[ Primera] Primera P11 NissanDreams SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
co do wysokich obrotów przy odpalaniu to chyba VE tak mają... u mnie jak odpalałem zimny silnik to gwałtownie (szybko) podskakiwały do 2000-2200 rpm po czym od razu opadały do tych ok. 1500 rpm. Denerwowało mnie to szczególnie w bardzo mroźne dni, miałem przeświadczenie że nie jest to dobre dla silnika który jest zimny olej spłynął sobie do miski a tu takie "gwałtowne odpalania" więc znalazłem na to pewien sposób, mianowicie przed odpaleniem włączałem całe wyposażenie elektryczne jakie było w aucie tzn światła halogeny dmuchawa na max oświetlenie wewnętrzne i światło stop to skutkowało tym że przy odpaleniu obroty łagodnie dochodziły do 1500 max 1800 rpm wiem że cierpiał na tym akumulator ale akurat nie on był dla mnie najważniejszy
NissanDreams, w końcu dorzuciłeś wykres z hamowni, czekam na 2.. km z przodu
Powodzenia w dalszych modach i szybkiego odpalenia fury
Powodzenia w dalszych modach i szybkiego odpalenia fury
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
NissanDreams, jakąś farelkę jeszcze zamontujNissanDreams pisze:MRC, To jest świetny pomysł aby obniżyć obroty dzięki za radę i zastosuje to na pewno:D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
NissanDreams, przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz! u mnie na początku po swapie też obroty po odpaleniu dochodziły do 3 tys rpm i tak się utrzymywały przez jakiś czas problem rozwiązało wywalenie podgrzewania przepustnicy, po tym zabiegu obroty miałem takie jak pisałem wyżej oczywiście mój patent stosowałem cały czas
Takie podbicie obrotów tych swapowanych VE nie wynika przypadkiem z faktu, iż siedzą tam inne wtryski i pomimo świnek które mają mapę do jazdy to zazwyczaj nie obsługują parametru wzbogacenia mieszanki przy odpalaniu auta ?
[ Dodano: 2013-02-23, 19:12 ]
Czy postawione VE na SA albo chociaż FI też mają takie problemy ?
[ Dodano: 2013-02-23, 19:12 ]
Czy postawione VE na SA albo chociaż FI też mają takie problemy ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Mieliśmy podobny przypadek i receptą było.
Nie wiem dokładnie jaki masz setup ale: kolektor SSAC, obecnie koszt 600-700zł z wysyłką z UK, wydech przelot 2,5", regulator ciśnienia paliwa co by podnieść niuton w dolnym i środkowym zakresie (niektóre kompy nie dają dolewać w okolicy 3000-4500obr..), optymalnie ustawiony zapłon i wałki na hamowni.
Po tych zabiegach moc musi wrócić.
Nie wiem dokładnie jaki masz setup ale: kolektor SSAC, obecnie koszt 600-700zł z wysyłką z UK, wydech przelot 2,5", regulator ciśnienia paliwa co by podnieść niuton w dolnym i środkowym zakresie (niektóre kompy nie dają dolewać w okolicy 3000-4500obr..), optymalnie ustawiony zapłon i wałki na hamowni.
Po tych zabiegach moc musi wrócić.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź