[ Primera] KANT Nissan Primera P10eGT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ryba czemu z przykrościa, sprzedał sie to dobrze moje amorki jeszcze daja rade i w sumie wymiana nie była konieczna. Teraz mam mega cheć na tyln rozpórkę, może coś jakoś klubowo wymyślimy?? Czerwony pasek to moja własna inwencja twórcza fajnie, że sie podoba, w tym sezonie zrobie go jeszcze raz ale to dopiero jak ogarnę przedni zderzak
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
U mnie zawiecha daje wiele do życzenia i przed latem wszystko chce wyprostować. Wlecą w/w amorki i do tego springi MTS -40 z gumami 205/50. Podejrzewam że bedzie dość twardo ale auto będzie się trzymać asfaltu w rozsądnych pieniądzach... dam znać jak to wyszło albo kiedyś się brykniesz przy okazji zlotu/spotu.
Nissan Primera SR20DE+T
to nie ma co pisać tylko podstawiać jakaś P10 na warsztat i działać roboty z tym chyba nie bedzie dużo, jak tutaj nic sie nie dzedzie dziać to bede kminił na własna reke ten tematMacGayver pisze:zabieram się od dłuższego czasu do tego tematu i chyba w końcu się za to wezmę
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
To wkoncu cena przykladowa te 110 zl to za komplet przod+tyl i to jako sztuka jest, czy za przod 110 i za tyl 110 czyli komplet 220zl?? Bo wole wiedziec jasno co i jakMacGayver pisze:Gdyby przy komplecie przód + tył cena wyszła powiedzmy 110zł za szt to chyba by nie wyszło wcale tak dużo. Kwestia tylko ilu by było chętnych
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Dzieki, auto nie jest idealne ale staram sie je utrzymać w jak najlepszym stanie ostatnio porobiłem parę rzeczy, no i nastepne czekaja w kolejce. Na dniach popisze co i jak. Udało sie też pojechać 3 rundy Kulka Race na Torze Lublin w Pierwszej eliminacji byłem 22 w generalce na 43 i 7 z 20 w klasie. 2 runda 30/45 w klasie 11/18 no i ostatnia runda 18/20 w klasie, pomyliłem trase tendencja spadkowa, jeszcze dużooo nauki przedemną mam nadzieje, ze na nastepna impreze też sie uda pojechać i bardziej technicznie podejść do jazdy no i fajnie, że pojawiło sie troche znajomych aut na torze
http://www.youtube.com/watch?v=FfHBoSYH ... tu.be&hd=1
http://vimeo.com/28006732 dwie produkcje od chłopaków z lbn
pozdro
http://www.youtube.com/watch?v=FfHBoSYH ... tu.be&hd=1
http://vimeo.com/28006732 dwie produkcje od chłopaków z lbn
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
no troche ja buja ale chyba to za sprawa amorów z przodu jednak żałuje, że wtedy nie zawinąłem od Ciebie weiteców za bardzo pochwaliłem obecne i musze teraz coś kupić, na tył już wpadły kyb excel-g teraz czas na przód może coś pomożecie Ultara SR chyba nie do zdobycia Co do pogody to dopisała nie powiem startujących też troche było, ale 2 wczesniejsze rundy troche padało ciekawe jak by poszło gdybym nie zamotał sie w jednym przejezdzie ważne ze dojechałem cało i nie byłem ostatni
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
A może bilstein b6 sport też fajne amorki http://allegro.pl/infiniti-g20-amortyza ... 11834.html
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Primka prze pięknie się prezentuje i fajnie że jest raz na jakiś czas oprowadzana po torze w lublinie
Ps. Pokombinuj koniecznie z pochyleniem przednich kół - najprościej to zrobić po przez podszlifowanie mocowania górnego wachacza od storny budy oraz tej łapy - czasy poprawisz o 4-5 sek na kółko, tak to się sprawdziło w dwóch Sunnych GTi, negat 2 stopnie maks, opon nie będzie drzeć a na torze nie będzie podsterowności i piszczenia oponami
Ps. Pokombinuj koniecznie z pochyleniem przednich kół - najprościej to zrobić po przez podszlifowanie mocowania górnego wachacza od storny budy oraz tej łapy - czasy poprawisz o 4-5 sek na kółko, tak to się sprawdziło w dwóch Sunnych GTi, negat 2 stopnie maks, opon nie będzie drzeć a na torze nie będzie podsterowności i piszczenia oponami
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Kuba przy wymianie amorów zobacze co i jak i może coś uda sie podziałać co do poprawy czasów to myśle, że jeszcze dużo nauki przedemna ale skoro pochylenie kół też ma pomóc to warto pokombinować dzieki Siwol za linka, miał ktoś z was doczynienia z Bilstein B6?? ciekwe jak by to banglało z obecnymi sprężynami MTS, i czy nie było by za twardo do codziennego poruszania sie?? chciał bym to jakoś wmiare szybko ogarnać. Ryba ULTRA SR chyba nie do osiagniecia i jednak troche drożasze od tych z ogłoszenia...
Ostatnio zmieniony 2011-08-24, 22:48 przez KTR, łącznie zmieniany 1 raz.
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze