[ Maxima] Maxima Szalonego
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Wałeczki jak najbardziej są i chyba większość zainteresowanych wiedziała o tym już przed Zlotem.
Tak jak pisałem parę postów wyżej, nie była jednak tak szybka jak powinna.
Niestety uczy się człowiek całe życie i wypadło, że błąd popełniłem na 4 godziny przed wyjazdem.... myślę, że to była kara, za to, iż w wielkie Święto jakim jest Boże Ciało robiłem coś czego nie musiałem (spawanie, cięcie szlifierką itp.)
Z wałków faktycznie jestem bardzo zadowolony dodały Maximie takiego drugiego oddechu.... nie pogorszyły mi zupełnie dołu, wolne obroty są wzorowe, jedynie jak ktoś się w sucha to usłyszy delikatne gul gul gul z wydechu
Wałki JWT S1 to świetne wałki jeśli chodzi o jazdę samochodem na co dzień
Tak jak pisałem parę postów wyżej, nie była jednak tak szybka jak powinna.
Niestety uczy się człowiek całe życie i wypadło, że błąd popełniłem na 4 godziny przed wyjazdem.... myślę, że to była kara, za to, iż w wielkie Święto jakim jest Boże Ciało robiłem coś czego nie musiałem (spawanie, cięcie szlifierką itp.)
Z wałków faktycznie jestem bardzo zadowolony dodały Maximie takiego drugiego oddechu.... nie pogorszyły mi zupełnie dołu, wolne obroty są wzorowe, jedynie jak ktoś się w sucha to usłyszy delikatne gul gul gul z wydechu
Wałki JWT S1 to świetne wałki jeśli chodzi o jazdę samochodem na co dzień
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Kurna... Motywuje mnie do działania Twój temat
Ja obecnie zastanawiam się nad całym wydziorem OBX zza wielkiej wody.
Te wałki też kuszą
Tyle, że muszę najpierw w mojej powalczyć z rudą i przemalować po całości.
Trochę przed modami stopuje mnie to, że codziennie robię MAXI po około 100 km, a nierzadko 300-400 km i boję się, że wydzior będzie urywał łeb i pogorszy komfort jazdy. No i LPG dla oszczędności...
Muszę na dniach założyć temat swojej MAXI
Ja obecnie zastanawiam się nad całym wydziorem OBX zza wielkiej wody.
Te wałki też kuszą
Tyle, że muszę najpierw w mojej powalczyć z rudą i przemalować po całości.
Trochę przed modami stopuje mnie to, że codziennie robię MAXI po około 100 km, a nierzadko 300-400 km i boję się, że wydzior będzie urywał łeb i pogorszy komfort jazdy. No i LPG dla oszczędności...
Muszę na dniach założyć temat swojej MAXI
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
OBX z pewnością będzie za głośny... Trzeba coś Customowego zrobnić...
A wałeczki w silnikach z rodziny VQ oj robią robotę
A wałeczki w silnikach z rodziny VQ oj robią robotę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
o widzisz, kolektory od Lombardo88, a na resztę wydechu do Łodzi. Porządnego Y-pipe'a się strzeli i do tego elegancko resztę zrobi. Ja kolektorów już nie robię bo za dużo z tym zabawy i męczarni. Ja u siebie mam pełny przelot a w trasie spokojnie daje radę, bez żadnej męczarni tylko dźwięk taki jak być powinien z V6
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O To wreszcie Szalony pokusił się o ćwiarteczkę w profesjonalnym wydaniu
Jakie czasy
Jakie czasy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
14,2 lub 14,1 bylo ale trzecie miejsce w klasie jest i tu jeszcze raz gratuluje i zapraszamy w sierpniu final juz byl bez foteli
ps. giraf to suzuki ja sunnym objechalem robiac 15,14 wiec nie wiem skad masz takie dane 0,05 sekundy braklo mi do finalu...
ps. giraf to suzuki ja sunnym objechalem robiac 15,14 wiec nie wiem skad masz takie dane 0,05 sekundy braklo mi do finalu...
Ostatnio zmieniony 2013-06-24, 12:35 przez lazik, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
sebo, puchar z zeszowa wywieziony wiec trzeba sie cieszyc, zniesmaczonym mozna byc jak sie przegrywa walke o finaly o 0,05 sekundy jak w moim przypadku
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
fakt faktem banana za puchar ma się zawsze
Ostatnio zmieniony 2013-06-24, 21:49 przez Seboo991, łącznie zmieniany 2 razy.
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Hej
giraf miło było poznać ......dzięki za pogawędki podczas oczekiwania w kolejce
Coobcio Niby niska 14 powinna cieszyć, jednak nie po to tam pojechałem najlepszy czas ET-14,17
lazik również godnie reprezentował nasz klub i naprawdę mało brakło do szczęścia
Nie ma jednak co narzekać, bo Twoje słoneczko naprawdę nieźle zapitala
Dzięki wszystkim(z pominięciem Maca ) za miłe słowa !
giraf miło było poznać ......dzięki za pogawędki podczas oczekiwania w kolejce
Coobcio Niby niska 14 powinna cieszyć, jednak nie po to tam pojechałem najlepszy czas ET-14,17
lazik również godnie reprezentował nasz klub i naprawdę mało brakło do szczęścia
Nie ma jednak co narzekać, bo Twoje słoneczko naprawdę nieźle zapitala
Dzięki wszystkim(z pominięciem Maca ) za miłe słowa !
MacGayver pisze:3:06 Golf Cię ojechał ale wstyd
Wyścig z golfem, niestety był moim najgorszym przejazdem w dobrych warunkach ET około 14,6.... bardzo dobrze dogrzałem oponę, ale niestety wystartowałem z za niskich obrotów. Efekt widać na filmiku....z muliło furę na starcie i golf odjechał( niestety błędy popełniają nawet najlepsi ) Nie zmienia to jednak faktu, iż golf jest od Maximy szybszy i trochę lżejszy Najlepszy jego czas 13,9
Jak na złość akurat ten przejazd musieli nagrać były jeszcze przecież pojedynki wygrane z 350Z, fiatem Coupe, POLONEZEM itp.
Podsumowując.... po czasach jakie wykręcam wychodzi na to, że po zmianie wałków, przesunięciu odcinki o 300obr, większej przepływce nic się nie zmieniło. Na metę wpadam z większą prędkością o około 5-6km/h i również, to nie wpływa na lepszy czas.
Trzeba się cieszyć niską 14 i 3 miejscem oraz tym iż pierwsze dwa miejsca zajęły Hondy z silnikami K24 jedna o mocy prawie 270 a druga 280PS, wadze koguciej. Nie rozumie zupełnie dlaczego nie startują w klasie drag, tylko pchają się do Street i psują zabawę mojej limuzynie
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
No szkoda trochę że nie ma upragnionej 13tki. Też to przeżywałem. Asfalt widać dobry trakcja na starcie powinna być. Z tym golfem to widać że start kijowy bo później w miarę utrzymywałeś tempo.
Tak czy inaczej działaj bo myślę, że czas jest jest do osiągnięcia jakaś 1-1,5 długości auta pewnie
Tak czy inaczej działaj bo myślę, że czas jest jest do osiągnięcia jakaś 1-1,5 długości auta pewnie
Nissan Primera SR20DE+T
Pytanie tylko co tu teraz działać Ostatnie miesiące pracy okazały się w konfrontacji z fotokomórkami bezowocne
Pozostaje jedynie zawitać na hamowni i posprawdzać różne konfigurację. Mam jeszcze podejrzany jeden podzespół który muszę sprawdzić na dniach.
Największym hamulcem w obecnej konfiguracji jest skrzynia. Zarówno Golf jak i Honda kończyli ćwiartkę na wysoko dokręconej 4, ja niestety na 3
Pozostaje jedynie zawitać na hamowni i posprawdzać różne konfigurację. Mam jeszcze podejrzany jeden podzespół który muszę sprawdzić na dniach.
Największym hamulcem w obecnej konfiguracji jest skrzynia. Zarówno Golf jak i Honda kończyli ćwiartkę na wysoko dokręconej 4, ja niestety na 3
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
zrzuc pare kilogramow miesni a tak na serio to z waga auta moze pokombinuj masz czas do 25 sierpnia, mam nadzieje ze zawitasz znowu u nas
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
Przy obecnym setupie potrzebował byś zejść z wagi z 50kg myślę żeby regularnie 13 kręcić. Nie znam się na tym silniku to nie chcę się wypowiadać. Ale wagą (maska, klapa laminat, silniczki el szyb, cienkimi oponami z tyłu (nawet przesadnie) i aerodynamiką można się bawić ale auto traci na seryjności. Idąc tropem że jest cel do osiągnięcia chwilowo można pozbyć się paru gratów typowo na fotokomórki.
Na co dzień bym zostawił to co jest
Na co dzień bym zostawił to co jest
Nissan Primera SR20DE+T
tak 25 sierpnia druga runda moze wiecej forumowiczow zagladnie
szalony, patrzac na Twoje wnetrze to sporo kg dalo by sie pewnie zrzucic fotel pasazera troche wazy choc jak auto sluzy na codzien to troche mija sie z celem zreszta chyba miales dosc szerokie kapcie z tylu, moze warto sprobowac jakies waskie zalozyc?
szalony, patrzac na Twoje wnetrze to sporo kg dalo by sie pewnie zrzucic fotel pasazera troche wazy choc jak auto sluzy na codzien to troche mija sie z celem zreszta chyba miales dosc szerokie kapcie z tylu, moze warto sprobowac jakies waskie zalozyc?
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6
W tym roku wybiorę się jeszcze na jakieś 2 imprezy, dopieszczę wszystko co się da do perfekcji i jeśli 13 nie padnie, to w przyszłym roku na Ogólnopolskim Zlocie zrobię właśnie jak piszeszNeptune pisze: Idąc tropem że jest cel do osiągnięcia chwilowo można pozbyć się paru gratów typowo na fotokomórki.
Na co dzień bym zostawił to co jest
Bombel Auta używam do jazdy na co dzień i przy obecnych osiągach jest dobrze. Cel chciałbym osiągnąć w N/A więc kompresor odpada.bombel pisze:Jedyna droga to kompresor wg mnie lub swap na 3,5 albo 4,5
Wczoraj sprawdziłem spalanie wracając od Butryna( podziękowania za gościnę, towarzystwo podczas imprezy, wspólne zamykanie budzika oraz wskazanie drogi w ważnym momencie ... w prawo, w prawo i za krzaki ) i na klimie przy prędkościach w przedziale 100-130km gdzie się dało to szybciej uzyskałem dokładnie 8,2l/100km. Było oczywiście trochę wyprzedzania tirów oraz kilku wyleczonych oszołomów których chyba sprowokowała nakleja z zawodów przyklejona na tylnej szybie
Swap na wyżej wymienione silniki wydaję mi się również ekonomicznie niezbyt uzasadniony
temat do przemyślenialazik pisze: zreszta chyba miales dosc szerokie kapcie z tylu, moze warto sprobowac jakies waskie zalozyc?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Szalony gratki wyników... szkoda że nie udało się zejść poniżej 14...
Twoje modyfikacje wykonane w VQ są imponujące więc o co c'mon...
Zaczynam sie wachać nad rzeźbą u siebie bo po Twoich wynikach nie za bardzo wydaje się słuszne dotykanie wałków... bardziej chyba w redukcję wagi trzeba podążać...
Jeszcze raz duże gratki za godne reprezentowanie NZ... i powodzenia w przyszłych startach...
Twoje modyfikacje wykonane w VQ są imponujące więc o co c'mon...
Zaczynam sie wachać nad rzeźbą u siebie bo po Twoich wynikach nie za bardzo wydaje się słuszne dotykanie wałków... bardziej chyba w redukcję wagi trzeba podążać...
Jeszcze raz duże gratki za godne reprezentowanie NZ... i powodzenia w przyszłych startach...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Lekie koła by pomogły
14,17 to naprawdę superaśny czas jak na takiego kloca
Może gleba i poprawa aerodynamiki pomoże... No ale wpaść do mnie na rolki miałeś i pobawić się - może coś jeszcze mocy i niuta idzie wyczarować
14,17 to naprawdę superaśny czas jak na takiego kloca
Może gleba i poprawa aerodynamiki pomoże... No ale wpaść do mnie na rolki miałeś i pobawić się - może coś jeszcze mocy i niuta idzie wyczarować
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM