[ 100NX] [B13] Wściekła Pszczoła 100NX
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 100NX] [B13] Wściekła Pszczoła 100NX
Model: 100NX
Rok: 1993
Kolor: żółta perła
Inne:
-immobilizer
-przebieg przy zakupie: 170 500km,
Silnik: GA16DE 16V DOHC 90KM,
Modyfikacje: usunięty EGR, wałki od GA16DS, przelotowy końcowy tłumik od Fiesty 1.8D
Planowane:
- faza I: SWAP na SR20DE
- faza II: SR20DET z Pulsara GTI-R
Naped: 5 biegów, przód
Modyfikacje: bebechy od skrzyni DS - skrócone przełożenia III, IV, V biegu
Planowane: GTI-R - kompletna konwersja układu przeniesienia napędu.
Zawieszenie: seryjne
Planowane: chwilowo sprężyny Cobra - 40mm
Hamulce: P/T - tarcze wentylowane/bębny
Planowane: tylne hamulce tarczowe, adaptacja przedniego układu hamulcowego 280mm
Kola: stalowe 14'
Modyfikacje: 16' Borbet typ C - przód: Toyo Proxes R31 195/45R16 tył: Continental SportContact 195/45R16, zimowe Champiro GT 175/65R14 na stalakach
Planowane: Borbety na czarno
Nadwozie: Targa
Modyfikacje: przedni zderzak Wojtmar wzorowany na produkcie MS Design, progi od GTi, klapa ze spoilerem MS Design i trzecim swiatłem stop, duokolor: czarno-żółty,
Planowane:tylny zderzak Wakdar Tuning, dyfuzor przedniego zderzaka, badlook, klapa a'la Ferrari, karbonowe obudowy lusterek.
Wnętrze: szare, podstawowy pakiet wyposażenia
Modyfikacje: kompletna przekładka granatowego wnętrza, elektryka i tapicerka pod elektrykę, maskownice głośników od GTI, kierownica Momo, podstopnica i nakładki na pedały Jacky MixAlu.
Planowane: kubełkowe fotele turystyczne, obszycie mieszka i kierownicy skora; dopasowanie kolorystyczne podświetlenia deski rozdzielczej, el. wykończenia wykonane z karbonu.
Audio: Pionieer DEH-5000UB i seria głośniki
Planowane: jakieś 4 lepsze głośniki - więcej za dużo waży
Tak wyglądał po przywiezieniu:
A tak wygląda obecnie:
Before:
& after:
Obecnie auto udało się na zimowy remoncik (lewy próg) i spoczynek, ja zaś jeżdżę Ascona C z 1984 roku z LPG
Pewnym minusem jest fakt tego, iż panewki wychodzą mi powoli na spacer, co wymusi de facto SWAPA na SR20DE, ale fazę poszukiwań przerwał obecnie fakt, że będę próbował kupić S13 do remontu.
Rok: 1993
Kolor: żółta perła
Inne:
-immobilizer
-przebieg przy zakupie: 170 500km,
Silnik: GA16DE 16V DOHC 90KM,
Modyfikacje: usunięty EGR, wałki od GA16DS, przelotowy końcowy tłumik od Fiesty 1.8D
Planowane:
- faza I: SWAP na SR20DE
- faza II: SR20DET z Pulsara GTI-R
Naped: 5 biegów, przód
Modyfikacje: bebechy od skrzyni DS - skrócone przełożenia III, IV, V biegu
Planowane: GTI-R - kompletna konwersja układu przeniesienia napędu.
Zawieszenie: seryjne
Planowane: chwilowo sprężyny Cobra - 40mm
Hamulce: P/T - tarcze wentylowane/bębny
Planowane: tylne hamulce tarczowe, adaptacja przedniego układu hamulcowego 280mm
Kola: stalowe 14'
Modyfikacje: 16' Borbet typ C - przód: Toyo Proxes R31 195/45R16 tył: Continental SportContact 195/45R16, zimowe Champiro GT 175/65R14 na stalakach
Planowane: Borbety na czarno
Nadwozie: Targa
Modyfikacje: przedni zderzak Wojtmar wzorowany na produkcie MS Design, progi od GTi, klapa ze spoilerem MS Design i trzecim swiatłem stop, duokolor: czarno-żółty,
Planowane:tylny zderzak Wakdar Tuning, dyfuzor przedniego zderzaka, badlook, klapa a'la Ferrari, karbonowe obudowy lusterek.
Wnętrze: szare, podstawowy pakiet wyposażenia
Modyfikacje: kompletna przekładka granatowego wnętrza, elektryka i tapicerka pod elektrykę, maskownice głośników od GTI, kierownica Momo, podstopnica i nakładki na pedały Jacky MixAlu.
Planowane: kubełkowe fotele turystyczne, obszycie mieszka i kierownicy skora; dopasowanie kolorystyczne podświetlenia deski rozdzielczej, el. wykończenia wykonane z karbonu.
Audio: Pionieer DEH-5000UB i seria głośniki
Planowane: jakieś 4 lepsze głośniki - więcej za dużo waży
Tak wyglądał po przywiezieniu:
A tak wygląda obecnie:
Before:
& after:
Obecnie auto udało się na zimowy remoncik (lewy próg) i spoczynek, ja zaś jeżdżę Ascona C z 1984 roku z LPG
Pewnym minusem jest fakt tego, iż panewki wychodzą mi powoli na spacer, co wymusi de facto SWAPA na SR20DE, ale fazę poszukiwań przerwał obecnie fakt, że będę próbował kupić S13 do remontu.
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 14:48 przez Quattro, łącznie zmieniany 1 raz.
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Piotrek N15 S
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:42
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Ostatni raz widziałem Pszczołę chyba po ślubie Pablo'sa. Była jeszcze wtedy totalnie seryjna i tylko żółta.
Z niecierpliwością czekam aż zobaczę ją na żywca.
Z niecierpliwością czekam aż zobaczę ją na żywca.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
O kuźwa, faktycznieQuattro pisze:Na ślubie Pablosa był jeszcze Puzel
No pewnieQuattro pisze:Pamietasz zdjęcia z bronią??
Hehe, jak na te jego podobno 75KM to szedł jak huraganQuattro pisze:mam jeszcze jedną pamiątkę - specjalnie for You
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
No właśnie ja do teraz tego nie wiem... To może Ty powiedz Nam dlaczego tak było
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Przegralem tylko z Primera 2.0 131KMRysiu83 pisze:no tu należy się poprawka...przypominam sobie takie auto - zostało za moim Primerowym GA16...w pełnej 90 konnej serii (być może było podobne/kto wie)Quattro pisze:wszystkie Primery GA16DE
[ Dodano: 2009-12-27, 01:07 ]
P.S foty ze zlotu w 2007
A niebieskie N14 sedan jezdzily dwa
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze