[ Primera] Wymuskana P11 by Graboss
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Wymuskana P11 by Graboss
MODEL: Nissan Primera P11 99'
SILNIK: 1998ccm - 130KM
KAROSERIA: wymuskana, nie ma elementu który nie jest muśnięty
UKŁAD DOLOTOWY: seria zakończona stożkiem
UKŁAD WYDECHOWY: strumienica, przelot, końcowy WM Sport
UKŁAD ELEKTRONICZNY: jest i jeszcze wszystko działa
ZAWIESZENIE: przód - seria na sprężynach HR (około - 50)
tył - od GT
KOŁA: lato - TeamDynamicMotorsport 17" 215/45R17
zima - stal 185/65R15
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ŚRODEK: fotele przednie od GT reszta seria
DODATKI: rozpórka od GT
Ostatnimi czasy porobiłem parę rzeczy:
wymieniłem przeguby zewnętrzne i wewnętrzny, prawą półoś, kompletne sprzęgło(valeo), klocki (tył, przód), filtry, płyny, przewody i świece, więcej grzechów nie pamiętam....
1.
By graboss at 2010-11-26
2.
By graboss at 2010-11-26
3.
By graboss at 2010-11-26
4.
By graboss at 2010-11-26
SILNIK: 1998ccm - 130KM
KAROSERIA: wymuskana, nie ma elementu który nie jest muśnięty
UKŁAD DOLOTOWY: seria zakończona stożkiem
UKŁAD WYDECHOWY: strumienica, przelot, końcowy WM Sport
UKŁAD ELEKTRONICZNY: jest i jeszcze wszystko działa
ZAWIESZENIE: przód - seria na sprężynach HR (około - 50)
tył - od GT
KOŁA: lato - TeamDynamicMotorsport 17" 215/45R17
zima - stal 185/65R15
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ŚRODEK: fotele przednie od GT reszta seria
DODATKI: rozpórka od GT
Ostatnimi czasy porobiłem parę rzeczy:
wymieniłem przeguby zewnętrzne i wewnętrzny, prawą półoś, kompletne sprzęgło(valeo), klocki (tył, przód), filtry, płyny, przewody i świece, więcej grzechów nie pamiętam....
1.
By graboss at 2010-11-26
2.
By graboss at 2010-11-26
3.
By graboss at 2010-11-26
4.
By graboss at 2010-11-26
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:20 przez Graboss, łącznie zmieniany 1 raz.
Hej
Kolejna ładna primerka p11, ze zdjęć widać że dopieszczona, super się prezentuje na tych alu. Możesz jeszcze dodać jakąś fotkę wnętrza, i silnika
pozdrawiam,
Wolfshade
Kolejna ładna primerka p11, ze zdjęć widać że dopieszczona, super się prezentuje na tych alu. Możesz jeszcze dodać jakąś fotkę wnętrza, i silnika
pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fotki z toru Lublin jak widzę
Jeszcze z GT możesz przełożyć heble przód oraz wałek ssący
Jeszcze z GT możesz przełożyć heble przód oraz wałek ssący
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Mogło polecieć 50 spokojnie. Seryjna 2.0 P11 stoi przodem bardzo wysoko. U mnie też tyle poleciało.bombel pisze:Po zdjeciach widze ze -35 mm. Ta ty;lo wygladaGraboss pisze:ZAWIESZENIE: przód - seria na sprężynach HR (około - 50)
Mam pytania do autora:
jaką masz szerokość felg, jakie ET i czy przy oponie 215/45R17 przy maksymalnym skręcie nigdzie Ci nie haczy? (chodzi mi o przednie nadkola)
hehehe wymuskana tzn nie ma elementu bez muśnięcia - wszędzie jakieś ryski i wgniecenia.
Odnośnie sprężyn to była dziwna sprawa jak serie zmieniłem z tyłu i przodu na GT to przód strasznie wysoko stał (jakbym miał ze 300kg w bagażniku), po założeniu z przodu H&R auto w końcu wygląda jak należy. Przy tym zawiasie i oponach 215R17 jakzda po polskich drogach nie należy do najbardziej komfortowych ale na torze sprawuje się ekstra
Odnośnie ET to mogę sprawdzić bo teraz nie pamiętam ale z przodu nic nie ociera za to z tyłu musiałem ranty zaklepać bo nachodziły na oponę. Po tej operacji nic nie ociera, dobija itp.
