Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] KANT Nissan Primera P10eGT

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

[ Primera] KANT Nissan Primera P10eGT

Post autor: KTR » 2010-11-23, 23:07

MODEL: Nissan Primera P10 2.0eGT 1996r
WYPOSARZENIE: 2 poduszki powietrzne, ABS, centralny zamek, 4 x elektryczne szyby, elektryczne lusterka, elektryczny szyberdach, klimatyzacja,2 stopniowe podgrzewanie foteli przednich
SILNIK: SR20DE seria + mod rozrządu +przyśpieszony zapłon+ BRC Sequent24
PLANY: ścięcie głowicy, porting
UKŁAD NAPĘDOWY: ori skrzynia P10GT
PLANY: nowe sprzęgło tylko nie wiem jeszcze jakie?
UKŁAD DOLOTOWY: seria
PLANY: dolot na szerokiej przepływce + doprowadzenie powietrza ze zderzaka
UKŁAD WYDECHOWY: seria bez kata
PLANY: SSAC 2,5” + wydech 2,5’’ na dwóch tłumikach środkowy przelotowy MTECH + koncowy El-tec (przelot lub przelotowo-komorowy?)
ELEKTRONIKA: seria
PLANY: ECU Master
ZAWIESZENIE: seria + springi MTS -40
PLANY: rozpórki + jakieś amory
UKŁAD HAMULCOWY: seria
PLANY: Hamulce Przód P11GT
KOŁA: lato TSW Blade 7X15 ET35 + TOYO T1R 195/50, zima ori felgi P10GT + nowe nalewki 185/65 R14
PLANY: 15’’ na zime, i jakieś koła na zakrety
BODY: Komplet ospojlerowania P10GT/Sri, ori grill przedliftowy
PLANY: spawanie i lakierowanie zderzaka z przódu, oryginalna lewa lampa przednia
ŚRODEK: seria
PLANY: sportowa kierownica + obszycie gałki, mieszka, i dźwigni od ręcznego

Obrazek


Witam wszystkich :) zbierałem się do opisu mojego auta dłuższy czas i wkoncu się udało. Nissanem śmigam lekko ponad rok. Polubiłem strasznie to auto i myśle, że troche ze mna zostanie ;-) . Historia zakupu była troche zawikłana. Po sprzedaży mojego poprzedniego auta (R19 16V) postanowiłem szukać czegoś młodszego mniej awaryjnego i szybszego. Z racji ze wcześniej poruszałem sie Mazdą 323GT która miło wspominam do tej pory postanowiełem szukać jakiegoś japończyka. W tym czasie MRC śmigał Almera GTi, która kilka razy miałem przyjemność prowadzić, ten model spodobał mi sie na tyle, że postanowiłem szukać właśnie takiego auta dla siebie ;-) Marzyła mi sie zielona przedliftowa N15 :P jednak rynek szybko uświadomił mi, że nie bedzie łatwo znaleść jakąkolwiek zadbana sztuke w budżecie który posiadałem. Postanowiłem, że nie bede ograniczał swoich poszukiwań do N15 i przeglądałem inne oferty aut typu GTi :) W tym czasie na nissanklubie pojawił sie opis bardzo fajnej Primery P10GT. Z racji, że ten model zawsze mi sie podobał postanowiłem napisać PW w sprawie odkupienia auta :) Auto nie było na sprzedaż, więc olałem temat i dalej przgladałem allegro. Jednak po pewnym czasie dostałem cynk i pojechalismy ja ogladać. Na poczatku Nie byłem zdecydowany i ustaliliśmy, że trzeba wszstko przemyśleć na spokojnie, ja zakup a właściciel sprzedaż. W drodze powrotnej do domu już wiedziałem, że chce to auto :) I po paru dniach Primera stała u mnie pod domem 8-)
Auto jak już wcześniej pisałem jest 1996r i przyjechało do polski w 2007r ze Szwajcarji gdzie było serwisowane i użytkowane przez jednego Własciciela. W polsce przedemna poruszał sie nim starszy pan który założył do niej instalacje BRC i Rossi od którego odkupiłem auto. Mniej wiecej tak sie preyentowalo
Obrazek
Od momentu zakupu udało mi sie porobić pare rzeczy:
*nowe tarcze przód brembo + klocki przód/tył trw
*nowe linki od recznego bo mi dobrze nie odbijał, przez co w zime mało nie rozwaliłem auta
*ustawienie zbieżność + wymiana śrób do jej regulacji bo stare sie pourywały + wachacze tylne wewnetrzne i śróby które je łaczyły od str piasty
*4X łaczniki stabilizatorów, przód już skonczyłem i mam już drugi komplet
*wymiana oleju w skrzyni na Valvoline 75W90
*wymiana oleju w silniku na Valvoline VR1 Racing 10W60
*2X półosie( rozleciały sie w odstepie tyg, w sumie tyle dobrze,że niedaleko domu :P )
*4X śmieszne zimowe nalewki na ori felgi
*Z powodu, że stare letnie opony 14'' były do wymiany postanowiłem szukać 15" i udało sie trafić TSW Blade z prawie nowymi Barumami Bravuris 195/55 (dzieki MRC) które sprzedałem i kupiłem nowe Toyo t1r 195/50
*springi MTS -40 (różnica pomiedzy ori spreżyna a mts)
Obrazek
*wymiana jednego wtrysku od gazu który nie wiadomo czego padł w sumie przebieg instalacji nie taki duży
*sprawdzenie nabicie i odgrzybienie klimy
Auto nie sprawiało i mam nadzieje, że nie bedzie sprawiać wiekszych problemów, dlatego korciło mnie by coś pokombinować ze zwiekszeniem mocy. Ostatnia zima dała sie P10 we znaki i stwierdziłem, że jakie kolwiek modzenie bedzie mijało sie z celem jeśli buda nie bedzie ogarnieta. Wiec auto powedrowało na kilka dni do warsztatu
na poczatku było tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
z czasem
Obrazek
Obrazek
Obrazek
a teraz auto wyglada tak
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Można powiedzieć, że prawie jestem zadowolony :P zobaczymy po zimie mam nadzieje, że bedzie ok. Planami na przyszłość bedzie montaż SSAC 2,5'' który leży juz z pół roku i prawdopodobnie jakiegoś wydechu 2,5''. W miedzy czasie bede chciał wymienić sprzegło i łożyska z tyłu bo już sie odzywaja. Pózniej w miare możliwości bede starał sie wprowadzić moje plany w życie i oczywiscie utrzymywać auto w jak najlepszym stanie i kondycji. Swoja droga chciałbym podziekować wszystkim którzy w mniejszym lub wiekszym stopniu pomagali mi i znosili mnie przy wszelakich manewrach przy Primie hehe :mrgreen:
pozdro :)
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:35 przez KTR, łącznie zmieniany 10 razy.
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-23, 23:28

Piękne klasyczne auto :)
Można się zakochać :)
Powodzenia w modach :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2010-11-23, 23:29

p10ki sa za..te...kiedys w latach 90tych znajomy brata miał taka tylko czerwona i pierwszy raz w zyciu jechalem 150konnym autem.... :roll: wielki sentyment.Czerwone paski i żółty halogen prezentuja sie swietnie :) powodzonka w ogarnianiu i modowaniu
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-11-23, 23:33

Po wyszykowaniu auto nasuwa się na myśl słowo "niezły cukierek" :-D

Blacha jak widzę ogarnięta więc przychodzi czas na mody :-D kolektor widzę ogarnięty, bo zaproponowałbym co innego :-D a co do reszty wydechu to też by się co złożyło :-P

Podsumowując: Buda zdrowa więc niech i mody idą w dobrym kierunku :mrgreen:

Gratki zakupu ;-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-11-24, 14:06

No nareszcie opisałeś sprzęta :D myślałem że już w tym roku się nie zbierzesz :P jechaliśmy po nią dwa razy a perypetie z kupnem primy wspominamy do dziś :) ale z perspektywy czasu można śmiało powiedzieć że się opłacało ! niewątpliwie jest to już klasyk buda w oryginale auto nigdzie nie bite teraz po kompleksowym ogarnięciu blacharki nie ma się do czego przyczepić :) Auto technicznie ogarnąłeś więc czas na jakieś mody :D a jest co modzić bo baza jest konkretna zrzucaj z pułki tego SSAC'a no i klep coś na 2.5' tylko końcowy to może zapodaj przelotowo komorowy (pamiętaj o naszych głowach :) ) jakby to wystroić na szerokiej przepływce to mogło by być jedno z mocniejszych DE ;)

ps. zapomniałeś załączyć wykresu z EGP !!

