Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-09-09, 06:22

xtomek pisze:Nie tylko 1/4, ale również Moto Stunt Cup. No i wreszcie 1/4 nie pod górkę i 45*C na płycie :-P Powinniśmy być :-)
Ulica na ktorej odebeda sie zawody ma lekkie nachylenie, przynajmniej dobra nawierzchnia, bedzie dobrze kleic :)

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-09-09, 15:56

Hoho, to gruba ekipa sie zbiera, ja pewnie tez kilka osob zabiore takze grilla brac trzeba :) a jakie oponki proponujecie jezeli bedzie mokro ? ... dobrze dogrzewac Toyo T1r czy lepiej zalatwic jakies dobre deszcze ? kiedys po mega mokrym ulezy latalem na BARUM BRAVURIS i byly wysmienite ...

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-09-09, 17:20

może nie bedzie padać :-P Swoja droga zastanawiam sie dlaczego jeszcze nie macie r888 jak chcecie atakować 13, czego bardzo życze ;-)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-09-09, 17:52

Jak będzie mokro to i tak nie wiele będą miały opony do powiedzenia.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-09, 18:53

Na wodę markgumy, 205 ki. Spisywały się świetnie. Ale deszcz musi zmyć kurz.
Na razie znalazłem tylko:
TOYO R888 205/50ZR15 86W osobowe lato 364.78 zł. Ale jest st tylko 1 sztuka :-|
Może Bombel cos znajdzie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-09-09, 19:42

LINK

xtomek - tutaj masz trochę taniej r888

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

!

Post autor: xtomek » 2010-09-09, 20:02

Zamówiłem !! :-P POST 500 :-P dzieki podj !

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-09-09, 21:10 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2010-09-09, 20:28

Ja tez bede ale tylko oragnizacyjnie i towarzysko :D

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-09-09, 20:30

jeżeli pogoda i czas dopisze to może też pojawie się popatrzeć.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-09, 20:51

No to ekipa Nissanzone będzie godnie reprezentowana, z jemiołem, bullitem, kenetem, radziejwwl-em i .... na wsparciu.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-09-09, 22:10

Wy wszyscy tak zamawiacie te TOYO, że aż mi sie strona nie chce otworzyć ?! ;D

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-09-10, 08:13

xkarol pisze:kiedys po mega mokrym ulezy latalem na BARUM BRAVURIS i byly wysmienite ...
mocno kierunkowe dobre na wode, szybko zdechna ale sa tanie jak barszcz :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-10, 18:11

Cholera, brak towaru, TOYO R888 205/50ZR15 86W. Może ktoś coś znajdzie szybciej niż ja. mogą być używki., :-> Ewentualnie 195, ale tylko na wypożyczenie, bo docelowo musza być 205-ki.
Ostatnio zmieniony 2010-09-10, 18:16 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-10, 18:15

sliki się kompletnie nie nadają bo muszą być rozgrzane...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-10, 18:17

Już sprostowałem. A masz coś lekkiego i cienkiego na tył?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-09-10, 18:44

xtomku zobacz jeszcze tutaj:link jeżeli jeszcze szukasz. To autoryzowany sklep toyo.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-10, 19:23

No chyba sie udało:

Lp. nazwa produktu producent ilość rabat cena netto bez rabatu cena netto z rabatem wartość netto z rabatem
1. Opona osobowa 205/50 R15 W R888 Toyo 2 0 299.00 278.07 556.14

Opłata transportowa opon 17.69

Ilość: 2 Wartość Netto z tr.:
Wartość Brutto z tr: 570.64
696.18
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-09-11, 11:22

Wczoraj widzialem 207 wrc i na takich oponach była:

Obrazek

BFGoodrich Gforce

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-11, 11:35

Tomku ale się zbroicie o jeju co to będzie się działo, coś czuje że mój Sunny VE może być zagrożony ;)
Ps. na nowych laczkach ustawcie się z Bodkiem :mrgreen:
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-11, 12:23

Niech Bodek choć raz przyjedzie na mierzona 1/4. :->
Jak przyjdą oponki, to walimy do Ciebie. A może zdejmiesz tą duża przepustnicę z pólki.
Potem Ci oddamy ;D
Pozdro
p.s.
Chyba wystartujemy w dragu, bo zależy nam na czasie. Taki regulamin w SSS. Jak będzie czas, to włożymy fotele i pojedziemy również w streecie. :-P
Analiza: 0,3 na oponach + 0,1 na obniżonej zmianie faz + temperatura to daje jakieś 0,5.
Czyli 13,8 w zasięgu po 3-ch latach podchodów. Przypomnę, że pierwsze ćwiartki zaczynaliśmy od 15,5.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-09-11, 14:01

Na zmianie faz to chyba nic nie przybędzie, przecież przy zmianie biegów nie spadają obroty poniżej vvl a przy starcie na jedynce faza i tak zmienia się jak jeszcze koła mielą więc wydaje mi się że tutaj o te 0,1 będzie ciężko, no ale wiadomo panowie trzymam kciuki za czasy :)
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-11, 14:41

Powinno przybyć z 5 Nm na dole, zobaczymy :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-12, 11:50

Ale chłopaki startujecie z progu poniżej zmiennej fazy żęby była trakcja... Po to u was ją obniżałem żeby auto było elastyczniejsze na ulicy, w wyścigu i tak kręcicie silnik do 8 tyś i po zmianie biegu obr spadają na ok 5,5-6 tyś...

Najwięcej z pewnością pomogą opony :D

Ps. no na dniach jak się obrobię z robotami to obiecaną przepustnicę ora górną pólowkę kolektora podmienimy...

Ja do siebie już poczyniłem zaawansowane prace nad kolektorem ssącym pod przepusnicę fi 85mm z Q45 :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-09-12, 13:21

Wypadało by się w końcu złapać. Będę dziś po 22 na C, może podbijecie? :)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-12, 16:58

Ja do siebie już poczyniłem zaawansowane prace nad kolektorem ssącym pod przepusnicę fi 85mm z Q45
jak bedziesz na niej jechał, to nie ma sprawy, a jak nie to dawaj ją do rudzielca :-P

[ Dodano: 2010-09-12, 18:04 ]
bodek pisze:Wypadało by się w końcu złapać. Będę dziś po 22 na C, może podbijecie? :)
Jak Karol zdąży wrócić, to podbijemy :-D
Po to u was ją obniżałem żeby auto było elastyczniejsze na ulicy, w wyścigu i tak kręcicie silnik do 8 tyś i po zmianie biegu obr spadają na ok 5,5-6 tyś...
zaczniemy wkładać biegi bez sprzęgła :hah:

Autko jexdzi bardzo fajnie od samego dołu.
Ostatnio zmieniony 2010-09-12, 18:04 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-09-12, 17:27

No to i ja wpadne :->

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-13, 14:49

No cóż, kolejny negatyw. Nigdzie nie ma Toyo PX R888 205/50R15W. Może ktoś ma na stanie, albo pozyczy na Lublin? :-/ W ostateczności 500 w plecy i pójdą markgumy.
Szkoda, ze stare wywaliłem, bo byłyby jak slicki na sucho.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-09-14, 10:45

Za chwilkę będą zdjątka z wczorajszej sesji by Simon :-D
Ostatnio zmieniony 2010-09-14, 18:20 przez xkarol, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
calatrava
nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: 2010-08-27, 10:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: calatrava » 2010-09-14, 11:06

xtomek pisze:No cóż, kolejny negatyw. Nigdzie nie ma Toyo PX R888 205/50R15W. Może ktoś ma na stanie, albo pozyczy na Lublin? :-/ W ostateczności 500 w plecy i pójdą markgumy.
Szkoda, ze stare wywaliłem, bo byłyby jak slicki na sucho.

Sprawdź jeszcze u tego gościa: http://www.racingforum.pl/Toyo-r888-t79926.html
N15 GTI

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-14, 11:32

Kurde, co o tym sadzicie/wiecie. Robi sie krótko z czasem !!

strona firmy: http://racingtires.pl/

Opona: Federal 595 RS-R

Rozmiar:
205/50 r15
Czas realizacji zamówienia 5-7 dni.

Opis:
Nowy, semi-slick, do sportowej rywalizacji Federral 595RS-R stworzony dla wyjątkowych trakcji i przyczepności. Najnowocześniejszy postęp technologiczny w zakresie projektowania, budowy, struktury i związków. Najwyższa wydajność w swojej klasie – TRACK DAY TYRES

Przeznaczony do wszystkich pojazdów o wysokich osiągach

Ang

Sport Competition
King of sport – 595RS-R with reinforced carcass and sidewall offers easy handling while taking the abuse of driving at high speed as well as superior grip and cornering stability, is a secret weapon for the championship. Recognized by Japanese professionals and selected as the official tire to Australia 2007 X Challenge competition powered by Lotus.

Warning:

The Federal 595RS-R is a street legal tyre model that has passed FMVSS109 and ECE36 safety standards. It is intended for road or highway use and Federal Corporation's warranty applies to road or highway use only. Federal Corporation makes no expressed or implied warranty as to the fitness or merchantability of the 595RS-R if it is used for competition or demonstration events in any form and shall not be liable for any direct, indirect, consequential or special damages arising out of their use in such events.

Features
1. Lateral grooves substantially exterminate stiffness on shoulder blocks to upgrade traction and riding comfort.
2. Tread patterns on shoulder block provide lateral driving stability while cornering.
3. Uni-directional V-shaped main groove design enhances both sport look and water distribution.
4. Wide angle grooves improve consistency on tread blocks thereby permitting more serious grip.
5. The modern, feather-like tread pattern incorporates stylish image and outstanding responsiveness.
6. Embossed letters on the sidewall featured with unique and personal characteristics.

kontakt

e-mail: info@racingtires.pl

gadu-gadu: 3909895

mob: 664-319-444

Obrazek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”