoś się orientuje czy gdzies można dostac nowy wydech środkowy do almer GTI
czy w 1.6 i 1.4 średnica jest taka sama jak w GTI ?Modzelitto pisze:Seria 48mm ze zdrowym katem + końcowy przelot
ktoś się orientuje czy gdzies można dostac nowy wydech środkowy do almer GTI
Ostatnio zmieniony 2013-01-23, 11:03 przez BaSsGrU, łącznie zmieniany 1 raz.
Dark Shadow
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
łądna seriaModzelitto pisze:Seria 48mm ze zdrowym katem + końcowy przelot
w 2.0 GTI 100nx i sunnym jest 45-46mm do tego pozaginane miejscami do 38
W mojej czerwonej almie pamiętam jak seryjny wydech zastąpiłem Scorpionem 2.0 z neirdzewki przelot bez kata to mi doszło chyba z 5 czy 7 KM...
Świadczy to o tym że fabryka chojnie obdarowała N15 GTo
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-01-01, 04:09
- Lokalizacja: Kraków