Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Almera GTI + Kompresor 0.35bara by Maro

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

[ Almera] Almera GTI + Kompresor 0.35bara by Maro

Post autor: Maro » 2011-06-28, 21:29

Przygoda zaczęła sie od przypadkowego zakupu Almery GTi.
Moje modyfikacje zaczeły się od założenia sportowego tłumika Ulter oraz sportowej wkładki filtra powietrze firmy K&N co dało wynik na hamowni 148KM i 187Nm.
W miedzyczasie zrobiłem audio tzn wytłumiłem solidnie wnętrze od boczków, drzwi po dach. Założyłem radio Pionnera DEH 4200UB na przodzie głosniki firmy Hertz 165mm+ tweetery 16mm w tylnej półce też Hertz 6x9+tweetery 16mm w bagażniku sub JBL 30cm do tego 2 wzmacniacze Pyle oraz kondensator 1F Toxic. Wszystko spięte dobrymi kablami.
Po pewnym czasie zakupiłem regulowane kółko rozrządu Motor Vision po modach wałka wyszło 154KM i 195Nm i od tego zaczęła się moja prawdziwa zabawa.
Zakupiłem kompresor M45 i zacząłem ostro modzic nie wiedząc co z tego wyjdzie.
Wielkie podziękowania Neptunowi za wsparcie i bieżący udział w projekcie oraz Coobciowi za strojenie, ogólnie wszystkim wymienionym osobom, że moge na nich liczyć.

MODEL: Nissan Almera GTi

SILNIK: SR20DE zalany olejem Mobil 1 5w50

MOC: seria 143 teraz 203KM i 248Nm za sprawą kompesora 0.3bara

UKŁAD DOLOTOWY: Filtr grzybkowy HKS

UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 robiony przez MD cars owinięty bandażem, reszta przelot 2.5cala na 2 końcówkach Ultera RS70

UKŁAD NAPĘDOWY: Przeguby z Almery Greddy oraz sprzęgło poszerzone o 6 mm na średnicy w stosunku do serii oraz pogrubione co by docisk dawał radę

ELEKTRONIKA: Ecu Master by Coobcio Wtryski zmienione z seryjnych na 370 z legendarnego turbowozu Coobcia 435konnego Saaba 900NG :-D

ZAWIESZENIE: seria:-( (na razie)

KOŁA: zima ori z GTi lato 16ATE na oponach Uniroyale rain sport2 205/45

UKŁAD HAMULCOWY: tarcze nawiercane oraz nacinane Bozarto +klocki TRW

BODYKIT: ori GTi (na razie)

OSIĄGI: 203KM i 248Nm

INNE: Pompa paliwa Warbro, regulator cisnienia paliwa, zbiornik na odme, MBC, Blow off, zawór DV, intercooler JDM, dolot kwasówka+alu, zegary Auto Gauge: temperatura oleju, cisnienie oleju, voltomierz, temperatura spalin, doładowanie



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

jak na pierwszy projekt w PL wyszło ok i mam nadzieje że bedzie tylko lepiej


Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 17:31 przez Maro, łącznie zmieniany 12 razy.

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-06-28, 21:33

dawaj foty :D ładny wynik fajnie że ktoś przeciera szlaki z kompresorem :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-28, 21:33

No, no...ale niespodzianka ;-) Piękny rezultat.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2011-06-28, 21:36

fajne, głośne auto :)
super, że mamy w Łódzkiej grupie pierwszego kompresora jak i najmocniejsze 1.6 Sunniaka w Polsce :)

[ Dodano: 2011-06-28, 22:38 ]
no i wrzucaj fotki :mrgreen:
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2011-06-28, 21:43

Tyle osób się marzyło i mówiło o zamontowaniu kompresora a tu taka niespodzianka całkiem cichy projekt .Czekamy na FOTKI .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-06-29, 08:29

Gratki, wreszcie ktos ruszyl w temacie Almery, bo na razie oprocz torowej wersji Pumy nie ma zadnego ciekawego projektu. Grill z Lucino a nie obstukany z vz-r :)

z calym szacunkiem ale to po boku to jakas abstrakcja :roll:

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-29, 09:57

prtp'06 Z tego co wiem to właściciel z pewnością zadba o lakierkę :D

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-06-29, 10:12

Wóz jest fajny i gratki kompresora, jednak moment cieniutki w stosunku do turbo. Na moje ciut za głośny jest

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2011-06-29, 11:10

Niespodzianka faktycznie ogromna, hałas też. :) Jak dla mnie look kompletnie nie pasuje, ale widać, że to faza przejściowa i zostanie to ogarnięte. Powodzenia Maro i gratki. :)

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-06-29, 11:25

Znam ten wózek bardzo dobrze ;)

Trzeba dopieścić pierwszy temat dodać kilka info i będzie gites. Autko jeździ w klubie już sporo czasu ... pamietam jeszcze pierwsze starty z moją Primką z boku. Od tego czasu troszkę się zmieniła :D

Generalnie auto jest w trakcie robienia blacharki inne podzespoły mają się dobrze. Warto pomyśleć o jakimś obniżeniu fury co by lepiej się prowadziła. Silnik igła, dobra komprecha, głowica praktycznie bez nagaru na pełnym syntetyku.

To co udało się uzyskać na dzień dzisiejszy z kompresora to 0,3- 0,35 bar ale to dopiero początek zabawy. Autko zbiera się płynnie w pełnym wachlarzu obrotów, moc rośnie do samego końca. Myślę że przy większym booscie nawet bez turbo ale z dobrą górą idzie robić fajne czasy i cieszyć się z jazdy bez turbodziury i spalania 20 litrów.

Powodzenia w dalszych modach,
Neptune
Nissan Primera SR20DE+T

kamil12
fanatyk nissana
Posty: 778
Rejestracja: 2010-02-11, 21:40
Lokalizacja: łódź

Post autor: kamil12 » 2011-06-29, 21:12

No fura to istny Robokop ...wlecą tłumiki i będzie git...pozdrawiamy

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-30, 00:02

Tak na to patrzę i widzę że dużo pracy kosztowało zakompresorowanie auta ale fakt że jak na hamowni dawałem do deski od 1200obr.min to praktycznie przy 1700 już było 0,35bara :D Coś czego nigdy jak dotąd nie doświadczyłem hehe.

Ps. jaka jest wydajność tego kompresora, jakiś mądry chłopak od 100NX Gti do którego także zapodał kompresor jakoś to wyliczyał na podstawie średnicy kółek pasowych...
aaaaaa kompresor ma jakieś swoje określone maks obroty... :P

Pss. Dopisz w dziale elektronika że wtryski paliwa masz seryjne wydobyte z mojego legndarnego 435konnego Saaba 900NG który stroi z rozwaloną skrzynią od dwóch miesięcy :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-06-30, 08:00

no ryczy to ryczy ...tylko gleba konieczna bo stoi jak koza ...ale to napewno juz niedlugo :)

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2011-06-30, 08:27

kamil12 pisze:No fura to istny Robokop
dobre :mrgreen:
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-06-30, 08:46

oj fajny projekcik ;-)

skąd masz tego grila??

co do zawieszenia to całkiem mozłiwe że bede miał prawie nowe sprężyny (1000km przebiegu) -40mm do sprzedania w dobrej $$$ wiec jak ci się nie spieszy to poczekaj 3-4 tygodnie a się dogadamy

prtp'06 stylistycznie kilka almer ładnych jest ale mechanicznie to faktycznie ubogo w PL z tym :cry:
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Koza
fanatyk nissana
Posty: 294
Rejestracja: 2010-06-06, 19:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Koza » 2011-06-30, 08:59

sergiej pisze:bo stoi jak koza
nie przesadzaj z tymi kozami :P

a autko zrobiione kozak ;)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-06-30, 10:00

Ale wydajności kompresora nie zwiększysz kółkiem bo spadnie sprawność....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-06-30, 10:07

Maro, Zacna fura ... "nawidziałem" i "nasłuchałem" jej dobrze :) Ale fajnie, że nie robisz "zwykłej" pojeżdżawki tylko lecisz na wypasie razem z audio i "lookiem". Naklejka, kwestia gustu .. ale jak wleci ładny lakier to niejeden się obejrzy za tym potworem :)
W razie rozkmin z elektroniką i CB służę pomocą :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-06-30, 10:20

To fakt PumaRST, az dziwi ze w PL nie lata zadna N15 z VE pod macha

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-06-30, 10:28

prtp'06 pisze:To fakt PumaRST, az dziwi ze w PL nie lata zadna N15 z VE pod macha
napewno nie jednemu to chodzi po glowie i kto wie moze ktos na przyszly zlot przyjedzie VE

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-06-30, 10:47

sergiej pisze:
prtp'06 pisze:To fakt PumaRST, az dziwi ze w PL nie lata zadna N15 z VE pod macha
napewno nie jednemu to chodzi po glowie i kto wie moze ktos na przyszly zlot przyjedzie VE
oj nie jednemu :-D :->

EOT
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2011-06-30, 12:09

Projekcik bardzo ciekawy i ORYGINALNY !!! Dla mnie jeśli faktycznie ma to być fura do codziennego latania, to musisz coś zrobić z tym wydechem. Po pierwsze nie usłyszysz muzyki a po drugie lepiej niech będzie to niepozorny wóz :-)
Chciałem Cie dorwać gdzieś na lotnisku, ale coś nie mogliśmy na siebie trafić ;-)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Eryk
fanatyk nissana
Posty: 437
Rejestracja: 2010-09-08, 13:54
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Eryk » 2011-06-30, 12:22

Maro, autko kozak, dobre brzmienie wydechu i pierwszy kompresor w łódzkiej :mrgreen: pozdrawiam i powodzenia przy dalszych modyfikacjach

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-06-30, 23:24

nie było tematu nie było i nagle z rozmachem wszedłeś :-D Gratki wyniku, no i zapodaj wykres z hamowni bo jestem ciekaw jak linie idą :-D No i więcej fotek powrzucaj :-D
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-07-01, 08:09

Wykres jest już od dłuższego czasu na forum... :roll:

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2011-07-01, 09:15

W temacie Neptuna jest, ale... :)

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-07-01, 10:57

Jak by to był realny wykres to niezłe poty by były :lol: Mało kto by dał rade od niskich obrotów :lol:

Maro Kazikiem muszą zrobić skan z wykresu albo niech Coobcio wrzuci bo ma na penie, będzie bardziej czytelny :-P
Nissan Primera SR20DE+T

Qszi
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2010-05-18, 10:19
Lokalizacja: Kruszwica

Post autor: Qszi » 2011-07-01, 15:35

Autko suuuper... Podziwiałem na zlocie nawet synek ma fotke przy skorpionie ;)

Chciałbym kiedys też mieć 200KM pod maską :D :mrgreen:
Moja Primerka P11 Hatchback (Pomarańczowy metalik - lub jak kto woli Rudy :P)
2.0 16V 131KM Pb + LPG SLX z 97r

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2011-07-01, 20:52

Grill kupiłem przez przypadek na allegro za okazyjną cenę myślałem o VZR ale ten mi bardziej podpasił :-P

Qszi nie martw się też mam P11 z tego samego rocznika i ten sam model oraz ten sam silnik tylko zmodzony na 150KM i 204Nm ale walcze o wiecej :mrgreen:

Szalony no fakt nie trafiliśmy na siebie ale za to trafiłem na kresce na Maxime Dylsona.

Wydech fakt do poprawienia jeśli chodzi o look i glebę rownież, projekt zajął sporo czasu oraz dużo $$$ jak na pierwszy projekt w Polsce przystało.

Scubzik napewno skorzystam i tak mi duzo już pomogłeś

Awatar użytkownika
nismojoe
fanatyk nissana
Posty: 503
Rejestracja: 2010-01-25, 12:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nismojoe » 2011-07-02, 21:49

Gratuluję wyniku, przyjemna felga pasuje do almery. Nie sądziłem , że coś może byc 2 razy głośniejsze od mojego auta - samolot !
powodzenia w ogarnianiu
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”