[ Almera] Almera GTI + Kompresor 0.35bara by Maro
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Almera] Almera GTI + Kompresor 0.35bara by Maro
Przygoda zaczęła sie od przypadkowego zakupu Almery GTi.
Moje modyfikacje zaczeły się od założenia sportowego tłumika Ulter oraz sportowej wkładki filtra powietrze firmy K&N co dało wynik na hamowni 148KM i 187Nm.
W miedzyczasie zrobiłem audio tzn wytłumiłem solidnie wnętrze od boczków, drzwi po dach. Założyłem radio Pionnera DEH 4200UB na przodzie głosniki firmy Hertz 165mm+ tweetery 16mm w tylnej półce też Hertz 6x9+tweetery 16mm w bagażniku sub JBL 30cm do tego 2 wzmacniacze Pyle oraz kondensator 1F Toxic. Wszystko spięte dobrymi kablami.
Po pewnym czasie zakupiłem regulowane kółko rozrządu Motor Vision po modach wałka wyszło 154KM i 195Nm i od tego zaczęła się moja prawdziwa zabawa.
Zakupiłem kompresor M45 i zacząłem ostro modzic nie wiedząc co z tego wyjdzie.
Wielkie podziękowania Neptunowi za wsparcie i bieżący udział w projekcie oraz Coobciowi za strojenie, ogólnie wszystkim wymienionym osobom, że moge na nich liczyć.
MODEL: Nissan Almera GTi
SILNIK: SR20DE zalany olejem Mobil 1 5w50
MOC: seria 143 teraz 203KM i 248Nm za sprawą kompesora 0.3bara
UKŁAD DOLOTOWY: Filtr grzybkowy HKS
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 robiony przez MD cars owinięty bandażem, reszta przelot 2.5cala na 2 końcówkach Ultera RS70
UKŁAD NAPĘDOWY: Przeguby z Almery Greddy oraz sprzęgło poszerzone o 6 mm na średnicy w stosunku do serii oraz pogrubione co by docisk dawał radę
ELEKTRONIKA: Ecu Master by Coobcio Wtryski zmienione z seryjnych na 370 z legendarnego turbowozu Coobcia 435konnego Saaba 900NG
ZAWIESZENIE: seria:-( (na razie)
KOŁA: zima ori z GTi lato 16ATE na oponach Uniroyale rain sport2 205/45
UKŁAD HAMULCOWY: tarcze nawiercane oraz nacinane Bozarto +klocki TRW
BODYKIT: ori GTi (na razie)
OSIĄGI: 203KM i 248Nm
INNE: Pompa paliwa Warbro, regulator cisnienia paliwa, zbiornik na odme, MBC, Blow off, zawór DV, intercooler JDM, dolot kwasówka+alu, zegary Auto Gauge: temperatura oleju, cisnienie oleju, voltomierz, temperatura spalin, doładowanie
jak na pierwszy projekt w PL wyszło ok i mam nadzieje że bedzie tylko lepiej
Moje modyfikacje zaczeły się od założenia sportowego tłumika Ulter oraz sportowej wkładki filtra powietrze firmy K&N co dało wynik na hamowni 148KM i 187Nm.
W miedzyczasie zrobiłem audio tzn wytłumiłem solidnie wnętrze od boczków, drzwi po dach. Założyłem radio Pionnera DEH 4200UB na przodzie głosniki firmy Hertz 165mm+ tweetery 16mm w tylnej półce też Hertz 6x9+tweetery 16mm w bagażniku sub JBL 30cm do tego 2 wzmacniacze Pyle oraz kondensator 1F Toxic. Wszystko spięte dobrymi kablami.
Po pewnym czasie zakupiłem regulowane kółko rozrządu Motor Vision po modach wałka wyszło 154KM i 195Nm i od tego zaczęła się moja prawdziwa zabawa.
Zakupiłem kompresor M45 i zacząłem ostro modzic nie wiedząc co z tego wyjdzie.
Wielkie podziękowania Neptunowi za wsparcie i bieżący udział w projekcie oraz Coobciowi za strojenie, ogólnie wszystkim wymienionym osobom, że moge na nich liczyć.
MODEL: Nissan Almera GTi
SILNIK: SR20DE zalany olejem Mobil 1 5w50
MOC: seria 143 teraz 203KM i 248Nm za sprawą kompesora 0.3bara
UKŁAD DOLOTOWY: Filtr grzybkowy HKS
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 robiony przez MD cars owinięty bandażem, reszta przelot 2.5cala na 2 końcówkach Ultera RS70
UKŁAD NAPĘDOWY: Przeguby z Almery Greddy oraz sprzęgło poszerzone o 6 mm na średnicy w stosunku do serii oraz pogrubione co by docisk dawał radę
ELEKTRONIKA: Ecu Master by Coobcio Wtryski zmienione z seryjnych na 370 z legendarnego turbowozu Coobcia 435konnego Saaba 900NG
ZAWIESZENIE: seria:-( (na razie)
KOŁA: zima ori z GTi lato 16ATE na oponach Uniroyale rain sport2 205/45
UKŁAD HAMULCOWY: tarcze nawiercane oraz nacinane Bozarto +klocki TRW
BODYKIT: ori GTi (na razie)
OSIĄGI: 203KM i 248Nm
INNE: Pompa paliwa Warbro, regulator cisnienia paliwa, zbiornik na odme, MBC, Blow off, zawór DV, intercooler JDM, dolot kwasówka+alu, zegary Auto Gauge: temperatura oleju, cisnienie oleju, voltomierz, temperatura spalin, doładowanie
jak na pierwszy projekt w PL wyszło ok i mam nadzieje że bedzie tylko lepiej
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 17:31 przez Maro, łącznie zmieniany 12 razy.
Znam ten wózek bardzo dobrze
Trzeba dopieścić pierwszy temat dodać kilka info i będzie gites. Autko jeździ w klubie już sporo czasu ... pamietam jeszcze pierwsze starty z moją Primką z boku. Od tego czasu troszkę się zmieniła
Generalnie auto jest w trakcie robienia blacharki inne podzespoły mają się dobrze. Warto pomyśleć o jakimś obniżeniu fury co by lepiej się prowadziła. Silnik igła, dobra komprecha, głowica praktycznie bez nagaru na pełnym syntetyku.
To co udało się uzyskać na dzień dzisiejszy z kompresora to 0,3- 0,35 bar ale to dopiero początek zabawy. Autko zbiera się płynnie w pełnym wachlarzu obrotów, moc rośnie do samego końca. Myślę że przy większym booscie nawet bez turbo ale z dobrą górą idzie robić fajne czasy i cieszyć się z jazdy bez turbodziury i spalania 20 litrów.
Powodzenia w dalszych modach,
Neptune
Trzeba dopieścić pierwszy temat dodać kilka info i będzie gites. Autko jeździ w klubie już sporo czasu ... pamietam jeszcze pierwsze starty z moją Primką z boku. Od tego czasu troszkę się zmieniła
Generalnie auto jest w trakcie robienia blacharki inne podzespoły mają się dobrze. Warto pomyśleć o jakimś obniżeniu fury co by lepiej się prowadziła. Silnik igła, dobra komprecha, głowica praktycznie bez nagaru na pełnym syntetyku.
To co udało się uzyskać na dzień dzisiejszy z kompresora to 0,3- 0,35 bar ale to dopiero początek zabawy. Autko zbiera się płynnie w pełnym wachlarzu obrotów, moc rośnie do samego końca. Myślę że przy większym booscie nawet bez turbo ale z dobrą górą idzie robić fajne czasy i cieszyć się z jazdy bez turbodziury i spalania 20 litrów.
Powodzenia w dalszych modach,
Neptune
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tak na to patrzę i widzę że dużo pracy kosztowało zakompresorowanie auta ale fakt że jak na hamowni dawałem do deski od 1200obr.min to praktycznie przy 1700 już było 0,35bara Coś czego nigdy jak dotąd nie doświadczyłem hehe.
