[ Primera] P11 by Marecki
: 2016-10-31, 19:54
Witam wszystkich ponownie z moim srebrnym p11.
Zakupiłem go jakieś 2 miesiące temu zastanawiałem się nad Hondą Prelude a Primerą, z racji że mialem Acoorda USA 97' i oddawał się psuciu, jak kobiety na warszawskiej w Krakowie. Padło na Nissana Nie żałuje, bo jak na razie, przeszedł szereg modyfikacji i nie zawodzi
Ale do rzeczy;)
MODEL: Primera P11 GT
SILNIK: SR20DEH, zasilany czasem LPG IVgen (trasy)
MOC: 150HP ? było ? JEst? nie mierzone.
UKŁAD DOLOTOWY: 3" Rura aluminiowa polerowana schowana jeszcze za aku
UKŁAD WYDECHOWY: Seria, na dwóch katalizatorach
ELEKTRONIKA:
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE: Przód Koni sport + Weitec // Tył seria
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
BODY-KIT: Pakiet GT
ŚRODEK: Półskóra, brak lorda i 2 poduchy
CAR-AUDIO: Pioner 1420UB + Wzmacniacz ze skrzynią Blaupunkt
PLANY:
- Większe obniżenie
- Przepustnica na razie do roztoczenia, później 70mm + strojenie DET3
- Wydech 2,5" na końcu 2,25' z Twin loopem
- Home made Power Box
- wyrzucenie aku do bagażnika
- Felgi 17"
Zakupiłem go jakieś 2 miesiące temu zastanawiałem się nad Hondą Prelude a Primerą, z racji że mialem Acoorda USA 97' i oddawał się psuciu, jak kobiety na warszawskiej w Krakowie. Padło na Nissana Nie żałuje, bo jak na razie, przeszedł szereg modyfikacji i nie zawodzi
Ale do rzeczy;)
MODEL: Primera P11 GT
SILNIK: SR20DEH, zasilany czasem LPG IVgen (trasy)
MOC: 150HP ? było ? JEst? nie mierzone.
UKŁAD DOLOTOWY: 3" Rura aluminiowa polerowana schowana jeszcze za aku
UKŁAD WYDECHOWY: Seria, na dwóch katalizatorach
ELEKTRONIKA:
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE: Przód Koni sport + Weitec // Tył seria
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
BODY-KIT: Pakiet GT
ŚRODEK: Półskóra, brak lorda i 2 poduchy
CAR-AUDIO: Pioner 1420UB + Wzmacniacz ze skrzynią Blaupunkt
PLANY:
- Większe obniżenie
- Przepustnica na razie do roztoczenia, później 70mm + strojenie DET3
- Wydech 2,5" na końcu 2,25' z Twin loopem
- Home made Power Box
- wyrzucenie aku do bagażnika
- Felgi 17"