Almera N16 SR20'ty
: 2018-06-28, 13:54
MODEL: Almera N16
SILNIK: SR20DE (N15 GTI)
MOC: niehamowane, szacowane 150KM
UKŁAD DOLOTOWY: 3" alurura + łączniki elastyczne FMIC + stożek NONAME xD
UKŁAD WYDECHOWY: 2" pełen przelot na dwóch tłumikach (środkowy seria przerobiony na 2", końcowy RM-MOTORS)
ELEKTRONIKA: Komputer silnika od P10 eGT (odcięcie 7500)
UKŁAD NAPĘDOWY: N15 GTI z wysprzęglikiem hydraulicznym z N16
ZAWIESZENIE: LOWTEC Coilover HiLOW 2 Street (obniżony samochód do granic użytku DAILY), przód na poliuretanach STRONG FLEX Sport, dołożony stabilizator N16 2.2Di + łączniki na poli
UKŁAD HAMULCOWY: Seryjny N16
KOŁA: Felgi Advan Sienna II (3częściowe) 17" 8J + opony Continental Contisportcontact 5 205/40/17
BODY-KIT: Seryjny N16 + zrolowane błotniki tył + przyciemnione szyby tylne boczne + malowana komora silnika (Złoty Młotkowy)
ŚRODEK: Seryjny N16
CAR-AUDIO: Seryjny N16 + transmiter FM schowany pod tapicerką, aux wyciągnięty przy popielniczce
PLANY:
-SILNIK: SR20VE lub DET
-MOC: 210-300KM (zależy którą opcję wybiorę)
-UKŁAD HAMULCOWY: przewody w oplocie + większe hamulce przód (prawdopodobnie z 300zx)
-ZAWIESZENIE: zakuć tylne zawieszenie poliuretanami
-CAR-AUDIO: Delikatny wzmacniacz + tuba w bagażniku, wymiana/regeneracja reszty głośników, wyciszenie wnętrza
-ŚRODEK: Katana 31cm w miejsce gałki zmiany biegów + short-shifter
-BODY-KIT: Skromne dokładki progów, hokejka od Laguny 1 lub Cupry, Malowanie/plastidip, przyciemnienie tylnej szyby,
a tutaj mała próbka dźwięku wydechu:
https://www.youtube.com/watch?v=ik9MBu_Z0Kw
SILNIK: SR20DE (N15 GTI)
MOC: niehamowane, szacowane 150KM
UKŁAD DOLOTOWY: 3" alurura + łączniki elastyczne FMIC + stożek NONAME xD
UKŁAD WYDECHOWY: 2" pełen przelot na dwóch tłumikach (środkowy seria przerobiony na 2", końcowy RM-MOTORS)
ELEKTRONIKA: Komputer silnika od P10 eGT (odcięcie 7500)
UKŁAD NAPĘDOWY: N15 GTI z wysprzęglikiem hydraulicznym z N16
ZAWIESZENIE: LOWTEC Coilover HiLOW 2 Street (obniżony samochód do granic użytku DAILY), przód na poliuretanach STRONG FLEX Sport, dołożony stabilizator N16 2.2Di + łączniki na poli
UKŁAD HAMULCOWY: Seryjny N16
KOŁA: Felgi Advan Sienna II (3częściowe) 17" 8J + opony Continental Contisportcontact 5 205/40/17
BODY-KIT: Seryjny N16 + zrolowane błotniki tył + przyciemnione szyby tylne boczne + malowana komora silnika (Złoty Młotkowy)
ŚRODEK: Seryjny N16
CAR-AUDIO: Seryjny N16 + transmiter FM schowany pod tapicerką, aux wyciągnięty przy popielniczce
PLANY:
-SILNIK: SR20VE lub DET
-MOC: 210-300KM (zależy którą opcję wybiorę)
-UKŁAD HAMULCOWY: przewody w oplocie + większe hamulce przód (prawdopodobnie z 300zx)
-ZAWIESZENIE: zakuć tylne zawieszenie poliuretanami
-CAR-AUDIO: Delikatny wzmacniacz + tuba w bagażniku, wymiana/regeneracja reszty głośników, wyciszenie wnętrza
-ŚRODEK: Katana 31cm w miejsce gałki zmiany biegów + short-shifter
-BODY-KIT: Skromne dokładki progów, hokejka od Laguny 1 lub Cupry, Malowanie/plastidip, przyciemnienie tylnej szyby,
a tutaj mała próbka dźwięku wydechu:
https://www.youtube.com/watch?v=ik9MBu_Z0Kw