Ps. jaka jest wydajność tego kompresora, jakiś mądry chłopak od 100NX Gti do którego także zapodał kompresor jakoś to wyliczyał na podstawie średnicy kółek pasowych...
aaaaaa kompresor ma jakieś swoje określone maks obroty...
Pss. Dopisz w dziale elektronika że wtryski paliwa masz seryjne wydobyte z mojego legndarnego 435konnego Saaba 900NG który stroi z rozwaloną skrzynią od dwóch miesięcy
Ps. jaka jest wydajność tego kompresora, jakiś mądry chłopak od 100NX Gti do którego także zapodał kompresor jakoś to wyliczyał na podstawie średnicy kółek pasowych...
aaaaaa kompresor ma jakieś swoje określone maks obroty...
Pss. Dopisz w dziale elektronika że wtryski paliwa masz seryjne wydobyte z mojego legndarnego 435konnego Saaba 900NG który stroi z rozwaloną skrzynią od dwóch miesięcy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
oj fajny projekcik
skąd masz tego grila??
co do zawieszenia to całkiem mozłiwe że bede miał prawie nowe sprężyny (1000km przebiegu) -40mm do sprzedania w dobrej $$$ wiec jak ci się nie spieszy to poczekaj 3-4 tygodnie a się dogadamy
prtp'06 stylistycznie kilka almer ładnych jest ale mechanicznie to faktycznie ubogo w PL z tym
skąd masz tego grila??
co do zawieszenia to całkiem mozłiwe że bede miał prawie nowe sprężyny (1000km przebiegu) -40mm do sprzedania w dobrej $$$ wiec jak ci się nie spieszy to poczekaj 3-4 tygodnie a się dogadamy
prtp'06 stylistycznie kilka almer ładnych jest ale mechanicznie to faktycznie ubogo w PL z tym
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Ale wydajności kompresora nie zwiększysz kółkiem bo spadnie sprawność....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Maro, Zacna fura ... "nawidziałem" i "nasłuchałem" jej dobrze Ale fajnie, że nie robisz "zwykłej" pojeżdżawki tylko lecisz na wypasie razem z audio i "lookiem". Naklejka, kwestia gustu .. ale jak wleci ładny lakier to niejeden się obejrzy za tym potworem
W razie rozkmin z elektroniką i CB służę pomocą
W razie rozkmin z elektroniką i CB służę pomocą
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Projekcik bardzo ciekawy i ORYGINALNY ! Dla mnie jeśli faktycznie ma to być fura do codziennego latania, to musisz coś zrobić z tym wydechem. Po pierwsze nie usłyszysz muzyki a po drugie lepiej niech będzie to niepozorny wóz
Chciałem Cie dorwać gdzieś na lotnisku, ale coś nie mogliśmy na siebie trafić
Chciałem Cie dorwać gdzieś na lotnisku, ale coś nie mogliśmy na siebie trafić
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Grill kupiłem przez przypadek na allegro za okazyjną cenę myślałem o VZR ale ten mi bardziej podpasił
Qszi nie martw się też mam P11 z tego samego rocznika i ten sam model oraz ten sam silnik tylko zmodzony na 150KM i 204Nm ale walcze o wiecej
Szalony no fakt nie trafiliśmy na siebie ale za to trafiłem na kresce na Maxime Dylsona.
Wydech fakt do poprawienia jeśli chodzi o look i glebę rownież, projekt zajął sporo czasu oraz dużo $$$ jak na pierwszy projekt w Polsce przystało.
Scubzik napewno skorzystam i tak mi duzo już pomogłeś
Qszi nie martw się też mam P11 z tego samego rocznika i ten sam model oraz ten sam silnik tylko zmodzony na 150KM i 204Nm ale walcze o wiecej
Szalony no fakt nie trafiliśmy na siebie ale za to trafiłem na kresce na Maxime Dylsona.
Wydech fakt do poprawienia jeśli chodzi o look i glebę rownież, projekt zajął sporo czasu oraz dużo $$$ jak na pierwszy projekt w Polsce przystało.
Scubzik napewno skorzystam i tak mi duzo już pomogłeś