Zamuliło i to znacznie na 17"
Odnośnie sprężyn to była dziwna sprawa jak serie zmieniłem z tyłu i przodu na GT to przód strasznie wysoko stał (jakbym miał ze 300kg w bagażniku), po założeniu z przodu H&R auto w końcu wygląda jak należy. Przy tym zawiasie i oponach 215R17 jakzda po polskich drogach nie należy do najbardziej komfortowych ale na torze sprawuje się ekstra
Odnośnie ET to mogę sprawdzić bo teraz nie pamiętam ale z przodu nic nie ociera za to z tyłu musiałem ranty zaklepać bo nachodziły na oponę. Po tej operacji nic nie ociera, dobija itp.
Zamuliło i to znacznie na 17"
Wiosna idzie a więc mały UP
1. Wymienione wszystkie płyny
2. Zamontowałem 2,5" (jest tak kolektor 4-1 seria, złącze elastyczne, 2,5" przelot, koniec WM Sport) nie drze japy jak Nexave, wydaje mi się że lepiej idzie z dołu). Jak znajdę chwilę to wkleję filmiki przed i po.
3. W najbliższym czasie założę alusy i kupię oponki Bridgestone Potenza re 050
4. Naprawiony alternator - na wolnych obrotach falowało oświetlenie - polecam przy okazji machaniorów od rozruszników itp. na Zemborzyckiej na terenie piekarni.
1. Wymienione wszystkie płyny
2. Zamontowałem 2,5" (jest tak kolektor 4-1 seria, złącze elastyczne, 2,5" przelot, koniec WM Sport) nie drze japy jak Nexave, wydaje mi się że lepiej idzie z dołu). Jak znajdę chwilę to wkleję filmiki przed i po.
3. W najbliższym czasie założę alusy i kupię oponki Bridgestone Potenza re 050
4. Naprawiony alternator - na wolnych obrotach falowało oświetlenie - polecam przy okazji machaniorów od rozruszników itp. na Zemborzyckiej na terenie piekarni.
Letni set up
robi się:
zrobił się:
Na alusy wleciały bridgestone potenza re050 215/45R17 (foto poglądowe http://koszykopon.pl/galerie/b/bridgest ... _12604.jpg )
Przy okazji wizyty u wulkanizatora na stalówki wleciały opony do upalania na torze BFgoodrich G-force 194/45R15
Odnośnie wulkanizatora to zakład w którym robiłem znajduje się na Piaseckiej za krzyżówkami na Świdnik (sąsiaduje z KEWTem). Duży wybór felg i opon, za swój komplet zapłaciłem 1tys. (prawie nówki - wchhhj mięsa) i to na tyle z plusów! Atmosfera w zakładzie grobowa, cuda się zdarzają - najpierw szpilka sama się wbiła do środka piasty i panowie nawet nie raczyli spróbować jej naprawić, później kwota którą miałem zapłacić za przekładkę stalówek sama cudownie się rozmnożyła, a na koniec (dopiero w pracy zobaczyłem jak myłem felgi) pojawiły się nowe rysy na alusach :killer: :killer: :killer: . NIE POLECAM
Dziś w planie wymiana parownika, przewodów i filterków od podtlenku LPG
robi się:
zrobił się:
Na alusy wleciały bridgestone potenza re050 215/45R17 (foto poglądowe http://koszykopon.pl/galerie/b/bridgest ... _12604.jpg )
Przy okazji wizyty u wulkanizatora na stalówki wleciały opony do upalania na torze BFgoodrich G-force 194/45R15
Odnośnie wulkanizatora to zakład w którym robiłem znajduje się na Piaseckiej za krzyżówkami na Świdnik (sąsiaduje z KEWTem). Duży wybór felg i opon, za swój komplet zapłaciłem 1tys. (prawie nówki - wchhhj mięsa) i to na tyle z plusów! Atmosfera w zakładzie grobowa, cuda się zdarzają - najpierw szpilka sama się wbiła do środka piasty i panowie nawet nie raczyli spróbować jej naprawić, później kwota którą miałem zapłacić za przekładkę stalówek sama cudownie się rozmnożyła, a na koniec (dopiero w pracy zobaczyłem jak myłem felgi) pojawiły się nowe rysy na alusach :killer: :killer: :killer: . NIE POLECAM
Dziś w planie wymiana parownika, przewodów i filterków od podtlenku LPG
Jakie ET mają te felgi?Nigdzie Ci nie obciera?
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Dziś wpadł Citroen tjuning a mianowicie spryskiwacze mgłowe z C3 - zakupione w ASO (koleś od razu pytał się czy do hondy hehehe mówił że jak tam pracuje to jeszcze nikt do C3 nie kupował a jedynie do japońców) trochę przepłaciłem (70zł komplet) ale nie chciało mi się już nigdzie jeździć i szukać albo na allegro zamawiać. Jak tylko znajdę chwilkę to nagram filmik jak to działa.
Lada moment kolejny francja tjuning tj dokładka od laguny - jak zrobię nie omieszkam się pochwalić.
Jeszcze jeden element dekoracyjno-użytkowy zamówiony ale o tym jak zamówienie zostanie zrealizowane.
Lada moment kolejny francja tjuning tj dokładka od laguny - jak zrobię nie omieszkam się pochwalić.
Jeszcze jeden element dekoracyjno-użytkowy zamówiony ale o tym jak zamówienie zostanie zrealizowane.
Spryski fajna sprawa.Też będę zakładał ale jakoś czasu nie ma żeby się zebrać i kupić.Dokładki do Laguny też poszukuję ale znaleźć nie mogę w okolicy.Zapodaj fotki z dokładką.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
MacGayver pisze:a próbowałeś spryskać sobie szybę przy większej prędkości ?Graboss pisze:Spryskiwacze mgłowe zamontowane i działają wyśmienicie
Przy wyższej prędkości wszystkie spryskiwacze słabo działają.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Ciekawie to wygląda a ja mam pytanie czy zamierzasz zamienić te żółte kierunkowskazy tylne na białe ? Bo wg mnie o wiele lepiej by to wyglądało
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Z kierunkami to sprawa wygląda tak - nie mam kasy na takie mody, jak się trafi ktoś kto będzie się chciał zamienić to bardzo chętnie ale jak nie to zostaje jak jest
[ Dodano: 2011-04-22, 11:56 ]
Elementy dekoracyjno - użytkowe zamontowane.
1.
2.
[ Dodano: 2011-05-04, 13:03 ]
Parę dni temu wpadła francja tjuning a mianowicie dokładka od laguny (sorrki za jakość zdjęć)
[ Dodano: 2011-11-05, 18:39 ]
A więc tak:
Po wymianie przegubu dalej coś chrobotało więc padło podejrzenie że dodatkowo uszkodzony jest przegub wewnętrzny, jest on ciężko dostępny i dość drogi więc wycieczka do wygnanowa i zakupiłem komplet osi od skrzyni do koła z przegubami i łożyskiem - zamontowane i co i kutwa dalej coś napier.... rachunek prosty zostało już tylko łożysko... ale żeby nie było zbyt pięknie tego samego dnia co wymieniłem komplet osi wieczorem po piątkowym spocie urwała się lewa półoś :killer:
Następnego dnia wycieczka do wygnanowa i zakup półośki bez tego badziewnego odważnika przez który właśnie te ośki pękają
Zakupione łożysko i półoś trafiły na swoje miejsce i ... CUD nic nie stuka nic nie puka nic nie piszczy
przy wymianie łożyska okazuje się że piasta jest do wymiany (delikatnie mówiąc)
Dobra już wszystko ogarnięte i ładnie jeździ ale tylko przez jeden dzień bo już następnego dnia rzuca palenie i podczas pracy rozrusznika słychać stuki.
Rozrusznik wyjęty i:
okazuje się że mam dwa rozruszniki :killer: :killer:
dzięki staremu rozrusznikowi od W@sia koszt naprawy był nie wielki
z dwóch zrobili jeden i po zamontowaniu wszystko działa tip top
Jako że posiadam już kartę stałego klienta w Wygnanowie dostałem od nich w gratisie takią małą aczkolwiek przydatną pierdółkę:
jak wszystko dobrze pójdzie to za kilka dni pojawi się mały mod podnoszący trochę moc
[ Dodano: 2012-03-09, 10:16 ]
[ Dodano: 2012-03-09, 10:17 ]
Dobra Panowie wiosna idzie i czas powoli coś z autem robić.
Na dzień dobry jakiś miesiąc temu odchudziło mi się auto na parkingu pod blokiem
Rysa delikatnie przetarta pastą 3M ale jeszcze jest mały ślad :killer:
Kilka dni temu wpadł nowy gadżet:
Z odczuwalnych zmian to szybciej się wkręca i jakoś lepiej chyba "idzie" (z tym że nie wiem czy to wina kolektora czy może ja się tylko tak jaram) Z minusów dźwięk się zmienił i jest taki kutwa hondowski oraz jest znacznie głośniej. Coś w tym temacie trzeba będzie pomyśleć (jakiś środkowy tłumik się zamontuje).
A tu macie ogólny burdel pod maską (z jednej strony chciałbym to jakoś ładnie ogarnąć a z drugiej czy jest sens???)
[ Dodano: 2011-04-22, 11:56 ]
Elementy dekoracyjno - użytkowe zamontowane.
1.
2.
[ Dodano: 2011-05-04, 13:03 ]
Parę dni temu wpadła francja tjuning a mianowicie dokładka od laguny (sorrki za jakość zdjęć)
[ Dodano: 2011-11-05, 18:39 ]
A więc tak:
Po wymianie przegubu dalej coś chrobotało więc padło podejrzenie że dodatkowo uszkodzony jest przegub wewnętrzny, jest on ciężko dostępny i dość drogi więc wycieczka do wygnanowa i zakupiłem komplet osi od skrzyni do koła z przegubami i łożyskiem - zamontowane i co i kutwa dalej coś napier.... rachunek prosty zostało już tylko łożysko... ale żeby nie było zbyt pięknie tego samego dnia co wymieniłem komplet osi wieczorem po piątkowym spocie urwała się lewa półoś :killer:
Następnego dnia wycieczka do wygnanowa i zakup półośki bez tego badziewnego odważnika przez który właśnie te ośki pękają
Zakupione łożysko i półoś trafiły na swoje miejsce i ... CUD nic nie stuka nic nie puka nic nie piszczy
przy wymianie łożyska okazuje się że piasta jest do wymiany (delikatnie mówiąc)
Dobra już wszystko ogarnięte i ładnie jeździ ale tylko przez jeden dzień bo już następnego dnia rzuca palenie i podczas pracy rozrusznika słychać stuki.
Rozrusznik wyjęty i:
okazuje się że mam dwa rozruszniki :killer: :killer:
dzięki staremu rozrusznikowi od W@sia koszt naprawy był nie wielki
z dwóch zrobili jeden i po zamontowaniu wszystko działa tip top
Jako że posiadam już kartę stałego klienta w Wygnanowie dostałem od nich w gratisie takią małą aczkolwiek przydatną pierdółkę:
jak wszystko dobrze pójdzie to za kilka dni pojawi się mały mod podnoszący trochę moc
[ Dodano: 2012-03-09, 10:16 ]
[ Dodano: 2012-03-09, 10:17 ]
Dobra Panowie wiosna idzie i czas powoli coś z autem robić.
Na dzień dobry jakiś miesiąc temu odchudziło mi się auto na parkingu pod blokiem
Rysa delikatnie przetarta pastą 3M ale jeszcze jest mały ślad :killer:
Kilka dni temu wpadł nowy gadżet:
Z odczuwalnych zmian to szybciej się wkręca i jakoś lepiej chyba "idzie" (z tym że nie wiem czy to wina kolektora czy może ja się tylko tak jaram) Z minusów dźwięk się zmienił i jest taki kutwa hondowski oraz jest znacznie głośniej. Coś w tym temacie trzeba będzie pomyśleć (jakiś środkowy tłumik się zamontuje).
A tu macie ogólny burdel pod maską (z jednej strony chciałbym to jakoś ładnie ogarnąć a z drugiej czy jest sens???)