[PRIMERA] Maisel PRIMERA P11 GT
: 2022-02-17, 21:30
Cześć wszystkim, pewnie część osób zna ten samochód, a raczej to jak kiedyś wyglądał. Stwierdziłem, że warto założyć nowy temat, gdyż sporo się zmieniło i pewnie jeszcze zmieni bo mam go dopiero 3, prawie 4 lata.
Obecny setup samochodu: [INFORMACJE BĘDĄ NA BIEŻĄCO UZUPEŁNIANE]!
-SR20DEH:
Tłoki VE
Korbowody VE
Mod rozrządu
Olej ENI 5W50 (Piotrek mi go polecił i do dziś leję)
-Skrzynia OEM P11 GT po kompletnej rewizji, wymianie uszczelniaczy
-Sprzęgło Exedy NSK2084 (udało się wyrwać nowy stan magazynowy z 2004 poza granicami. Niestety już nie produkują)
-Wzmacniane półosie MOTOMAX Toruń
- Kolektor wydechowy 4-2-1 z P10 eGT owinięty bandażem termicznym
- Nowa chłodnia wody NISSENS
- Filtr stożkowy SIMOTA
- Lampy przód Kouki (są plany na soczewkę, zobaczymy jak budżet pozwoli)
- Lampy tył JDM z P11 Camino
- Kierownica z S15 Spec R obszyta na nowo
- Całe przednie zawieszenie na poliuretanach z STRONGLEX'a
- Wydech przelotowy
- Cały środek STW
Plany na samochód:
- Ogarnięcie komory (w trakcie)
- Przednie aluminiowe zaciski z 300zx pod tarczę 320mm ( już są, czekają tylko na malowanie proszkowe i złożenie tłoczków)
- Swap piast na 5x114,3 (Komplet piast mam, również czekają aż przyjdzie czas na resztę zawieszenia)
- Tylny spoiler OEM JDM ALTIA P11 ( będzie malowany na dniach także jak będzie na aucie to zrobię fotkę)
- Regeneracja tylnej belki, malowanie proszkowe i założenie piasty z 5 otworami
- Felgi 3 częściowe, 18 cali 8J przód, 9J tył. Prawdopodobnie wlecą Enkei Ame Shallen
- Zawieszenie gwintowane żeby to ładnie siedziało, ISC lub D2
- Wydech na przepustnicy, zakończony tytanowym wydechem końcowym z HKS'a
- Głowica z SR20VE, lub cały VE jeśli się znajdzie
- Dokładki tylnego zderzaka z Camino Wagon (mam, ale niestety potrzebuję do nich zderzak z Infiniti G20 99-02)
A więc tak, samochód wyglądał tak jeszcze dobre 2 lata temu:
Po półtorej roku stwierdziłem, że warto zająć się blacharką gdyż już się o to auto prosiło. Przeszło kompletny remont blacharski z wszystkich możliwych stron no i dostało nowy lakier. Wybór lakieru był naprawdę trudny, ale wybór padł na Twilight Purple z palety BMW. Poniżej kilka zdjęć z tego jak przebiegał remont blacharski wraz z malowaniem, niestety gdzieś zapodziałem resztę zdjęć, jak znajdę to na pewno wrzucę
A tutaj wybór był najtrudniejszy
A to zdjęcia już jak auto zaczynało jakoś wyglądać
Zdjęć mam naprawdę dużo bo ponad 300 i myślę, że nie ma sensu wrzucać wszystkich tylko te wyrywkowe
A tak auto prezentuje się w całej okazałości, plus drobne dwa smaczki w postaci kierownicy z S15 jak i tylnych lamp z Camino:
I cyk, ostatnia fotka na rozpoczęcie tematu
Póki co myślę, że to na tyle. Niedługo kolejny update gdyż auto stoi z wyprutym silnikiem jak i wszystkim co znajduje się w komorze.
Obecny setup samochodu: [INFORMACJE BĘDĄ NA BIEŻĄCO UZUPEŁNIANE]!
-SR20DEH:
Tłoki VE
Korbowody VE
Mod rozrządu
Olej ENI 5W50 (Piotrek mi go polecił i do dziś leję)
-Skrzynia OEM P11 GT po kompletnej rewizji, wymianie uszczelniaczy
-Sprzęgło Exedy NSK2084 (udało się wyrwać nowy stan magazynowy z 2004 poza granicami. Niestety już nie produkują)
-Wzmacniane półosie MOTOMAX Toruń
- Kolektor wydechowy 4-2-1 z P10 eGT owinięty bandażem termicznym
- Nowa chłodnia wody NISSENS
- Filtr stożkowy SIMOTA
- Lampy przód Kouki (są plany na soczewkę, zobaczymy jak budżet pozwoli)
- Lampy tył JDM z P11 Camino
- Kierownica z S15 Spec R obszyta na nowo
- Całe przednie zawieszenie na poliuretanach z STRONGLEX'a
- Wydech przelotowy
- Cały środek STW
Plany na samochód:
- Ogarnięcie komory (w trakcie)
- Przednie aluminiowe zaciski z 300zx pod tarczę 320mm ( już są, czekają tylko na malowanie proszkowe i złożenie tłoczków)
- Swap piast na 5x114,3 (Komplet piast mam, również czekają aż przyjdzie czas na resztę zawieszenia)
- Tylny spoiler OEM JDM ALTIA P11 ( będzie malowany na dniach także jak będzie na aucie to zrobię fotkę)
- Regeneracja tylnej belki, malowanie proszkowe i założenie piasty z 5 otworami
- Felgi 3 częściowe, 18 cali 8J przód, 9J tył. Prawdopodobnie wlecą Enkei Ame Shallen
- Zawieszenie gwintowane żeby to ładnie siedziało, ISC lub D2
- Wydech na przepustnicy, zakończony tytanowym wydechem końcowym z HKS'a
- Głowica z SR20VE, lub cały VE jeśli się znajdzie
- Dokładki tylnego zderzaka z Camino Wagon (mam, ale niestety potrzebuję do nich zderzak z Infiniti G20 99-02)
A więc tak, samochód wyglądał tak jeszcze dobre 2 lata temu:
Po półtorej roku stwierdziłem, że warto zająć się blacharką gdyż już się o to auto prosiło. Przeszło kompletny remont blacharski z wszystkich możliwych stron no i dostało nowy lakier. Wybór lakieru był naprawdę trudny, ale wybór padł na Twilight Purple z palety BMW. Poniżej kilka zdjęć z tego jak przebiegał remont blacharski wraz z malowaniem, niestety gdzieś zapodziałem resztę zdjęć, jak znajdę to na pewno wrzucę
A tutaj wybór był najtrudniejszy
A to zdjęcia już jak auto zaczynało jakoś wyglądać
Zdjęć mam naprawdę dużo bo ponad 300 i myślę, że nie ma sensu wrzucać wszystkich tylko te wyrywkowe
A tak auto prezentuje się w całej okazałości, plus drobne dwa smaczki w postaci kierownicy z S15 jak i tylnych lamp z Camino:
I cyk, ostatnia fotka na rozpoczęcie tematu
Póki co myślę, że to na tyle. Niedługo kolejny update gdyż auto stoi z wyprutym silnikiem jak i wszystkim co znajduje się w komorze.