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-24, 14:24

KTR Nareszcie !! heh wiecej fotek poprosimy :D jak wygląda motor :D


Czeka Cie widze dużo pracy :)

Ale fajnie się prezentuje tak jak każda P10 :mrgreen:

Jak widze silniczek to Low Port

Kurcze poluje juz od dawna na ten kolktor :-(

Ale każdy chce bóg wie jakie pieniądze :-|

Dużo planów... z opisu zauważyłem, mam nadzieje że dotrwasz :D

Powiedz mi ty miałeś body na progach ? chyba nikt tego nie konserwował :-| Bo ruda zadziałała.

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-11-24, 16:29

Ryba pisze:Czeka Cie widze dużo pracy :)
chyba dużo pracy zostało odwalone :) auto ogarnięte mechanicznie i blacharsko... teraz zostało zająć się akcją "power up" :mrgreen:
Ryba pisze:Jak widze silniczek to Low Port
Coobcio kiedyś pisał że dużo Nm generuje ten kolektor 8-)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-24, 16:43

Fakt, masz racje. Jednak lista planów jest i tak długa :P

No własnie... a do mojego silnika z P11 jak znalazł :D

Tyle że ze świecą tego szukać, przynajmniej w moim woj. i na allegro :-|

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-11-24, 21:53

a tak prima zapodaje na chwilę obecną :-D


http://www.youtube.com/watch?v=ZxecauXu ... re=related


http://www.youtube.com/watch?v=Tka4COMjzro

Ps. Ryba nagrał byś coś od siebie to byśmy porównali "na oko" wasze auta ;)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-24, 22:06

MRC

Gdzieś miałem filmik z autostrady jak jechałem do poznania. Poszukam.

Na chwile obecną nagranie czegokolwiek jest nie możliwe. Założyłem już zimówki itp..

Kombinujcie przez zimę będziemy działać potem..

Hmm.. nie sądziłem że Low Port nie ma czujnika ciśnienia oleju :-/

Kiedy będziecie badać jaką mocą autko dysponuje ??

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-11-24, 22:11

jak znajdziesz to zapodaj :) btw zimówki aż tak nie przeszkadzają żeby coś nagrać aby nawierzchnia pozwoliła ;)

co do czujnika to właśnie jak to jest ? wszystkie przedliftowe miały a poliftowe już nie ?

z hamownią jest u nas lipa w okolicy drogo i mało miarodajnie :-/ Jak KTR ruszy z modami przez zimę to może na wiosnę byśmy się do stolicy wybrali na profesjonalne rolki :-) sam chętnie bym sunnego pomierzył....

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-24, 22:18

Do WaWy przecież poznań jest bliżej :) Z bonzo i chłopakami sam ostatnio byłem na hamowni podczas odwiedzin. :)

Oj tu nie masz racji... Jest różnica :P kółko waży o jakieś 1,5-2 kilo więcej niż przy profilu "45"
Czuć to na samochodzie.

Generalnie spał nie będę przez zimę tak wiec dajcie z siebie wszystko :P

Potem porównamy wyniki :D

Kiedy SSAC wkładacie? Czy wydech 2.5 nie rozluźni za bardzo spalin może 2.25 ??

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-11-24, 22:54

to zimowe masz 15- stki ? ciężkie to Twoje zimowe koło bo superturismo do lekkich już nie należy :->

Kiedy SSAC wkładacie? Czy wydech 2.5 nie rozluźni za bardzo spalin może 2.25 ??
To już niech właściciel się wypowie kiedy :-D temat założył i nic w temacie nie pisze :-P
moim zdaniem do zwykłego DE 2.25 jest w sam raz ale i 2.5 jest OK najwyzej obetnie troszkę Nm za to jest bardziej perspektywiczny może kiedyś się jakieś Turbo zamarzy albo VE :)

Ps. Ryba my mieszkamy pod Lublinem do wawy mamy niecałe 200 Km a do Poznania prawie 500 :-P

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-24, 22:59

aaaa... to sorry... wygłupiłem się :)

Nie ja mam 16 :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-11-24, 23:10

Ryba myśle, że troche rzeczy zrobiłem przy aucie, najważniejsze było i jest utrzymanie auta w jak najlepszym stanie technicznym :-) Planów jest troche ale mysle, ze z czasem wszystko ogarne i dotrwam :-P Priorytetem, było ogarniecie budy i konserwacja :) Z racji, że od jakiegoś czasu budżet jest mega okrojony robie tylko to co jest niezbedne. Mam nadzieje, że niedługo sie to zmieni, pooddaje długi i bedzie już z górki ;-)
Cały czas na aucie było ori body, po kupnie był jeden mały pryszcz który postanowiłem zrobić po zimie i niestety takie jezzy powychodziły :-? z tego co mówili ludzie którzy robili blacharkę, od nowości nic nie było robione, jednak polska zima jest straszna :-(
Co do wydechu chciałbym by na nowy sezon już był na aucie ;-) tak jak i nowe sprzegło, zobaczymy co wyjdzie. 2.5 bedzie po całości tak jak kolektor i tłumik który kupiłem od Bodka, i tak jak pisze MRC nie wiadomo może przyda sie na przyszłość :-P Prima była już sprawdzana na hamowni :) W wwa wyszło 155KM u nas w lbn 150. Zdaje mi sie że wydech troche wszystko podcisgnie bo obecny jest niezle porzezbiony :shock:
Ryba Wy lepiej z MacGayverem kombinujcie jakieś rozpórki do P10 :)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-24, 23:22

Przód to jest sprawa bardzo prosta gorzej będzie z tyłem :P ale jak bedzie chwila wolna od uczelni a garage bedzie wolny to wystrugamy coś :P

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-11-24, 23:30

no własnie u mnie chyba wtrski beda troche przeszkadzać :-/ jak coś wykombinujecie to odrazu 2 komplety możecie robić ;-) no i fajnie by było jak by poliuretany wypaliły :)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-24, 23:48

Ja z tego rezygnuje... ;/ Mówię od razu... już przy "16" i profilu 45 i twardym zawieszeniu trzęsie i to bardzo... Uciekam w serie z tulejami. Na wiosnę wleci Ultra SR i resztę nowych gratów aby zawiecha była zrobiona od zera :P

Skoro samochód nie będzie używany na torze ani w KZK-ach to nie ma sensu jeszcze tych elementów utwardzać...

Rozpórki spoko... Za pewne będą one na łączeniu odpowiednio zagięte aby nie przeszkadzał kolektor :D

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-11-25, 01:30

O jakich poli mówisz? Bo ja się przymierzam do siebie do poliuretanu, Strongflex do Sunnego zrobił dwa rodzaje. Gadam z ludźmi i sam już nie wiem, wszyscy mówią, że sztywno będzie ;/ A te czerwone Strongflexy niby są "uliczne", czyli mają podobną twardość do zwykłych gum?

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-25, 07:40

Brawo KTR. P10-ki są warte grzechu. I są lżejsze :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
pawel_p10
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Wawa

Post autor: pawel_p10 » 2010-11-25, 07:54

Fajna sztuka. Momentami żałuję zmiany na P11.

Co do zawieszenia u mnie były z przodu UltraSR, z tyłu zaś Exel-G, wsio na springach -35mm. Z twardszym przodem i trochę bardziej miękkim tyłem P10 prowadziła się neutralniej.
P10 SLX -> P10 GT -> P11 GT Top Sport "Need For Speed" Edition

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-11-25, 20:25

Ładna piękan, tylko ofoć ją więcej ;) i modź :mrgreen:

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2010-11-26, 15:25

jak będzie wolna chwila i trochę słonka się pojawi to coś pstrykniemy ! bo mnie osobiście rażą te zdjęcia :-P primera w rzeczywistości wygląda o niebo lepiej niż na tych ponurych fotkach !! no i na felgach TSW to zupełnie inny samochód niż na ori 14-stkach :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-11-26, 16:09

Jarzyn co do poliuretanów to chodziło mi o ten zestaw który kjmini Adams do swojej P11.
Xtomek od P11 napewno ale np od prawie seryjnego Sunnego SnepooNa z modem rozrządu baty dostaje niezłe :-P Zdjecia sie porobi jak bedzie pogoda a jak bede w domu to może coś na kompie wypyram i wstawie :)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-26, 16:36

Mam nadzieje ze za rok spotkamy się na zlocie i porównamy fury. Jeszcze będzie baryła i inni :)

Ja dziś z MacGayverem ogarneliśmy napinacz łańcucha który od dłuższego czsu denerwował mnie swoim dźwiękiem.

A pod koniec grudnia zaprezentujemy mała niespodziankę :D

MaCu dzięki :D

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2010-11-26, 17:42

nareszcie opisałeś sprzęta :-) zadowolony po ogarnięciu budy ?? byle by tylko zima jej nie skrzywdziła... na felach TSW prezentuje sie duzo lepiej i ten czerwony lip mi sie bardzo podoba ;-)
skoro buda i technicznie fura ogarnięta podłącze się do podpowiedzi innych userow co byś pare kuni jej dodał :mrgreen:

pozdro

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-11-26, 19:03

Jeśli zlot nie bedzie na drugim koncu polski to moze sie zmierzymy ;-) co tam wymodziliscie, może byc PW ;-)
Snepoon na ta chwile myśle, że nie jest zle, szkoda ze nie ma ładniej pogody i troche czasu bo na spokojnie bym to obczaił. I tak jak piszesz z ta zima, po niej sie wypowiem czy jestem zadowolony czy nie ;-) Chociaż Tomek pisał wczoraj, że auto jest zrobione na kilka sezonów wiec chyba nie mam sie o co martwić :) Poczekamy zobaczymy, Twój Sunny przetrwał zime to i może Prima da rade. A swoja droga Słyszałem, że teraz bedziesz ostro zakrety atakował :mrgreen: Z moca bede kombinował jak już wyjde na prosta z $
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-12-04, 22:26

cholera troszke mi szkoda że już primy nie ma-W SERCU NISSANA BRAK,,, moim marnym 206 2.0 hdi to tylko moge pogonić na trasie bo ponad 200nm w serii i 1030kg masy-ale sami wiecie to nie primera...
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-05-01, 12:47

Podbije i mój temat :) w tamtym tyg wpadło letnie ogumowanie, już sie nie śmiga jak łajbą :)
Obrazek
Obrazek
zdjecia na sztuke ale jakiś pogląd jest, jak dokładniej umyje autko to postaram sie porobić jakieś lepsze zdjecia. jakiś czas temu zostały wymienione łożyska z przodu i linka sprzęgła
Obrazek
Po okołu roku od zakupu udało sie wkoncu założyć SSAC hehe wkońcu sie zebrałem :)
Szczerze Myślałem, że odczucia beda lepsze jednak dupohamownia twierdzi, że nie ma zbyt dużej różnicy :-P dlatego trzeba sie bedzie zabrać za resztę wydechu, ale z moimi ruchami może sie troche zejść :-P No i ostatnio założyłem rozpórke z P11GT razem z oryginalnymi mocowaniami :) w tym przypadku różnica jest dość znaczna i autko dużo fajniej sie prowadzi, niestety dalej coś do końca nie bangla i przy raptownym dodawaniu i puszczaniu gazu coś stuka :-? obniżyłem troche wtryski od gazu ale jednak do końca nie rozwiazało to problemu
Obrazek
możliwe, że może być to rurka od klimy z która powalcze pewnie jutro
Obrazek
zastanawiam sie też czy nie zawinąć amortyzatorów Weiteca od Ryby, tylko ciekawy jestem jak by współpracowały ze springami MTS?? może coś mi podpowiecie jak to wszystko mogło by wyjść :)?? w sumie już teraz na seryjnych amorkach z rozpórka jest dość sztywno i fajnie w zakretach :) teraz z checia pokombinował bym coś z rozpórka na tył, może ktoś ma jakieś foty jak ja zrobić w P10 :->
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-05-01, 19:02

KTR Z Przykrością muszę Ci powiedzieć że ten dylemat z amorami został rozwiany. Dziś Neptun zakupił ten komplet. Również posiada springo MTS więc będziesz mógł spytać o odczucia nowego posiadacza tych amorków :)

Jeśli chodzi o łożyska bardzo dobry wybór :)

KTR
mam jeszcze jedno pytanko. Czy ten czerwony pasek co leci wzdłuż całego autka oraz na zderzakach jest ori czy to jest doklejany.. powiem że bardzo fajnie to wygląda :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”