[Sunny] N13 1.4 LX
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] N13 1.4 LX
Chciałbym pokazać mój wóz, którym jeżdżę już od 2 lat;
Rocznik 1990
Przebieg przy kupnie 138 tys.
Przebieg obecny 187 tys.
Silnik klasyka 75 KM, gaźnik
Wyposażenie całkiem gołe (brak wspomagania, choć kierownica nie chodzi ciężko, brak obrotomierza, jeden głośnik), choć było kilka akcentów z PRLu (radioodtwarzacz Unitra Wiraż 5 RMS475, wraz z głośnikiem Tonsila). ale dzięki temu nie ma co się zepsuć. Instrukcja obsługi z pieczątkami z Pol-Motu i Polmozbytu. Auto serwisowane od 20 lat w jednym warsztacie.
W czasie 2 lat użytkowania wymieniłem:
- drążki, tuleje i amortyzatory
- kompletny układ wydechowy (fabryczny skorodował)
- łożyska w skrzyni biegów
- świece i kable zapłonowe
- termostat
- uszczelniacz koła pasowego
- komplet opon (były 5-letnie Dębice Passio 2, są nowe Nokiany Weatherproof)
- zregenerowano przekładnię kierowniczą
- wykonano naprawy blacharskie tylnych drzwi, tylnego błotnika
- podwozie i profile zamknięte zostały zabezpieczone antykorozyjnie
wóz wymaga jeszcze pewnych poprawek nadwozia (popękany przedni zderzak, drobne poprawki blacharskie) ale poza tym jest w porządku. Drobne usterki naprawiam sam. z poważniejszymi jeżdżę do warsztatu z racji braku warunków (samochód stoi na ulicy).
PS; Chciałem zachować czarne tablice, ale jeszcze wtedy nie wiedziałem jak trzeba kombinować w WK żeby wymienili tylko sam dowód . Pierwsze białe tablice mi ukradli w nocy na parkingu, stąd wóz ma obecnie znów inną rejestrację
Rocznik 1990
Przebieg przy kupnie 138 tys.
Przebieg obecny 187 tys.
Silnik klasyka 75 KM, gaźnik
Wyposażenie całkiem gołe (brak wspomagania, choć kierownica nie chodzi ciężko, brak obrotomierza, jeden głośnik), choć było kilka akcentów z PRLu (radioodtwarzacz Unitra Wiraż 5 RMS475, wraz z głośnikiem Tonsila). ale dzięki temu nie ma co się zepsuć. Instrukcja obsługi z pieczątkami z Pol-Motu i Polmozbytu. Auto serwisowane od 20 lat w jednym warsztacie.
W czasie 2 lat użytkowania wymieniłem:
- drążki, tuleje i amortyzatory
- kompletny układ wydechowy (fabryczny skorodował)
- łożyska w skrzyni biegów
- świece i kable zapłonowe
- termostat
- uszczelniacz koła pasowego
- komplet opon (były 5-letnie Dębice Passio 2, są nowe Nokiany Weatherproof)
- zregenerowano przekładnię kierowniczą
- wykonano naprawy blacharskie tylnych drzwi, tylnego błotnika
- podwozie i profile zamknięte zostały zabezpieczone antykorozyjnie
wóz wymaga jeszcze pewnych poprawek nadwozia (popękany przedni zderzak, drobne poprawki blacharskie) ale poza tym jest w porządku. Drobne usterki naprawiam sam. z poważniejszymi jeżdżę do warsztatu z racji braku warunków (samochód stoi na ulicy).
PS; Chciałem zachować czarne tablice, ale jeszcze wtedy nie wiedziałem jak trzeba kombinować w WK żeby wymienili tylko sam dowód . Pierwsze białe tablice mi ukradli w nocy na parkingu, stąd wóz ma obecnie znów inną rejestrację
Ha, będę pierwszy
Bardzo ładne N13 moj tez golas ale da się z tym żyć, widzę, że masz orginalne chlapacze tez szukam Ale nigdzie nie ma
Jak cos będzie trzeba w pytaj śmiało, są tu takie rodzynki w ilosci paru sztuk na forum i każdy chętnie podzieli sie wiedzą.
Swoją drogą widzę, że zdjęcia robione przy potuliku, często tam bywam, a nigdy nie wiedziałem na żywo
Bardzo ładne N13 moj tez golas ale da się z tym żyć, widzę, że masz orginalne chlapacze tez szukam Ale nigdzie nie ma
Jak cos będzie trzeba w pytaj śmiało, są tu takie rodzynki w ilosci paru sztuk na forum i każdy chętnie podzieli sie wiedzą.
Swoją drogą widzę, że zdjęcia robione przy potuliku, często tam bywam, a nigdy nie wiedziałem na żywo
Ja za to szukam takich dekli na felgi, ale nigdzie nie ma
Generalnie coraz większym problemem jest dostępność części (potrzebne są siłowniki (sprężyny gazowe) tylnej klapy), czujnik poziomu paliwa wraz z pływakiem (wskaźnik zaniża poziom, a brak jest kontrolki rezerwy), silniczek tylnej wycieraczki, przyda się też przedni zderzak..
W ASO nie mają, sklepy z częściami nie chcą współpracować (nie odpisują na wiadomości, maile, jak dzwonię to mówią że nie mają nic, po czym widzę że jakaś część wisi na allegro itp)..
No i chętnie się spotkam na jakimś zlocie, spotkam nowych ludzi
Generalnie coraz większym problemem jest dostępność części (potrzebne są siłowniki (sprężyny gazowe) tylnej klapy), czujnik poziomu paliwa wraz z pływakiem (wskaźnik zaniża poziom, a brak jest kontrolki rezerwy), silniczek tylnej wycieraczki, przyda się też przedni zderzak..
W ASO nie mają, sklepy z częściami nie chcą współpracować (nie odpisują na wiadomości, maile, jak dzwonię to mówią że nie mają nic, po czym widzę że jakaś część wisi na allegro itp)..
No i chętnie się spotkam na jakimś zlocie, spotkam nowych ludzi
Super! Gama N13 na forum wciągle się powiększa. U mnie ze wskazaniami paliwa jest tak, że im mniej pokazuje tym szybciej schodzi. Tzn. na zakresie pełny- połowa można jeździć a jeździć a zakres połowa- pusty schodzi bardzo szybko. Jak dotąd nie odważyłem się przejechać na rezerwie dalej niż do najbliższej stacji.
Dziś nie dam rady, ale w tygodniu chętnie się odezwę. Siłowniki z innego modelu będą pasować? Są podobno różne rozmiary.garygary pisze:To tak, dekielki ciężko, czujnik z plywakiem moze pasować z n14, a po siniczek wpadaj nawet dziś mam 2 szt. Chcesz to dzwoń 570090380
[ Dodano: 2017-03-19, 11:45 ]
A silowniki klapy, trzeba szukac poprostu od innego modelu
[ Dodano: 2017-03-20, 20:04 ]
Podobnie u mnie, z tym że jak wskazówka spadnie na dół, to już tylko na czuja można jechać. Czasem 150 km, czasem 180.. Raz po przejechaniu 735 km skończyło mi się paliwo 2 km przed stacją. Na szczęście zawsze wożę 5-litrowy zapas. Więcej już tak nie ryzykowałem.flatron pisze:Super! Gama N13 na forum wciągle się powiększa. U mnie ze wskazaniami paliwa jest tak, że im mniej pokazuje tym szybciej schodzi. Tzn. na zakresie pełny- połowa można jeździć a jeździć a zakres połowa- pusty schodzi bardzo szybko. Jak dotąd nie odważyłem się przejechać na rezerwie dalej niż do najbliższej stacji.
Janek8301, Śiłowniki tylnej klapy podpasuj od Forda mondeo mk2 prawie te same tylko maja 2 razy wieksza moc ja takie mam jest git. Co do rezerwy to morze termistor padł pasja nawet od lanosa na allegro pelno http://allegro.pl/czujnik-rezerwy-termi ... 56632.html
Sunny N13 GTI SR20DE
viewtopic.php?t=21102
viewtopic.php?t=21102
szkoda, że czarne blachy się nie zachowały, ale cóż... wizualnie bardzo dobrze się prezentuje....
Ostatnio zmieniony 2017-03-22, 20:45 przez Andrzej., łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
garygary, No generalnie działała ostatnio chyba się znowu coś zjebało ale nie chce mi się zaglądać termistor raz wymieniłem. Łatwo sprawdzić podłącz kabel rezerwy do masy jak ci się na zapłonie zaświeci to już masz rozwiązany problem, w moim przypatku to jakiś żółty kabel.
Janek8301, masz racje to miły widok jeszcze jak trafisz na tak samo pi...tego właściciela jak jesteś samemu
flatron, żuć jakieś hasło może warszawa przyjedzie do ciebie
Janek8301, masz racje to miły widok jeszcze jak trafisz na tak samo pi...tego właściciela jak jesteś samemu
flatron, żuć jakieś hasło może warszawa przyjedzie do ciebie
Sunny N13 GTI SR20DE
viewtopic.php?t=21102
viewtopic.php?t=21102