Czy ktoś tu jeszcze żyje na forum?
Prezentuje nowy nabytek zakupiony w lutym Auto pochodzi z pl salonu w wwa Kupiła go pani z rocznika 1950 i była jedyną właścicielką aż do tej pory. Samochód jak to nissan twierdzi "Specjalna wersja executive" ja ją nazywam wersją specjalnej troski (Wersja GX) Z wygody auto ma klimatyzacje sprawną, x2 el szyby przod, pół skóry i to tyle. Reszta łysa brak relingów, tylna kanapa tylko 2 zagłówki bez 3 pasów bez podłokietnika, tył szyby korbotronik, manualne przód lusterka, brak komp. w zegarach typu temperatury spalanie itp. brak ustawiania jasności zegarów itp. Autko trzyma się kupy poza jakimiś wgnieceniami i tylnymi progami które maja już nalot rdzy (w poprzedniej wp11 miałem w tym samym miejscu dziury ) poza tym auto bez rdzy drzwi podłoga podłużnice itp. Primera ma niski przebieg przy zakupie 81tyś aktualnie jest już 82tyś i rośnie
Auto ma jeszcze oryginalne nissanowskie przewody zapłonowe i filtr paliwa.
Aktualnie w aucie wymieniłem tylko żarówki zegarów ponieważ już połowa się popaliła. Następnie będę walczył z żarówkami w panelu nawiewu
W aucie jest jednak problem z obrotami przy odpalaniu czy redukowaniu biegów w dół czy na postoju po dodaniu gazu obroty schodzą w dół jakby chciała zgasnąć czasami przy odpaleniu od razu zgaśnie więc trzeba dodać gazu Aktualnie wymieniłem świecie ale nic nie pomogło celuje w silniczek krokowy, kable zapłonowe. sondę lambda, przepływkę, regulator napięcia, katalizator, przepustnice itp. Auto ma moc nie dławi się przy jeździe. Filmiki z objawami w linku z albumu google
Primera WP11
Wersja GX (EXECUTIVE)
Rok - 1999
Buda - Wagon
Kolor - DV0 Classic Green
Silnik - GA16DE 99KM
Wyposażenie:
tapicerka półskóra
2 el. szyby przód
Klimatyzacja
Wspomaganie
Zdjęcia:
99' Nissan Primera WP11 Polski Salon
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Avation
- aktywny forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2012-10-15, 11:06
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
99' Nissan Primera WP11 Polski Salon
Ostatnio zmieniony 2024-03-11, 02:17 przez Avation, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: 99' Nissan Primera WP11 Polski Salon
Co do obrotów to czyść przepływkę i przepustnice. Filtr paliwa do wymiany, przewody zostaw oryginalne.
Foty nie działają
Foty nie działają
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Avation
- aktywny forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2012-10-15, 11:06
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Re: 99' Nissan Primera WP11 Polski Salon
Powinny już działać
Zrobię tak po powrocie od elektromechanika. Dziwna sprawa jest też z tym ze czasami utrzymuje się na niskich obrotach a po włączeniu świateł mijania wraca na swoje normalne obroty No nic będę robić kroczek po kroczku
Udało się wymienić żaróweczki w panelu nawiewu. Myślałem że będzie to bardziej skomplikowane ale easy jak w p10
No i wczoraj późnym wieczorem jadąc ktoś rzucił mnie czymś ostrym nw może kamień albo butelka.. niestety bohatera nawet nie było widać
Zrobię tak po powrocie od elektromechanika. Dziwna sprawa jest też z tym ze czasami utrzymuje się na niskich obrotach a po włączeniu świateł mijania wraca na swoje normalne obroty No nic będę robić kroczek po kroczku
Udało się wymienić żaróweczki w panelu nawiewu. Myślałem że będzie to bardziej skomplikowane ale easy jak w p10
No i wczoraj późnym wieczorem jadąc ktoś rzucił mnie czymś ostrym nw może kamień albo butelka.. niestety bohatera nawet nie było widać
Re: 99' Nissan Primera WP11 Polski Salon
Ale zdrowa - szok!
Do zegarów włożyłeś chyba żarówki W5W, a powinny być W3W Brakuje Ci jeszcze podświetlania przycisku od ogrzewania tylnej szyby, włącznika klimy i obiegu wewnętrznego.
Włączenie świateł mijania powoduje otworzenie/większe uchylenie zaworu IACV-AAC, dzięki któremu do kolektora ssącego dostaje się więcej powietrza.
Podrzuć mi VIN
Do zegarów włożyłeś chyba żarówki W5W, a powinny być W3W Brakuje Ci jeszcze podświetlania przycisku od ogrzewania tylnej szyby, włącznika klimy i obiegu wewnętrznego.
Włączenie świateł mijania powoduje otworzenie/większe uchylenie zaworu IACV-AAC, dzięki któremu do kolektora ssącego dostaje się więcej powietrza.
Podrzuć mi VIN
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_