[ALMERA] N15 VVL Parzyh
: 2017-07-04, 18:15
Cześć i czołem Zakupiłem ostatnio od Dara moje małe marzenie sprzed kilku lat kiedy to kupiłem moje pierwsze auto złotą strzałę Almere 1.6 Auto pewnie znane na forum wpadło w dobre ręce, autko świeże jedyny mankament na jaki trafiliśmy to padnięty alternator ale elektryk Janusz wszystko ładnie ogarnął
Aktualnie wsadzamy ostre wałki N1 u Czajnika z opola. Czekamy na dalsze opinie i prawdopodobnie zmieniamy kompa na ecu emu. Pod koniec sezonu auto leci do lakiernika na odnowę lakieru, zaprawki rudej i pomalowanie maski i grilla z odprysków po czym dajemy do oklejenia frontu folią bezbarwną.
Co z zawieszeniem? Gwint? Jak tak to jaki?
Zaczynamy też szukać body z VZR jeśli ktoś ma jakieś namiary na częśći prosimy o info,portale aukcyjne przetrzepane, te japońskie również. Może ktoś bardziej ogarnięty rzuci nazwami body z pulsara? Bo widziałem różne opcje które wymienie poniżej w nast. poście:)
MODEL: N15 przedlift
SILNIK:było sr20de, obecnie sr20ve Swap razem z modem rozrzdu i strojeniem
MOC: 208,8 KM i 222,8 nm 7400odcinak
UKŁAD DOLOTOWY: short ram zakończony k&n + przerobiona przepustnica + większa pompa 340lph
UKŁAD WYDECHOWY: 4-2-1 z portkami 2,5" => 2,25" z kwas + dwa tłumiki przelotowe Magnaflow
ELEKTRONIKA: Komputer smt6 - dziadek ale bez problemu zalacza zmienne fazy (w planach ecu)
UKŁAD NAPĘDOWY: seria gti (niestety), sprzęgło seria (na razie daje radę) (w planach coś lepszego)
ZAWIESZENIE: Kyb excel-g plus sprezyny HR 30/30 + poliuretany strongflex + rozpórka tył ,przód
UKŁAD HAMULCOWY: set-up standard tarcza clio 280 + teraz Sportowe tarcze przód nacinane zlzacisk z galanta ,tył seria całość odświeżona +przewody stalowe w oplocie marki HEL i płyn Motul RBF660
BODY-KIT: GTi
ŚRODEK: seria Gti zadbany + gała NISMO
KOŁA:15" Team Dynamics Pro race 2 waga 6,4 szt. przód yokohama Advan Neova AD08R 195/55R15(6mm) tył Bridgestone Potenza re002(5mm) semi slick
PLANY:
-ecu emu ZROBIONE
-wałki n1 ZROBIONE
-zawieszenie
-body vzr
-korekta lakieru
-oklejenie folią bezb. zabezpieczającą
Pytania co do BODY
Podoba nam się to: Nazwa tego body do kinja?
TO JEST MEGA, nie ma tego nigdzie, skąd to było? Chodzi mi głównie o nadkole i to wcięcie nad nim:
Z jakiej wersji pochodzi ten zderzak? Jest ładny, spokojny taki
Jak nazywa się ta "atrapa" na tablice? Czy wsadza się to normlanie w klasę wersji EU? Czy musi być cały tył pod nią? Znalazłem jedną na japońskiej aukcji za 50 tyś yenów w carbonie.... Przesada 1600zł
UPDATE:
Nissan Almera N15 swap SR20VE
Wałki N1
Ecumaster EMU
Proceduta startu
197hp
201nm
Filmik z hamowania
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gctVGLtM5jw[/youtube]
[ Dodano: 2017-08-18, 15:07 ]
FOTECZKI LANDRYNY
http://imgur.com/a/SUo5Z
Aktualnie wsadzamy ostre wałki N1 u Czajnika z opola. Czekamy na dalsze opinie i prawdopodobnie zmieniamy kompa na ecu emu. Pod koniec sezonu auto leci do lakiernika na odnowę lakieru, zaprawki rudej i pomalowanie maski i grilla z odprysków po czym dajemy do oklejenia frontu folią bezbarwną.
Co z zawieszeniem? Gwint? Jak tak to jaki?
Zaczynamy też szukać body z VZR jeśli ktoś ma jakieś namiary na częśći prosimy o info,portale aukcyjne przetrzepane, te japońskie również. Może ktoś bardziej ogarnięty rzuci nazwami body z pulsara? Bo widziałem różne opcje które wymienie poniżej w nast. poście:)
MODEL: N15 przedlift
SILNIK:było sr20de, obecnie sr20ve Swap razem z modem rozrzdu i strojeniem
MOC: 208,8 KM i 222,8 nm 7400odcinak
UKŁAD DOLOTOWY: short ram zakończony k&n + przerobiona przepustnica + większa pompa 340lph
UKŁAD WYDECHOWY: 4-2-1 z portkami 2,5" => 2,25" z kwas + dwa tłumiki przelotowe Magnaflow
ELEKTRONIKA: Komputer smt6 - dziadek ale bez problemu zalacza zmienne fazy (w planach ecu)
UKŁAD NAPĘDOWY: seria gti (niestety), sprzęgło seria (na razie daje radę) (w planach coś lepszego)
ZAWIESZENIE: Kyb excel-g plus sprezyny HR 30/30 + poliuretany strongflex + rozpórka tył ,przód
UKŁAD HAMULCOWY: set-up standard tarcza clio 280 + teraz Sportowe tarcze przód nacinane zlzacisk z galanta ,tył seria całość odświeżona +przewody stalowe w oplocie marki HEL i płyn Motul RBF660
BODY-KIT: GTi
ŚRODEK: seria Gti zadbany + gała NISMO
KOŁA:15" Team Dynamics Pro race 2 waga 6,4 szt. przód yokohama Advan Neova AD08R 195/55R15(6mm) tył Bridgestone Potenza re002(5mm) semi slick
PLANY:
-ecu emu ZROBIONE
-wałki n1 ZROBIONE
-zawieszenie
-body vzr
-korekta lakieru
-oklejenie folią bezb. zabezpieczającą
Pytania co do BODY
Podoba nam się to: Nazwa tego body do kinja?
TO JEST MEGA, nie ma tego nigdzie, skąd to było? Chodzi mi głównie o nadkole i to wcięcie nad nim:
Z jakiej wersji pochodzi ten zderzak? Jest ładny, spokojny taki
Jak nazywa się ta "atrapa" na tablice? Czy wsadza się to normlanie w klasę wersji EU? Czy musi być cały tył pod nią? Znalazłem jedną na japońskiej aukcji za 50 tyś yenów w carbonie.... Przesada 1600zł
UPDATE:
Nissan Almera N15 swap SR20VE
Wałki N1
Ecumaster EMU
Proceduta startu
197hp
201nm
Filmik z hamowania
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gctVGLtM5jw[/youtube]
[ Dodano: 2017-08-18, 15:07 ]
FOTECZKI LANDRYNY
http://imgur.com/a/SUo5Z