Foteczki ( jutro będą na lepsze i z OZ'etami )
![Obrazek](http://img824.imageshack.us/img824/7591/1002010x.jpg)
![Obrazek](http://img571.imageshack.us/img571/9674/1002009.jpg)
![Obrazek](http://img51.imageshack.us/img51/9708/1002015o.jpg)
![Obrazek](http://img139.imageshack.us/img139/5003/1002014z.jpg)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
VE lub T to są plany na przyszły rok jak doprowadzę te GT do bardzo dobrego stanu;). Bardziej podoba mi się opcja VE czyli będę również powoli kompletował przydatne graty ( Dolot, 4-2-1, wydech 2.5;) )Ryba pisze:MRC sądzę że tu dużo nawet nie trzeba pisać, wystarczy pomyśleć i postawić sobie pytanie.
Czy warto inwestować tak grubo ( mówie VE lub T ) nie mając żadnej pewności że motor da radę..![]()
SR20DE z P10 GT można ze świecą szukać.
hehe VE to godny temat, Primera z tym silnikiem śmiga fajnie nawet z DE może być nie głupio ale nie oszukujmy sie przeciagu nie robiMRC pisze:a VE już nieKTR pisze:a ja myślałem ze to np. DET?